Surpriza neasteptata....

87 8 1
                                    

Am fost prezentata parintilor vreunui iubit de mai-multe ori de-a lungul anilor,dar,de departe,asta a fost cea mai oribila experienta.Tocmai facusem cunostinta si faceam putina conversatie si ii spuneam Wandei destul de mindra de mine ce facultate am facut,cind Antony m-a privit pe deasupra ochelarilor ovali,cu ochii lui patrunzatori si reci,si a zis:

-O diploma in fizioterapie.Ce nastrusnic.

M-am simtit drobita dintr-o lovitura.N-am stiut ca sa spun.De fapt,m-am fisticit atit de tare,incit am iesit din incapere si-am dat fuga la baie (1)

Dupa aceea,normal,m-am blocat.Acele trei zile au fost un iad.Cu cit conversatia devenea mai intelectuala,cu atit ma simteam nu in apele mele,mai precis,ma simteam...stinjenita!,si nu indrazneam sa mai spun nimic.Aproape cel mai dezagreabil moment :cind am pronuntat "Proust" gresit si a urmat un schimb de priviri intre ceilalti (2).

Momentul cel mai dezagreabil: cind ne uitam cu totii la University Challenge (3) in salon si au ajuns la o sectiune despre oase.Disciplina mea! Am studiat asta! Stiu toate numele latinesti si toate cel,dar in schimb ce ma pregateam sa raspund la prima intrebare,Antony daduse deja raspunsul corect.Am fost mai rapida a doua oara-dar tot mi-a luat-o inainte.Toata treaba asta a fost ca o intrecere si el...ei bine,a cistigat.

Apoi la sfirsit s-a uitat spre mine si m-a intrebat "Nu se face anatomie la scoala de fizioterapie,Nellie? " si eu am fost stinjenita la culme.

Magnus spune ca ma iubeste pe mine,nu intelectul meu,si ca trebuie pur si simplu sa-i ignor pe ai lui.Si Natasha imi spune sa ma gindesc  la diamant si la casa din Hampstead si la vila din Toscana.Ceea ce spune multe despre Natasha.Cit despre propria mea abordare,s fost mai curind :pur si simplu nu te gindi la ei.A mers perfect.Erau la CHICAGO,la mii de mile departare.

Dar acum s-au intors.

Oh,Doamne.Si inca nu m-am lamurit cu "Proust (Proost? Prost?).Si nu mi-am recapitulat numele oaselor in latina.Si port manusi rosii de lina cu reni in aprilie.Cu ciucuri.

Imi tremura picioarele in timp ce sun la usa.Imi tremura la propriu.Ma simt ca vrajitoarea din VRAJITORUL DIN OZ.Cit de curind o sa ma prabusesc pe alee si Wanda o sa ma arda pe rug pentru c-am pierdut inelul.

Ajunge,Nellie,totul e in regula.Nimeni n-o sa banuiasca nimic.Povestea pe care o s-o bag e m-am ars la mina...Asta va fi scuza mea.

-Buna Nellie!

-Felix,Buna!

Sunt atit de usurata ca mi-a deschis Felix,ca salutul meu iese usor intretaiat....

Felix e mezinul familiei-are doar 16 ani si e inca la scoala.De fapt,eu si Magnus am stat in aceeasi casa cu el cit au fost parintii lui plecati,ca un soi de baby-sitteri.

Nu ca Felix ar avea nevoie de asa ceva...E fosrte retras,citeste tot timpul si nici nu-l simti in casa.Odata am inecrcat sa-i tin o scurta prelegere amicala despre riscurile drogurilor.M-a corectat politicos la fiecare afirmatie,apoi a zis c-a observat ca beam mai mult decit cantitatea recomandata de Red Bull si m-a intrebat daca nu cumva era o dependenta.Aia a fost ultima data cind am incercat s-o fac pe sora mai mare.Ma rog.

S-a sfirsit cu asta acum ca Antony si Wanda se intorc din StateM-am mutat inapoi in apartamentul meu si am inceput sa cautam o locuinta cu chirie.Magnus ar fi vrut sa raminem aici.

Se gindea ca putem sa folosim camera de oaspeti si baia in continuare,de la etaj si oare n-ar fi mai la indemina,dat fiind ca ar fi avut in continuare la dispozitie bibliotreca tatalui lui?

E cu capul? In nici un caz n-am de gind in aceeasi casa cu sotii Tavish.

Felix ma conduce in bucatarie,unde Magnus statea tolanit pe un scaun,aratind spre o pagina tehnoredactata si spunind "Cred ca argumentatia ta devine subreda aici.In al doilea paragraf".

Îți știu numărul :*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum