Koç Diyeti, Her Şey Rahatlık İçindir
Markete giderken, kolay alınabilen atıştırmalıkları, kahvaltılıkları, mikrodalgada hazırlayabileceğiniz mezeleri, ve toplu olarak yemek hazırlayabileceğiniz şeyleri düşünün. Böylece zamanınız kısıtlı olduğunda lezzetli ve besleyici bir şeyler hazırlamak sorun olmayacaktır.
Boğalar Vaktinizi Alır
Belki de Boğa burcu yemek konusunda zamanınızı alıyor çünkü en sevdikleri şey yemekler. Bu Boğa burcu ile aynı çatı altına düşerseniz, buzdolabınızda peynir, avokado, mayonez ve Hindistan cevizi sütü bulundurduğunuzdan emin olun.
Bir Akşam Yemeği Partisinde Kesinlikle Bir İkizler Bulacaksınız
İkizler, onlar kendilerini dengede tutmak için iki şeye ihtiyaç duyar: sosyal etkinlikler ve "ben" zamanı. Bu burç iyi bir akşam yemeği partisini sever, çünkü sohbeti severler, ancak gevşeme zamanı geldiğinde, alabildiğine rahatlık ararlar.
Yengeçler, Hassas Midelerine Dikkat Etmelidir
Burçlara göre yemek listesine göre Yengeçlerin sağlıklı yağlar, yağsız proteinler ve doğal şekerlerin dengesine ihtiyacı vardır. Konserve fasulye ve ıstakoz gibi yiyeceklerin yanı sıra, domates, pancar, Hindistan cevizi ve biraz pirinç ve yulaf tüketin.
Aslanlar Yemekleri Konusunda Süper Tutkulu
Aslan diyeti dayanıklılığı, öz saygıyı sürdürmek ve vücudunuzu en iyi şekilde hissettirmek üzerine kuruludur. Temel olarak, yemeklerinizi kraliyet hanedanı olduğunuzu (düşündüğünüz) yansıtacak şekilde planlayacaksınız.
Başaklar Bir Rejime Bağlı Kalmakla İlgilidir
Başakların her zaman kontrol altında olması gerekir, bu nedenle yemek söz konusu olduğunda, fiziksel ve zihinsel olarak keskin kalabilmeleri için süper besleyici yiyeceklerin yanı sıra genellikle sık atıştırmayı içeren katı bir yeme programına uyma eğilimindedirler.
Teraziler Her Şeyi En Az Bir Kez DeneyecekTerazi burcuysanız, büyük olasılıkla, yemek sizin için sadece enerji değildir: Yemek bir sanattır. Muhtemelen yemek kaçırma konusunda çok suçlusunuz. Bu nedenle arkadaşlarınızla veya başka biri ile yemek yemeye çıktığınızda, tabaklarından bir ısırık çalmanız alışılmadık bir durum değildir.
Akrepseniz, Her Yemek Bir DeneyimdirBir Akrep burcunu konuşacak olursak yemek yemenin sadece zorunluluktan dolayı yaptığı bir şey olmadığını söyleyebiliriz; her yemek bir olaydır ve bu konuda duygusal bir öğündür. Akrepler aynı zamanda çok duygusal yiyiciler olma eğilimindedir, yani istediklerini, istedikleri zaman ve istedikleri kadar yemeyi severler.
Bir Yay, Yiyeceklerinin Olabildiğince Taze Olmasını Seviyormuhtemelen bir şeyler denemeyi seviyorsun, yeni olduğu sürece. Yalnızca temizlik standartlarınızı karşılayan yiyecekleri yiyorsunuz, bu da organik satın alacağınız anlamına geliyor ve marketten eve döndüğünüzde, neredeyse her zaman kendinizi ürünlerinizi iyi bir şekilde yıkarken bulabilirsiniz.
Oğlaklar Neyi Sevdiklerini Biliyor, Yani Her Şey Kendi Rutinleri HakkındaOğlaklar kendi rutinlerinde yemek yemeyi severler ve böyle yaşarlar, bu yüzden Oğlakların ne yiyeceklerini merak ediyorsanız cevap basit: ne isterse.
Kova, Yemeklerinizin Kontrolü Sizde Olsun
Bir büfeye uğramayı ya da kendi yemek mekanını kurmayı tercih eden bir arkadaşsan, Kova burcu olduğunu neredeyse garanti edebiliriz. Bir hava grubu olmanız çok uygun, çünkü tipik olarak akışa devam edersiniz, ama konu yiyecek olduğunda, sadece tabağınızda neler olup bittiğini kontrol etmeyi seviyorsunuz.
Tıpkı Burçların Gösterdiği Gibi, Balık Burcu Balıklarıyla İlgilidirİronik, değil mi? Balıklar, suda yaşayan besinlerle büyür ve bu su burcu kesinlikle güzelce sunulan bir yemeğin yanı sıra baharatlı her şeyi ve her şeyi takdir edecek bir burçtur.