Yağ yakmaya yardımcı besinler

5 0 0
                                    

Spor ile birlikte beslenmeye de özen göstermek yağ yakımı için oldukça önemli.

Yağsız yoğurt: Günde üç öğün yağsız yoğurt yemek, vücudun hızlı bir şekilde yağ yakmasına yardımcı oluyor.

Yumurta: Yapılan bir çok araştırmada sabahları 1 yumurta yiyen bireylerin gün içinde daha az acıktıkları ve yeme konusunda kendilerini daha kolay kontrol edebildikleri gösterilmiş. Amerika'da Rochester Obezite Merkezinde yapılan bir araştırmada da güne yumurta yiyerek başlayan bireylerin, yumurta yemeden başlayan bireylere göre, günlük 400 kalori daha az yedikleri gösterildi.

Greyfurt: Günde üç kez yarım greyfurt yiyin.
İçeriğinde bolca bulunan C vitamini, yağ kütlesinin etkisini hatırı sayılır ölçüde azaltıyor.

Köy peyniri: Günde en az 200 gram köy peyniri yiyin. Yapılan araştırmalar gösteriyor ki, 200 gram köy peynirinin içinde tam 32 gram protein ve kazein (sütteki protein maddesi) var. Bu iki madde sindirim sistemini çok iyi çalıştırıyor.

Somon balığı: Hepimiz somon balığının beyni güçlendirdiğini biliyoruz fakat önemli bir özelliğini her zaman atlıyoruz. İçindeki omega-3 kilo vermenize yardımcı oluyor. Diyet yapan insanların menüsünde kesinlikle bulunması gereken somon, bağışıklık sistemini de güçlendiriyor.

Kahvaltılık gevrek: Elbette, şekerli corn-flakes'lerden bahsetmiyoruz. Hani müsli veya yulaflı gevrekler var ya, onlardan işte. Her sabah kahvaltısında bu tür gevrekleri yiyen insanların %78'i, bir sene içinde 14 kilo vermişler.

Çorba: Günde en az bir kase çorba için. Yapılan araştırmalar gösterdi ki, haftada beş kez çorba içen insanların vücudunda yağ oranı oldukça düşük.

Fasulye: Öğünlerinizin herhangi birinde bir kaşık fasulyeye kesinlikle yer verin. Böbreklere olan faydasının yanında, kan şekerine uyguladığı başarılı tempoyla iyi bir kilo kaybına ve güçlü, sağlıklı, zinde bir bedene sahip olmanızı sağlıyor.

 Böbreklere olan faydasının yanında, kan şekerine uyguladığı başarılı tempoyla iyi bir kilo kaybına ve güçlü, sağlıklı, zinde bir bedene sahip olmanızı sağlıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
obeziteden dönüş 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin