24.kapitola

153 3 0
                                    

Sedíme s holkama před chatkou a užíváme si poslední chvilky tady na táboře. Je to neskutečný, jak strašně rychle to uteklo. Událo se toho tolik, že mi snad exploduje hlava a rozletí se na milion kousíčků.
Mám odsud neskutečně moc zážitků, ale největší dar je mimčo. Ačkoliv je mi 18 a ještě nějakou dobu to mohlo počkat, ale i tak jsem vděčná a už se nemůžu dočkat! Kouknu se na bříško a pohladím ho. Holky si toho všimnout a usmějí se na mě. " Jsem strašně šťastná, ale mám strach. Co když to nezvládnu? " kouknu na ně. "Mio, já vím, že máš strach, ale budeš skvělá máma, to ti přísahám. Lukas zase skvělej táta. Navíc máš okolo sebe spoustu lidí, kteří ti pomůžou, včetně nás!" řekne Chloe. Vděčně se na ně usměju. " Tím si právě nejsem jistá. Víte, co bude, až to řeknu u nás doma? Bojím se hlavně toho, jak zareagují. " Schovám hlavu do dlaní a rozbrečím se, při představě, že o všechny příjdu. Holky mě okamžitě obejmou. " Podívej, asi to pro ně nebude nejlehčí přijmout, zvlášť pro Chrise, ale musíš jim dát čas. Pokud jim na tobě opravdu záleží, odpustí ti a pochopí, proč jsi to udělala. " řekne Aby.
" Zlato, zlato, co se děje? " slyším najednou volat mým směrem.
Všimnu si, že je to Lukas. Nic neříkám a jen se mu vrhnu do náruče. On mě pevně obejme a dá mi pusu do vlasů. Kývne směrem k holkám a ty jen... " Teď ne."
Chytneme se za ruce a jdeme kousek dál od holek. " Nic se neděje, jen se strašně bojím, jak to všechno vysvětlím doma. " řeknu a přitulím se k němu.
" Vím, že to pro tebe bude těžký, ale zvládneš to. Chceš, abych jel s tebou? " zeptá se mi. " Nene, to ne, musím jim to říct sama, bylo by to jen horší, kdyby jsi tam byl. " usměju se a pohladím ho po tváři. Potom se políbíme a já se vrátím zpět za holkama, abychom se připravily na ten táborák, na kterém máme být už za 35 minut.

****

Právě vycházíme směr táborák. Jelikož je to poslední večer, tak jsme se trošku více upravily. Mám na sobě černé roztrhané džíný a červený croptop. Všechny máme trošku výraznější líčení, ale všem nám to sluší.
U ohně už skoro všichni sedí, včetně kluků. Pozdravíme se s nimi a posadíme se vedle nich. " Moc ti to sluší beruško moje!" najednou se ke mně nakloní Luky. " Děkuju." a políbím ho. Najednou vezme Leo do ruky kytaru a začne hrát písničku
" Falling slowly ". Vzpomenu si na naše stanování u nás doma. Tuhle písničku hrál Chris... zabolí mě u srdce. Všichni zpíváme, povídáme si a užíváme si prostě poslední večer tady, než příjde Ellie s ostatními vedoucími. " Ahoj Všichni, omlouvám se, že jdeme tak pozdě, ale ještě jsme řešili detaily, ale koukám, že jste se skvěle zatím zabavili. " usměje se. " Asi to nebudeme zdržovat a rovnou půjdeme na to.
Nejdříve týmy... čtvrté, ale krásné místo získává tým žlutý s vedoucím Thomasem. " zatleskáme a Ellie jim předá diplomy a nějaké dobroty.
" Třetí místo obsadil tým červený se mnou. " opět zatleskáme a předají se diplomy a dobroty. Vidím ještě, jak si Alex s Aby plácnou, když Ellie pokračuje. " Na druhém místě se umístil tým.... modrý společně se Sofi, a na prvním místě skončil tým zelený s Mikem! Všem vám gratuluji!" všichni si zatleskáme a dostaneme opět diplomy a dobroty. Jsem ráda i za druhé místo. Společně si pogratulujeme a se Sofi se obejmeme. " Zvládly jsme to ségra!" usměje se na mě. S Chloe si taky plácneme a Lukas mě obejme.
" A teď jdeme na jednotlivce...
Ocenění za nejlepšího hráče všech pohybových aktivit získává... Lukas! Gratuluju " usměju se na něho a pobídnu ho, aby šel za ní, která mu dá malou sošku s nápisem... Šampión. Vrátí se za mnou s úsměvem a chytne mě za ruku.
" Ocenění za nejvtipnějšího člověka získává Billy, kluk ze zeleného týmu."
Ten dostane také sošku. " Dále je tu ocenění za nejoblíbenějšího člověka měsíce a tím je... Kristý. " Na chvíli se zarazím, ale pak si uvědomím, že je vlastně celkem fajn a kluci po ní jedou, takže to chápu. Aspoň se na ní usměju a ona mi úsměv opětuje. Taktéž dostane sošku. " A poslední ocenění tu je za nejsmolnějšího člověka měsíce, kterým je... Mia!" udiveně se na všechny podívám a pomalu jdu k Ellie. Ta mi předá taky sošku a řekne... " Nemyslíme to nějak zle, spíš taková sranda. " usměju se na ni. " Já vím." řeknu a vrátím se na místo. Holky mi pogratulují a Lukas mě chytne okolo ramen a dá mi pusu do vlasů.
" Dále chci všem moc poděkovat, že jste tu s námi ten měsíc byli a snad se aspoň s některými uvidíme i příští rok. Byla to skvělá jízda, kterou jsem si já osobně strašně moc užila. Byli jste všichni skvělí. Teď si užijte náš poslední večer a zítra se s vámi po jednom rozloučím. Děkuji všem. " a ostatní vedoucí přitakali.
Všichni jsme zatleskali a už si jen užívali krásný letní večer.

****

Už jsme v posteli. Je něco kolem 1 ráno. Jsem strašně unavená, takže jen s úsměvem usnu...

****

Je to tady, naše poslední společné ráno. Jsem tu sotva měsíc, ale nejradši bych tu zůstala.
Holky už jsou taky vzhůru. Všechny máme výraz jakože... " To už je vážně konec??" Pomalu vylezeme z postele a jdeme se upravit.
Potom si dobalíme ještě ostatní věci a jdeme na poslední snídani.

S klukama se málem srazíme ve dveřích jídelny. Pozdravíme se a jdeme si sednout k našim obvyklým stolům. K snídani jsou tousty. Tousty taky zbožňuju, takže se dobře najím.
" Princezno, můžeš mi věnovat takovou půl hodinku? " zeptá se mi kulišácky.
" Jde o to, proč? " zeptám se, i když moc dobře vím proč. " No řekněme takový intimnější rozloučení ve dvou? " všichni se na nás koukají a asi i oni chápou. Já jen přikývnu.
Lukas mě vezme na záda a jdeme pryč z jídelny. Všichni se za námi ohlížejí, ale je mi to úplně jedno. Chci jen jeho, jeho ruce na mém boku, jeho rty na mých, nic jinýho v tuhle chvíli nechci...

****

Lukas mě odnese až k lomu a hodí mě rovnou do vody. Potom si sundá tričko a skočí za mnou. Připlave ke mně a sundá mi mokré tričko a kraťasy. Potom pokračuje na podprsenku. Lišácky se usměje a zaboří si hlavu do mého hrudníku. Jsem jako v ráji. Neskutečný pocit toto. " Luky, pokračuj prosím. " naléhám na něj. On se jen usměje a sundá mi i kalhotky a začne mě uspokojovat. Jsem opravdu jako v nebi. Nehty se mu zadírám do zad a sténám, on mě líbá všude po těle. Nechci, aby to někdy skončilo. Potom mu zase já sundám kraťasy společně i s trenkami. Do ucha mi zašeptá...
" Panebože Mio, ty jsi tak úžasná, chci tě, pořád, všude. " nasadí si kondom, chytne mě za boky a vyhoupne si mě do náruče, obtočím si okolo něho nohy a pomalu dosednu...

****

Ležíme vedle sebe na břehu a oba dva si zřejmě přemítáme, co se to zase stalo. Tentokrát to bylo jiný, nevím proč, ale bylo to úžasný.
" Zlato, bylo to skvělý. Bude mi to chybět. Musíme se co nejdříve vidět.
Možná se i sestěhovat. " to mě zaskočilo. " Počkej, jako bydlet spolu v našem bytě? " zeptám se. " No jasně, podívej, miluju tě, ty mě doufám taky, čekáme spolu dítě, tak proč to odkládat. Chci s tebou strávit každou vteřinu mého života!" usměje se na mě. " Asi máš pravdu, jen mě to trošku zaskočilo, ale jo, není to špatný nápad. " usměju se tentokrát já a dám mu pusu do vlasů.
" Podívej, přijedu za tebou hnedka v pondělí a společně se o tom bavíme. Souhlasíš? " jen přikývnu a schoulím se mu k hrudi...

****

Už jsem na chatce i s holkama. Žádná se na nic neptá, ačkoliv to bylo úplně očividný, ale ráda si to nechám pro sebe. Naposledy všechno uklidíme a pomalu i s věcmi opustíme chatku.
Před vstupem do areálu se potkáme s ostatními, včetně vedoucích.
Postupně se s námi rozloučí každý vedoucí, včetně Ellie. Taky za mnou příjde Kristý, která mi popřeje hodně štěstí s mimčem a v životě, obejmě mě a odejde. Potom se obejmu s holkama a domluvíme se, že se brzo uvidíme a něco podnikneme. Kluky taky jen obejmu, popřeju hodně štěstí a potom příjde čas na Lukyho, stejně to mají i holky.
" Tak princezno, co říct no. Sice se v pondělí uvidíme, ale budou to nejdelší dva dny v mým životě. Držím palce, ať to u vás dobře dopadne a kdyby cokoliv, tak jsem na drátě. " řekne a pevně mě obejme. " Jsi skvělej, už teď mi chybíš. Miluju tě!" řeknu. " Já tebe Mio, ani nevíš, jak moc!" odpoví mi a stiskne mě ještě víc.
Po chvilce už všem naposledy zamávám a nastoupím společně se Sofi do auta...

****

Po cestě jsme si povídaly o všem možným. Musela jsem se svěřit i s mým zážitkem z rána.

****

Právě vjíždíme do našeho města.
Chybí nám tři ulice, než vjedeme do té naší. Sevře se mi žaludek. Je to ještě horší, než jsem si myslela.
Je to tady... už je vidím stát před naším domem, ovšem bez Tommyho.
I oni už si nás všimli a zběsile na nás mávají. Zastavíme, já se zhluboka nadechnu a otevřu dveře auta...

Měsíc na táboře Kde žijí příběhy. Začni objevovat