Zběsile se prodírám lesem a snažím se dostat co nejdál.
Na útěku. Už zase.
Pobaveně se usměju. Mě asi není souzeno mít chvíli klidu. A Kaar... Řekněme, že je to debil. Ježíši, já jsem fakt totálně blbá. Uvěřím každé kravině. Proč jsem ho nenechala umřít? Měla bych o jeden problém míň. To jsem celá já, prostě zachráním život největšímu zlu na téhle planetě, které jí chce nejspíš zničit, či co.
Je to parchant. Vsadím se, že byl s tou divnou ženskou domluvený, aby mě zabil, nebo něco takového. Jistě, vrhnul se proti ní, což mi nedává smysl, ale třeba to bylo jen nahrané.
A co se týče té ženy, je docela dost děsivá. A mocná.
Musí být mocná, protože Ian by nikdy nebyl takhle krutý. Musela ho očarovat, nebo... Zkrátka s ním něco udělat.
Při vzpomínce na Iana se mi sevře srdce. Co se s ním stalo? Ani se na mě nepodíval. A vypadalo to, že Kaara zná mnohem líp, než se zdá...
Uvědomím si, že vlastně nemám nejmenší ponětí, kam jít. A ani kde jsem. Mohla bych být klidně třeba v Kanadě a ani to nevědět.
Náhle do mě někdo vrazí a já zděšeně vykřiknu. Podívám se neznámému do tváře a nahlas se rozesměju. Zvednu se ze země a obejmu Marissu a i Beu, která se objeví za ní. Úsměv mi trochu povadne, když uvidím Rose a Firen. Zatím opravdu nevím, co si o nich mám myslet.
,, O můj bože, Amy!!! " zakřičí nadšeně Marissa s Beou. ,, Bály jsme se, že jsi mrtvá!! Když jsme se pro tebe vrátily, nebyla jsi tam! Byly jsme bez sebe strachy!! Potom jsme se tě samozřejmě vydaly hledat.... " Bea začne něco drmolit, a proto jí se smíchem zastavím. ,, Taky tě ráda vidím. A klid, vše mi řekneš. Ale prosím, nějak abych tomu rozuměla. Řekni mi přesně, co se stalo, popořádku. "
,, No dobře... Zkrátka, když jsi tam nebyla, vydaly jsme se tě hledat, ale nemohly jsme tě najít!! Hledaly jsme tě hrozně dlouho!! A potom se tam objevil Kaar. Jo! Fakt!! My ho nejdřív chtěly zabít, že jo, kdo by ho nezabil, jenže on začal říkat nějaký kraviny, že on tu není ten skutečný nepřítel, a že nás nechce zabít. No a my na to, že předtím moc mírumilovně nevypadal a... Prostě že mu nevěříme. A on řekl, že nás vlastně nechtěl zabít a ať tě nehledáme, že budeš v pořádku, že to nám slibuje. Potom jenom tak zmizel. My ho samozřejmě neposlechly a hledaly tě dál. Ale Firen nám řekla, že musíme najít Světelný Most, aby ho mohla zničit, protože takové zlo nemůže dopustit. Ale my řekly, že nic hledat nebudeme, dokud si nebudeme jisté, že jsi v pořádku. No, potom se děly samé nezajímavé věci.... " ztiší trochu hlas. ,, Ale Rose je nějaká zvláštní. Vůbec se nechová jako dítě. Je až... Děsivě vědoucí. Ne, pochop, ona fakt ví všechno. Je to děsivý. A každou chvíli někam mizí. "
Do řeči jí skočí Marissa. ,, Beo, vynechala jsi tu nejlepší část přece! "
Bea se zatváří zahambeně a potom naštvaně. ,, Drž pusu. Opovaž se!! "
Pobaveně sleduju Beu, jak se snaží přikrýt Marisse pusu rukou a do toho křičí: ,, To není důležité!! To nikdo nepotřebuje vědět!! "
Nakonec Marissa vyhraje a začne rychle mluvit. ,, Víš, po nás totiž pátrá policie. Nevím, jestli už sis toho všimla, ale létají tu vrtulníky s termovizí. No a jeden si nás všiml a přistál. No a teď si vem tu situaci, jo? Dvě vyhublé holky od krve, propocené, roztrhaná trička, nečesané vlasy... Potom malá holka, která vypadá vážně děsivě a navrch Firen. Myslím, že nepotřebuji vysvětlovat jejich výraz. No a hádej, co jim řekne Bea. "
,, Přestaň!! " křičí Bea, ale vidím, že přemáhá smích.
,, Ona se jednoho zeptala: Hele, až se odsuď dostaneme, nevyrazíme si někam?!! " řekne Marissa a přemůže jí smích.
Bea se hned rádoby uraženě obhajuje, zatímco já doslova umírám smíchy. ,, Byli sexy!! Ti poldové byli vážně sexy!! Přestaň soudit, tys na ně zírala, jak kdybys v životě neviděla chlapa. "
Potom se všechny sesuneme smíchy k zemi.
,, Možná to bude tím, že jsme už přes nejmíň tři týdny neviděly jiné lidi než šílené psychopaty, mrtvoly a vás. " tvrdí Marissa.
,, No, něco na tom bude. " přikývnu. ,, Ale Kaar? On za vámi byl? Za mnou taky... Tvrdil hrozný lži.... Něco podobného... A potom se tam objevila nějaká žena..... Vypadala dost mocně. A děsivě."
Všimnu si, jak Firen najednou mrtvolně zbledne.
,,, Firen? " zeptám se.
,, Enaia.... Byla to Enaia!! Vsadím svůj krk, že to byla Enaia!!!! Proboha... Enaia je tu!!! " rozkřičí se a najednou vypadá úplně nepříčetně. Začnou se jí silně třást ruce a rozkřičí se ,, Všichni jsme mrtví!!! My všichni jsme mrtví!! "
,, Počkej, cože?! Kdo je tahle Enaia? " zeptá se nachápavě Bea.
,, Vypadalo to, že pracuje s Kaarem... " začnu, ale Firen mi skočí do řeči.
,, Hahaha... " zasměje se šíleně ,, Drahoušku, ona nikdy s nikým nepracuje. Ona jen vládne. Pravděpodobně je všechny ovládá... " zamyslí se.
,, Ehm... Tak řekne mi teda někdo, kdo to je? A ještě lépe, jak jí zabít? !" zopakuje otázku Bea.
Firen skloní hlavu a téměř nepatrně zavrtí hlavou.,, Tuhle nezabiješ. "
,, Vsadím se, že je způsob. Kaar byl taky vlastně málem zabitej... "řeknu zamyšleně.
Nevšímám si nechápavých výrazů a obrátím zrak k Firen.
,, Kaar byl jen očarovaný, aby nestárl a nebyl pokud možno zabit. Ale to mu mohla kdykoli odebrat. " odmlčí se.
Zvedne se vítr.
,, Ale ona nemůže být zabita. Enaia není člověk. "
---------------------------------------------------------
-Tadá!!! Ahoj lidi!! Omlouvám se, dnešní kapitola není nic moc, ale byla jsem ve skluzu.... :-)
- Tak co říkáte?! Asi už jste tušili, že Enaia není člověk..... No....
Jste rádi, že se vrátila Marissa s Beou? ( Zuzistories, Ehm... )- Chtěla bych speciálně poděkovat han4ka , všechny vote mě moc potěšily!!! Díky!!!
Ale i všem z vás, kteří to čtou..... Je to úžasné moci s vámi sdílet tento příběh... Děkuji!!!
A 3K přečtení? O můj bože. Já se dožila 3K přečtení!!!! Já skákala radostí jak malý dítě...:-D- Btw, píšu nový příběh, Dangerous game, takže pokud chcete, můžete si ve volném čase přečíst :-)
-I love you, guys❤❤❤ your Liadalla ❤❤
ČTEŠ
Sacrifice (cz)
FantasyJsem Amy. Já, Marissa a Bea máme jednou provždy zastavit temnotu, která přibývá na síle. Ale nemáme ponětí jak. Ani proč. Nic nevíme. Já nic nevím. Ani proč jsem se do NĚJ zamilovala.