Kalça Eritmek için Ne Yapmalı?
Koşmak, vücuttaki yağ yakımı açısından harika bir egzersizdir. Koşu, uyluk ve kalçalara daha belirgin bir şekil veren bacak ve popo kaslarını güçlendirir.
Popo yağını kaybetmek isteyen meşgul insanlar, yüksek yoğunluklu kardiyo antrenmanları yapabilir.
Tırmanma basamakları, kalp ve akciğerleri sağlıklı tutarken, kalça kaslarını tonlamanın kolay bir yoludur.
Squat, birçok egzersiz planının önemli bir parçasıdır. Bu muhtemelen popo, bacak ve karın bölgesindeki birkaç kası aynı anda çalıştırabilme yeteneklerinden kaynaklanmaktadır.
Deadlifts alt gövdeyi çalıştırır, dengeyi geliştirir ve karın kaslarını ve belini güçlendirir. Tek bacaklı deadlift yapmak aynı zamanda gluteus kaslarını da harekete geçirir.
Yan şekilde yatarak yapılan kalça abdüksiyon hareketi gluteus medius kasını güçlendirmede rol oynar.Kalça Eritme Hareketleri Nelerdir?
Kalça eritmek için evde düzenli olarak ritmik hareketler yapabilirsiniz. Üstelik bu hareketler sayesinde çok hızlı bir şekilde hem bacak hem de kalça bölgenizin zayıflamasını sağlarsınız. Fiziksel açıdan daha hoş ve zayıf görünüm içerisinde olabilirsiniz.
Jumping Squats
Jumping squats, kalça eritme de şüphesiz en etkili diyebileceğimiz yöntemlerden biri olarak karşımıza çıkar. Bu hareketin en önemli özelliği ise kan dolaşımını hızlandırıyor olması. Bu durumda haliyle hem basen hem de kalça bölgesinin çalışmasını sağlar. İlk olarak ayaklarınızı omuz genişliğinde olacak şekilde açmanız gerekecektir. Squat yaptıktan sonra ise havaya sıçrayış yapmalısınız. Bu hareketi günde en az beş defa tekrarlayabilirsiniz.
Jumping Jacks
Kalçamı eritmek istiyorum diyorsanız o zaman bu hareketi de es geçmemeniz gerekiyor. Son derece hızlı bir şekilde sizleri sonuçlara götürmeye yardımcı olacak bir hareket olduğunu belirtebiliriz. Eller havada olmalı ve ayaklar sağa sola açıp kapatılmalıdır. Bunu yaparken de hafifçe havaya doğru yükselin.
Kalça Küçültmek için Ne Yemeli?
Meyveler, sebzeler, fasulye ve mercimek gibi lif açısından zengin yiyecekleri tüketmek
Balık, yağsız et ve baklagiller dahil olmak üzere yağsız protein kaynakları yemek
Zeytin, fındık, tohum ve avokado gibi yemeklere faydalı yağlar eklemek
İşlenmiş gıdalardan ve paket yemeklerden kaçınmak
Şekerli yiyecekleri ve gazlı içecekleri atlamak
Rafine karbonhidratların (beyaz ekmek, beyaz makarna veya beyaz pirinç) tam tahıllı versiyonları (tam tahıllı ekmek, esmer makarna veya esmer pirinç) ile değiştirilmesi
Yemeklerden önce bir bardak su içmek
Yiyecekleri yavaşça çiğnemek.