10.

661 27 0
                                    

Matthew

Vyčerpaně jsem zabouchnul dveře od mého pokoje a opřel se o ně. „ahoj, krasavče." Pronesl někdo medovým hlasem vedle mě. Vylekaně jsem odskočil stranou. Vedle mě stála nafintěná princezna a nekontrolovaně se ke mně přibližovala. „Dobrý den, co potřebujete?" Zeptal jsem se s nadzvednutým obočím. Ani zdaleka nebyla tak nádherná, jako Karoline. Hned od první chvíle, co jsem ji viděl, a pak s ní díky Kate několikrát tančil, jsem se do ní zamiloval. Ona byla prostě dokonalá. „Nic, moc, jen se mi docela líbíš a navíc, kdo by nestál o takového nádherného prince." Přejela mi prstem po hrudi. Já šel zase o kousek dál. Nebylo mi příjemné, že se mě dotýkala. Ona mě, ale tlačila dál. „Ehm, princezno myslím, že byste se měla zaměřit spíš na ostatní prince, já už mám někoho vyhládlého." „Ale, vždyť ona ti nemůže dát, to co já. Hmm? Copak ti to někdy dala najevo?" Usmála se a strčila do mě. Já se zarazil o zeď. Ona ke mně rychle přišla a namáčkla se na mě. „Princezno, tohle..." Ona chytla můj obličej a prudce mě políbila. Bylo to odporné. Nic jsem necítil, ani malé zajiskření. Chtěl jsem jí odstrčit, ale ona mě pevně přirazila na zeď a rukou mi projela mezi nohama. Najednou jsem zaregistroval několik pohybů. „M-mate." Uslyšel jsem Katin hlas a rychle od sebe odstrčil tu holku. Nemohl jsem, ani dýchat. Všechno se mi zastavilo a před očima jsem měl jediný obraz, jedinou osobu. Karoline stála bez hnutí s vyděšeným výrazem a do očí se jí hrnuly slzy. „Kar," vydechnul jsem zoufale. Ona, ale zakroutila hlavou a vyběhla z místnosti. Já se začal pomalu postavovat. „Ne, ne, ne." Mumlal jsem omámeně a pomalu došel ke Kate, která mě zoufalým výrazem pozorovala.. „Na co čekáš, ty tupče!" Zařvala na mě a holka vedle ní jí napodobila: „Vy kluci jste tak pitomý!" ,Jejich slova mě probrala. Okamžitě jsem vylétl ven z místnosti. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rozhlédl jsem se po chodbě a uviděl Karoline, jak rychle zbíhá dolů po schodech. „Kar! Karoline, no tak počkej! Zastav!" Křičel jsem za ní zoufale. Rychle jsem jí doběhl, to ona, už stála pod schody a chtěla otevřít svůj pokoj. Já rychle přibouchnul dveře a chytil jí za ramena. Ona jimi mykla a vykroutila se mi. „Nech mě být, Matte." Vzlykla a chtěla mě odstrčit. „Ne, prosím, ty to nechápeš. To ona mě políbila." Chtěl jsem jí zastrčit pramen za ucho, ale ona mě bouchla do ruky. „Nesahej na mě. Běž si za ní, evidentně ti to nějak moc nevadilo." Pronesla potichu a rozešla se chodbou pryč. Já tam zůstal stát. Jak jí to mám sakra říct? Zatnul jsem ruce v pěsti a rozeběhl se za ní. Stoupnul jsem si před ní a chytil jí za ruce. „Prosím, poslouchej mě. Já jsem normálně cvičil se strážemi a s Nikem na cvičišti, pak jsem se vyřízený vrátil k sobě do pokoje. Tam byla ona a začala mě svádět. Pak mě políbila a nějak se to semlelo a..." „Jo, to je prima. Nepotřebuju detaily díky." Řekla zlomeným hlasem, zase mi chtěla vyškubnout ruce, ale já jí to nedovolil. Ani neví, jak mě bolí ji takhle vidět, ale nakonec proč jí to neříct. „Ne, to co ti chci říct, je jeden hodně, hodně podstatný detail. Prosím." Chytil jsem ji za tvář a setřel jí jemně slzy, které po ní stékaly. „Víš, jak jsme spolu tančili poprvé? Donutila mě k tomu Kate." Ona stiskla oči k sobě a chtěla se mi zase vytrhnout. „Protože já nebyl schopný se, ani pohnout. Každý pohled na tebe, mi buď ubírá, nebo přidává sílu. Dokážeš mi na tváři vytvořit úsměv, jako nikdo jiný před tebou. Když tě takhle vidím, tak to bolí a ještě víc to bolí, když vím, že....že takhle vypadáš kvůli mně. Nechci, abys byla nešťastná. Nechci vidět v těch očích slzy, prosím." Dokončil jsem svůj monolog a jí se uvolnily ruce. Oči jí přestaly slzet a já musel říct poslední dvě slova. „Miluju tě," zašeptal jsem s úsměvem. Rychle jsem ji objal okolo pasu a přitáhnul si ji k sobě. Ona mi dala ruce na ty moje. „Já tebe taky." Pronesla skoro neslyšně, ale i to mi naprosto stačilo. Sklonil jsem se k ní a jemně jí políbil. A ano! Ohňostroj v mém srdci vybuchnul, na plný plyn.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jste šťastný z nového páru? Protože já jo!!!😂

Ter.K.

Moje nezkrotitelná princezna (bude probíhat korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat