Warning!
Pastikan anda tidak mengamal apa yang ditunjukkan di dalam scene ini dan seterusnya.
ianya salah disisi agama jika anda mempercayainya.
Seluruh isi kandungan cerita ini hanya rekaan. Tapi mantera mungkin betul jadi saya harap anda tidak terpengaruh oky?
Happy Reading! 💜💜💜
....
"AREUMMM TENGOKK KUCING KAU NIIII!!!!!!" Jerit Jun Gi dari bawah .
T-tadi aku kat tempat lain-
"Eh Reum" Pelik Oxyjin sambil menggeliat. Matanya dikelip beberapa kali.
"o-oxyj-jin. T-turun eh?" Lantas aku kembali ke dapur . Masih tidak percaya dengan apa yang telah berlaku.
.
.
.
Egg Toast Sandwich yang dibuat oleh Jun Gi dimasukkan di dalam mulut.
"Pasal eomma kau nanti aku call okay?" Kata Jun Gi ingin memecahkan suasana senyap.
"kau dengar tak aku cakap ni? AREUMMMM GEROMM BEROMM ROOMMM" sudu yang berada di tangan Jun Gi diketuk di kepala Areum.
"SAKITLAHHH SAETAN " Dengan redhonya Jun Gi dipukul balik dengan mangkuk.
Oxyjin tersenyum kecil melihat kejadian itu. Haish dah macam 2 orang adik pulak.
"Nanti Jin dengan Jun Gi nak keluar , Reum nak ikut?" Ditarik adik kesayangannya menjauhi cinta hatinya eh .
"Na- Tak nak lah. Reum penat nak rest. "
.
.
.
.
.
"Annyeong!!! Kau jaga diri baik-baik tau! Jangan nak keluar ! Bahaya. " Pesan Jun Gi dengan matanya yang berair.
"yeyee eomma kau ni macam aku budak -budak pulak" aku tergelak kecil. Comel jee.
"Jin, aku tak ikut boleh?" Pujuk Jun Gi
" Ikut laa tapi-"
"Ish yee lahh! Bye sayangku harini kamu cantek" Pipiku dicium lalu berlari laju ke dalam kereta.
euw ghei. Astagfirullah. *pegang tasbih*
Setelah pasti mereka sudah pergi. Bilik OxyJin dituju. Ingin melihat lagi kejadian semalam. Walaupun ngeri tapi seolah kejadian itu ada kaitan dengan dirinya.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
[C] Bloody Kiss | JJK
Vampire[JK Malay FF] 𝓼𝔂𝓪𝓲𝓽𝓪𝓷 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓶𝓮𝓷𝔂𝓮𝓻𝓾𝓹𝓪𝓲𝓴𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓼𝓮𝓸𝓻𝓪𝓷𝓰 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓻𝔀𝓪𝓳𝓪𝓱 𝓼𝓾𝓬𝓲 × "your lips are just like drug, it's my addiction" × Baca laaa eh?❤️ inspired by : A Twilight Saga status ( ) on going ( ) Hia...