Netuším proti jaké síle stojím, ale nesmím ztrácet odvahu. Jsem vyčerpaná, promrzlá a slabá. Nemá cenu to zapírat. Ale musím zachránit Marissu. Postavím se proti Kaarovi a stisknu v ruce jeho dýku. Chvěju se po celém těle, ale snažím se to zamaskovat. Hrdě zvednu hlavu a očekávám úder.
,, Nech ji být Kaare!'' křikne náhle Ian na Kaara a přižene se vedle mě. ,, Vyzývám tě na souboj''
Vytřeštím oči. ,, Proboha co to děláš Iane?! "
,, Nevíš jak je silný! ''
,, Ty taky ne! ''
,, Víc, než si myslíš ''
,, Ne!''křiknu zoufale a otočím se na Sam. Ale ta jen zavrtí hlavou. Zoufale se podívám na Iana. ,, Prosím... Nedělej to.'' řeknu šeptem a po tváři mi stéká slza. Klidně ať zemřu já, ale on ne. On ne. Nesmí zemřít. Začínám propadat panice.
,, Neobtěžuj se zlato. Já přijímám tvou výzvu, Iane. ''
,, Dáš nám ten lék ''
,, Pokud vyhraješ ano''
,, Ne! '' zakřičím, ale najednou se kolem Iana a Kaara vytvoří hradba plamenů. Vyděšeně couvnu, ale plameny jdou dál. Couvám z jejich dosahu tak dlouho, dokud kolem Kaara a Iana není dostatečně velké místo. Přerývavě oddechuju a panika mi znemožňuje uvažování. Jen s hrůzou pozoruji Iana a Kaara .
,, Nevyhraješ Iane a ty to víš.'' řekne Kaar a natáhne ruce. V obou se mu najednou zjeví meče.
Jeden hodí Ianovi, který ho k mému úžasu pevně chytí.
,, Hodně věcí se změnilo '' procedí Ian skrze zuby.
,, Takže se změnilo i tvoje rozhodnutí ? '' usměje se Kaar.
,, To se nezmění nikdy''
,, Ale má nabídka stále trvá. Jestli vyhraji já, musíš ji přijmout''
,, Ty nevyhraješ " zašeptá Ian a zaútočí svým mečem.
Ian zasadí silnou ránu do Kaarova meče. Kaar mu to hned hbitě oplatí a pokusí se zaútočit na jeho hlavu. Ian jeho útok odvrátí jediným máchnutím meče, ale Kaar jeho obrany využije a loktem ho udeří do nechráněného břicha. Ian couvne a chytí se za bolavé místo. Kaar se vítězoslavně ušklíbne a vytahovačně si přehodí meč z jedné ruky do druhé a zase zpátky.
Ian se k němu rozběhne s napřaženou zbraní, ale Kaar po ní rychle sekne tou svou. Zdá se, že přesně to ale Ian čekal. Přikrčí se k zemi a podsekne mu nohy. Kaar se skácí na zem a Ian se hbitě vymrští zpátky na nohy. Kaar ale na nic nečeká a vzápětí už je na nohou také. Ale Ian ho nenechá vydechnout a kopem ho znovu pošle k zemi. Zalapám po dechu. Je opravdu dobrý. Kde se to jen mohl naučit?
,, Vzdáváš se? '' zasyčí posměšně Ian
,, Jen ti dopřávám menší pauzu, zdáš se unavený '' ušklíbne se Kaar a s lehkostí se postaví.
Chvíli šermují, až se Kaar náhle a nečekaně odpíchne od země , odrazí se od Ianova těla a udělá salto dozadu. Ian odlétne skoro dva metry dozadu a s těžkým pádem přistane na zádech. Kaar naproti tomu lehce dopadne na nohy a usměje se.
,, Tak... a dost... '' zavrčí si pro sebe Ian s obtížemi se zvedne.
Rozběhne se ke Kaarovi, ale místo toho, aby zaútočil se sehne, udělá kotoul a rychle se postaví za Kaara. Chytne ho pod krkem a začne ho škrtit, ale Kaar ho propadne za paži, která svírá jeho krk, vší silou si ho přehodí přes rameno a udeří s ním o zem. Ian zůstane ležet na boku a bolestivě si svírá rameno.
Kolena se mi klepou tak, že se musím každou chvíli zhroutit. Bože, co budu dělat?!!
Kaar se k Ianovi nakloní a zašeptá ,, Znám tvé triky Iane. ''
Cože? Jak je může znát? Co to má znamenat?
Místo odpovědi ale Ian chytne Kaara za ruce a přehodí ho za sebe. Nato se rychle postaví, vykopne mu meč z ruky a přimáčkne Kaara k zemi. Vítězoslavně mu položí meč k hrdlu.
Nemůžu tomu uvěřit.
Ian vyhrál!
Náhle se ale Kaar rozplyne v dým a objeví se Ianovi za zády.
,, NÉÉÉÉ!!! IANE! ''
Kaar chytí Iana za hlavu a prudce trhne do strany.
Páteř praskla.
Nitka vědomí se přetrhla.
Smrt byla rychlá.
Kaar zmizí a s ním i plameny. V čirém zoufalství se vrhnu k Ianovi. ,, Iane... Iane...'' šeptám zoufale. Přiložím mu prsty ke krční tepně. A vtom se mi srdce zastaví.
Je mrtvý.
Ian je mrtvý.
ČTEŠ
Sacrifice (cz)
FantasyJsem Amy. Já, Marissa a Bea máme jednou provždy zastavit temnotu, která přibývá na síle. Ale nemáme ponětí jak. Ani proč. Nic nevíme. Já nic nevím. Ani proč jsem se do NĚJ zamilovala.