,,Ne- ... Nezabiješ....mě..."
,, Tak sleduj!!! "Pustí Kaarův krk a vrazí mu ruku do hrudníku. Kaar děsivě zbledne a zpod Ianovi ruky se začne řinout krev. Chce mu vyrvat srdce. Kaar bolestivě svraští obličej.
Nemůže se nadechnout.
Co se to s Ianem stalo?? Ne, to nemůže být on! On by tohle někdy neudělal!
Ale....je naživu...
Když už si myslím, že Ian Kaara zabije, ta žena zvedne ruku.
,, DOST!! " zavolá.
Ian prudce ruku vytáhne a Kaar se chytí za ránu. Už třetí, pomyslím si s úšklebkem.
Sehne se ke Kaarovi a něco mu zašeptá. Kaar znovu zbledne a na okamžik bych si byla jistá , že jsem v jeho očích zahlédla bolest a vinu.
Až na to, že on je bezcitný.
Potom ho chytne za bradu a donutí ho se na ní podívat.
,, Máš dva dny."
Potom zmizí i s Ianem v plamenech. Chvíli potom zmizí i samotné plameny.
Chvíli ještě bez hnutí ležím a nedokážu vstřebat, co se právě stalo.
Z myšlenek mě vytrhne až Kaarův hlas.
Podívám se na na něj. Vím moc dobře, co musím udělat. Nemůžu se přece nechat zabít. Navíc si docela dobře dokážu představit, o čem mluvila.
Potichu se zvednu a snažím se nevnímat Kaara, ležícího na zemi v kaluži krve.
Potom se otočím......a rozběhnu se pryč.
Promiň Kaare. Ale nenechám se zabít.❇. z pohledu Kaara - ❇
,,Máš dva dny. " řekne prostě Enaia a zmizí i s Ianem v plamenech.
Ne! Ne, ne , ne , ne ne!!!! Sakra!
Nemůžu dovolit, aby se to stalo znovu. Znovu ne.!!!!
Co jsem to udělal? Nemám teď ani dost síly na to abych je mohl zabít.Jak rád bych viděl Enaiinu hlavu na dně Rokle. Jak rád bych ji viděl umírat pod mýma rukama.
Zatraceně!!!
Najednou se rozkašlu.
Krev.
Už kašlu krev. No tak super.
Pokusím se posadit a snažím se nevnímat intenzivní bolest. Takhle se nikam nedostanu.
,, Amy? Myslím, že vím, jak...- " zarazím se. Amy tu není.
Ne... Určitě si myslí, že ji chci zabít. Pro sebe se usměju. Něco na tom je.
Úsměv mi ale z zchladne na rtech.
Vím co musím udělat. Nechci. Ale musím. Nesmím dovolit, aby se minulost opakovala.
Zabiju Enaiu. Jen musím nabrat síly. A vím přesně, kde je získám.
ČTEŠ
Sacrifice (cz)
FantasyJsem Amy. Já, Marissa a Bea máme jednou provždy zastavit temnotu, která přibývá na síle. Ale nemáme ponětí jak. Ani proč. Nic nevíme. Já nic nevím. Ani proč jsem se do NĚJ zamilovala.