uyarılar ve açıklanması gerekenler

83 5 12
                                    

Öncelikle her bir bölümün başlığı bir şarkının adıdır ve o şarkıların çevirileri ya da sözleri bölümlerin üstünde bulunmaktadır. Fotoğrafla ve GIF'ler biraz rasgele biraz da bölümle alakalı olacak şekildedir. Ancak sizi uyarmak isterim ki kitapta bahsettiğim kişiler ile -kendim de dahil olmak üzere- fotoğraftaki kişiler benzer değildir. Sadece verilen duygular -ya da enerji, her ne haltsa- benzer olduğu için oraya koyulmuştur.

Kurguda -kitap demekten hoşlanmıyorum bu Wattpad platformunda- anlatılanlar gerçek hayattandır ve kitapta da yer verilen 'büyük olay' gerçektir. Eğer buraya yazarsam spoiler yersiniz ve bu hiç hoş olmaz. Ayrıca kullanılan isimler gerçektir. Kitapta ölümden fazlaca bahsedilmiştir -melankolik düşüncelerden bahsedemiyorum bile-, eğer bundan rahatsız olan tiplerdenseniz okumayın sadece şarkıları alıp kaçın. Pek çok psikolojik rahatsızlık yaşamış insanlardan bahsedeceğim, bu bir uyarıdır-bu da az önce yazan şeyin bir uyarının uyarıcısı olduğunu söyleyen bir uyarıdır- (Bu da az önceki bir uyarının uyarıcısın uyarısıdır. Ne oldu beynini mi yaktım?).

Son bölüme kadar bazı şeyleri anlamayabilirsiniz bu çok normal. Bitirdikten sonra bir kez daha göz atarsanız her şeyden üstü kapalı da olsa bahsedildiğini görürsünüz. Zorla okutmuyorum ancak tavsiye ederim bunu.

Neyse, çatlakların kırıklara dönüşmesini izlemeye hazır mısınız?



Kitap her kelimesiyle Yasemin'e adanmıştır. Cehennemde beni bekle meleğim...

birkaç anıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin