Byla tma.
O kmen stromu se opírala mladá dívka. Spala. Zrzavé vlasy měla zvlhlé potem a oči pevně zavřené. Prudce se nadechla a pohnula hlavou.
Poté znehybněla. Chvíli už to vypadalo, že noční můra zmizela.
Ale potom se dívka, aniž by otevřela oči, rozkřičela.
-Amy-
Vzbudil mě vlastní křik.
Nemohla jsem přestat. Ten... Sen byl tak strašný, že jsem ze sebe musela to zděšení dostat.
Cítila jsem čirou hrůzu a nepolevovala. Cítila jsem na sobě něčí ruce a slyšela hlasy, ale neuklidňovalo mě to.
Rozevřela jsem oči, ale přes slzy bylo vše rozmazané.
Klepala jsem se a ještě stále před očima viděla -
,, Amy!!! Proboha, co se stalo? Co se ti zdálo? Jsi v pořádku? " strachovala se Marissa.
,, J-já nevím... Nevím, co to bylo... Byla tam louka... A strom.. Obrovský strom... A lidé, kteří vypadali jako ze dřeva... A mrtví lidé... Ty, Firen.......Kaar....jste byli mrtví... Ale i spousta dalších lidí, které jsem nikdy neviděla... Vše bylo zahaleno jakoby mlhou a bylo to skoro nebarevné.. Jen takové šmouhy.. A útržky... Proboha, co to bylo?!! " zakřičím, když uvidím užaslý výraz v Rosině tváři. Netváří se zděšeně, jako všichni, spíš docela i ... Potěšeně, jako by se stalo něco, co čekala.
,, To není možné.. " řekne s úsměvem, který nevím, jak si mám vyložit. ,, Ty... bylo vše rozmazané a jen takové útržky říkáš? Málo barev... Viděla jsi obětem do tváře? " zeptá se nadšeně.
,, Ne všem... Jen pár lidem... Které jsem znala... " odpovím zdráhavě. Co tímhle sleduje?
,, Prožívala jsi to velmi silně, viď? Co jsi cítila, když jsi uviděla mrtvého Kaara? Smutek, radost, zděšení... "
Zůstanu na ní civět. ,, Co jsem jako měla cítit?! Je to tyran, jasně že radost. "
Zamyšleně si mě prohlíží, jako by tušila, že to, co říkám není pravda.
Když jsem ho viděla mrtvého... Nevím proč, ale připadala jsem si... Zničená a zlomená. Nevěřila jsem tomu. Ohromená. Chtěla jsem... Umřít.
Moje podvědomí má krutý smysl pro humor. Ví, že pokud Kaar umře, zlomená rozhodně nebudu.
Když náhle uslyším kroky. Všechny se otočíme a ... My o vlku.
Marissa a Bea vyskočí, stoupnou si přede mne a já uvidím, jak zatnuly prsty. Nejspíš se bojí, že by mu hned jednu vrazily.
,, Co tu děláš?!! Už zase si pohráváš s naší myslí? Co jsi udělal Amy?! " vykřikne bojovně Bea.
Kaar nejdřív nadzvedne jedno obočí a pak promluví: ,, S vaší myslí jsem nic nedělal. Co se ti zdálo? " ta otázka patří mě.
,, Do toho ti nic není " řekne Bea nasupeně.
,, Jsem tu abych vám pomohl zničit Enaiu. " začne znovu a Bei si vůbec nevšímá. Upírá zrak na mě.
,, Jo, až na jeden malý detail. Že nejde zničit. " odseknu. Nevěřím mu. Pracuje s Enaiou.
,, Vše jde zničit. I Enaia. Vím o způsobu. Nejdřív jsem jí chtěl zabít sám, ale nestačím na ní. Potřebuji vaši pomoc. "
,, Jak nečekané." utrousím. Já mu snad urvu hlavu.
ČTEŠ
Sacrifice (cz)
FantasyJsem Amy. Já, Marissa a Bea máme jednou provždy zastavit temnotu, která přibývá na síle. Ale nemáme ponětí jak. Ani proč. Nic nevíme. Já nic nevím. Ani proč jsem se do NĚJ zamilovala.