O život

260 16 8
                                    

Tenhle díl věnuji MarieSmetanov - díky! Každý Vote vždy potěší :-) :-) :-) :-)

Vbíháme do lesa a udýchaně se zastavujeme.

,, Ne! Musíme běžet dál!'' Volá Sam a my jí poslechneme.

Bolest v boku je ale pořád horší a horší a nohy mi vykazují službu. Padnu na zem a moje tričko je z boku úplně prosycené  krví.

Sam se vrací a zvedá mě. ,, Poběž!'' vždy jsem nenáviděla dlouhé běhy. a to jsem u toho neměla probodlý bok.

Ale jen co mě zvedne, i Marissa se skácí k zemi. Drží se za břicho a sténá. Taky má triko od krve. Sam vytahuje sterilní obvazy a zavazuje nám rány. Potom si sama obváže ruku.

,, Co to sakra bylo!!,??!!!!!" ozve se Bea naštvaně. ,, A jak mohl hodit tolik nožů za sebou?!'' Sam utrápeně vzhlédne. ,, To byl Kaar. ''

chtěla bych se zeptat na něco dalšího , ale pulzující bolest mě nenechá myslet na nic jiného. Je až nemožné jak Sam všechno zvládla za necelou minutu.

,, A teď rychle poběžte! '' zvedá nás a my se snažíme běžet.

Běžíme asi čtvrt hodiny, klopýtáme, padáme, ale vždy nás Sam zvedne a donutí nás běžet dál.

,, Vždyť už jsme ho museli setřást ne?'' Ptá se udýchaně Bea.

Je mi na omdlení.

V tomhle stavu běžet je hrozně riskantní.

Ztrácím pevnou půdu pod nohama a padám na zem. Hlava se mi točí jak po hodně divoké jízdě na kolotoči.

,,Prosím, můžeme se zastavit?'' Sípá Marissa. ,, Podívejte se na Amy! V tomhle stavu už nemůžeme běžet! Proč prostě nejdeme do nemocnice? ''

,, Viděla jsi co udělal s táborem? Myslíš že chci okolní svět vystavovat takovému nebezpečí?! Můžeme tady zůstat přes noc, ale déle ne. '' říká tvrdě Sam.

A mě konečně dochází, že mluvila pravdu.

,, Platí ale co jsem řekla dřív. Nesmíte spát. Díky tomu že jste blízko sebe jsou vaše mysli propojené a Kaar vás najde a zabije jako nic. Takže- žádné spaní!''

,, A... Co bude s táborem?'' zeptá se smutně Marissa. Samin tvrdý obličej naplní smutek.

,, Život už jim nevrátíme. Jsou pryč. '' při zmínce o táboru mě ale najednou propadne příšerná hrůza a strach. Větší strach než jsem měla o svůj život. ,, A co Ian!!??''

,, Zašijou mu to a potom ho pošlou zpátky. ''

,, Ale Kaar ho zabije!''

,, Nemáme na vybranou. Touhle dobou už jsou na cestě zpátky.''

,, Tak to teda ne!'' zařvu na ně v slzách, bleskově se zvednou a  utíkám směrem kterým jsme přiběhli.

Nezajímá mě poraněný bok, nezajímá mě nic. Jen Ian.

,, Amy! Vrať se! Takhle ohrozíš nás všechny!'' Ale mě je to jedno. Běžím tak dlouho, až se skutečně znovu ocitnu na louce. Na chvíly zalituji, že jsem se vrátila. Kolem mě leží mrtvoly. Támhle je Erik, támhle Arden. A tam je Tamara. Zaženu slzy, které se mi derou do očí. Je to srdcervoucí pohled.

Uvidím přijíždět auto. A v tu samou chvíli uvidím i postavu v černém na druhém konci louky - Kaara . Nevšímám si ho a běžím proti autu.

Hned toho lituji, když ucítím jak se mi něco ostrého zarývá do masa na zádech. Vykřiknu a podlomí se mi kolena. Podívám se na ránu. Ze zad mi trčí šíp. Šíp? Já myslela že jeho oblíbenou zbraní jsou nože a dýky.

Auto zastavuje a vybíhá z něj Ian.

Rychle se postavím, nevšímám si bolestivých impulzů a snažím se dělat jakoby nic.

Ian doběhne ke mě a v očích má hrůzu. ,,Amy ! Pane Bože co se stalo? Musíš hned do nemocnice. '' Skoro bych souhlasila, kdybych v tu chvíli nezaslechla výkřik a zvuk rozbíjejícího se skla. Oba se rychle otočíme a uvidíme Bree, tu která ho odvezla do nemocnice , s hlavou proklátou šípem.

Zalapám po dechu a instinktivně couvnu. ,, Iane poběž ! '' Ale Ian mě neposlouchá. Stojí u těla nějakého kluka asi v jeho věku a v očích má smutek.

,, Je mi to líto'' řeknu ,,ale musíme běžet!''

Ian odvrací tvář od kluka a rozbíhá se.

Ale Kaar se očidně odmítá vzdát. Iana trefuje další šíp do zad a mě do nohy. Vypadá to jakoby chtěl ostatní zabít a mě s holkama jen zranit . Snažíme se nevnímat bolest a vběhneme do lesa. Tam se málem srazíme se Sam, Marissou a Beou.

,, Amy zbláznila ses?! Málem tě zabil! A potom by bylo po všem!''

,, Mě nepřijde že nás chce zabít. Viděla jsi ty mrtvoly ? Kdyby nás chtěl zabít udělá to.'' Je vidět že na Sam moje úvaha zapůsobila. Ale místo aby se k tomu vyjádřila vytáhne další obvazy a obváže nám rány.

,, Mohl by mi prosím někdo říct co se tady děje?'' ozve se Ian.  Ale místo odpovědi se do stromu vedle něj zaryje šíp. Sam nás nemusí už ani pobízet. A už běžíme jako o život. Ne.  My opravdu běžíme o život.

vím je to o ničem, ale potřebuji se nějak dobrat k jedné věci- :-) :-) :-) :-)

Sacrifice  (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat