5.

677 29 0
                                    

Nicolas

Byl jsem u sebe v pokoji a právě se dopřevléknul, když jsem zaslechl něčí výkřik a následné břinkání zbraní o sebe. Upevnil jsem si meč na opasku a vyběhnul z místnosti. Na chodbě jsem narazil na Jamese. „Co se děje?" Ptal se vyděšeně, já se nadechoval, když tu se z nedaleké chodby ozval hlas Karoline: „Kate!" Okamžitě jsme oba dva vystartovali za tím hlasem. „Co se tady děje pro boha?!" Naskytl se mi pohled na strašnou scénu. V půlce chodby stála údýchaná Kate, které se podlamovali pomalu kolena, ale nepadala. Nedaleko od ní ležela na zemi Karoline a na ní seděl nějaký kluk. Bránila se, ale on jí stahoval kalhoty. Kate zabila jednou ranou muže před sebou a začala se rozhlížet rychle okolo sebe. Její vlasy se jí lepili na zpocený obličej, ale i přesto byla naprosto nádherná. Vzpamatoval jsem se a rozeběhl se i s Jamesem za nimi. Kate vzala rychle kuši ze zdi a namířila na Karoline. Nemůže se trefit, je tak slabá. Jo, to jsem si jen myslel. Na první pokus z kuše vypištěl šíp a zabodnul se tomu klukovi přímo do zad. Karoline ho odhodila a rozeběhla se zděšeně ke Kate. „Kate!" Já byl rychlejší, ale ne dost. Kousek přede mnou se Kate svezla bezvládně na zem a já se k ní bleskově sehnul. Zvednul jsem jí do náruče a přitisknul si jí k sobě. „Vydrž, bojovnice," zašeptal jsem potichu a stoupnul si na nohy. „Niku, Jamesi, díky bohu." Karoline se vrhla Jemesovi do náruče a on jí konejšivě hladil po vlasech. Já se s Kate, která ztratila vědomí rychle vydal na ošetřovnu. Bylo to strašně cítit její bezvládné tělo u mě v náručí. Byla celá promrzlá a z ran na nohou jí vytékala krev. „Ach jo, co si to zase vyvedla." Zaúpěl jsem při pohledu na ní. 

Moje nezkrotitelná princezna (bude probíhat korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat