20. ~EPILOG~

669 25 16
                                    

JAK SĄ JAKIEŚ BŁĘDY TO PRZEPRASZAM

Minęły dobre 4 miesiące, od tamtej sytuacji mieszkam z Kamilem od dłuższego czasu. Mamy w planach przenieść się do jakiegoś jednorodzinnego domku. Żyje nam się bardzo miło, widujemy się bardzo często z przyjaciółmi którzy wiedzą o naszym związku. Streamujemy normalnie, ja rano a Kamil wieczorem. Nie mówimy widzom o tym że jesteśmy w związku bo po prostu nie chcieliśmy i nadal nie chcemy, wystarcza nam że nasi najlepsi przyjaciele o  tym wiedzą. Dosyć rzadko się ze sobą kłócimy a jak już to o małe głupoty.

Jeżeli chodzi o uzależnienia to ja przestałem się ciąć a papierosy pale chociazby 2 razy na miesiąc, coraz lepiej mi idzie odzwyczajenie się od tego. Nie mam żadnych myśli ani prób samobójczych. Robię postępy. Nie wyobrażam sobie innego życia niż mam teraz. Chłopak, najlepsi przyjaciele, piesek, można nawet uznać że prawie zero uzależnień co nie?

Mam nadzieję że nigdy już nie stracę Kamila a moje ostatnie chwile życia spędzę z nim. Nie wyobrażam sobie co bym sobie zrobił gdybym zerwał nagle z Kamilem, albo gdyby zmarł.. Nie, nie, nie ma takiej opcji! Już o tym lepiej nie myśleć. Lepiej żyć tą chwilą jaką ma się teraz.

========================================
SŁOWA I PODZIĘKOWANIA OD AUTORKI <3
Hejka! Chciałabym wam podziękować za przeczytanie mojej "książki" była lekka przerwa za którą przepraszam.. Z całego serduszka!!

PAMIĘTAJCIE nie poddawajcie się w życiu, dążcie do celu, nie próbujcie się zabijać, nawet nie myślcie o samobójstwie! Nie tnijcie się bo to nie pomaga, zawsze jest jakieś rozwiazanie w trudnych sprawach a kiedy tak nie myślicie to zadzwońcie np. na Telefon wsparcia, zaufania może wam to pomóc w wielu sprawach jak boicie się rozmawiać o tym z kimś bliskim. Kiedy myślicie że już nic wam nie pozostaje w życiu to zadzwońcie do kogoś na kim wam zależy albo do osoby której możecie zaufać.

Palenie, picie, cięcia i tym podobne tylko szkodzą wam, nie poddawajcie się NIGDY nawet kiedy nie macie sił to walczcie o siebie, o swoje życie. Bądźcie silni! Pamiętajcie też że płacz nie jest niczym złym, jest to oznaka że macie jakieś uczucia, nawet jeżeli jest to smutek to i tak to jest jakieś uczucie, nigdy nie jesteście i nie będziecie sami.

Wiem że łatwo o tym pisać.. Ale czasami nawet wypisanie wszystko na kartce a później tego spalenie daje ulgę na serduszku, polecam bardziej powiedzenie tego osobie zaufanej i macie wtedy wsparcie od osoby z którą rozmawiacie.

========================================

W SKRÓCIE

Wiec pamiętajcie jedno.. Jeżeli cierpicie albo jesteście zranieni przez coś/kogoś to wygadajcie sie najbliższym, zapiszcie na kartce a pozniej spalcie. Nie poddawajcie się od razu. Możecie zadzwonić na telefon zaufania/wsparcia.

========================================
Po wszystko! Może pojawi sie tutaj jeszcze jakaś "książka" zapewne o tytule NEWRON ale to pewnie jak u mnie wszystko w życiu się ułoży i będę miała dużo czasu i weny. Mogę za jakiś tydzień zacząć kolejną "książkę" NEWRON ale wstawie pewnie za jakoś nie wiem tydzień, dwa, trzy. Na pewno sie pojawi tu coś a narazie idę sobie wszystko ułożyć i do zobaczenia mam nadzieję że jak najdzybciej! KC <3
~-czarna_panda-
Słów: 503
========================================

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 01, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ewron x NexeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz