Areum menyelimuti dirinya sambil melihat pemandangan tingkap hospital jinhit. Dirinya masih memikirkan mimpi yang dilihatnya semalam.
Hatinya berdebar melihat wajah lelaki berjubah putih itu. Berdebar dan sebak pada masa yang sama.Tok tok tok
Pintu dibuka dan ditutup secara perlahan.
"Dah bangun?" Soal lelaki itu dengan senyuman yang lebar. Mungkin gembira jumpa kesayangan dia.
"hurmm baru je bangun" Balas Areum dengan senyuman kelat.
"tadaa tengok apa ni . Ni saya masak sendiri tauu" Kata Jungkook sambil mengeluarkan tupperware yang berisi bibimbap. Bau bibimbap yang masih panas berasap menusuk hidung Areum.
"aaaaaaa airplane pt3 datanggg" . Kata Jungkook sambil menggerakkan sudu seperti kapal terbang.
Mata aku terbeliak. Sedap!
"Sedap?" tanya Jungkook sambil tersenyum.
Soalannya dibalas dengan anggukan .
"Nak lagi" kataku sambil menunjuk ke arah bibimbap .
"Nyam nyam"
Secara tiba-tiba Jungkook mencium bibir mungil merekah milik Areum. Geram! comel sangat!
"YAH!"muka Areum mula memerah.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Cardigan kelabu dipakai . Harini dah boleh discharge.
Tok tok tok
"Hai Areum" kata doctor gigi gusi itu."Hi Doctor Yoon" sapanya kembali.
"ada rasa pening tak? mata kabur ? " tanya doctor Yoongi sambil mencatat rekod Areum sebelum dia discharge .
"ouh ni driver awak dah tunggu kat bawah jom?"
Tombol pintu dipulas.
"lepas ni tak dapat jumpa awak lagi la :]" Aku membalas dengan senyuman kecil .
"Till we meet again Areum " Katanya sambil wink.
Pintu kereta dibuka .
...
.
.
.
YOU ARE READING
[C] Bloody Kiss | JJK
Vampire[JK Malay FF] 𝓼𝔂𝓪𝓲𝓽𝓪𝓷 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓶𝓮𝓷𝔂𝓮𝓻𝓾𝓹𝓪𝓲𝓴𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓼𝓮𝓸𝓻𝓪𝓷𝓰 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓻𝔀𝓪𝓳𝓪𝓱 𝓼𝓾𝓬𝓲 × "your lips are just like drug, it's my addiction" × Baca laaa eh?❤️ inspired by : A Twilight Saga status ( ) on going ( ) Hia...