Oh, nu mai rezist.
Cât de greu e să scrii „La mulţi ani"? De ce n-ai face-o? Nu-sdecât trei cuvinte.
- Pot să scriu „La mulţi ani" în locul tău? mă rog de el. Haide. Nu trebuie să facinimic. Scriu eu mesajul.
- Mama naibii!Sam îşi ridică privirea din telefon.
- OK. N-ai decât. Spune-i „la mulţi ani". Dar fără omuleţi zâmbitori sau pupici,adaugă, ca un avertisment. Doar „La mulţi ani! Sam".
La mulţi ani, Lindsay! scriu, sfidătoare. Sper că petreci de minune azi. Felicităriînc-o dată legat de strategia aceea pentru site, a fost genială. Toate cele bune, Sam.
Îl trimit repede, înainte să apuce să se întrebe de ce tastez atât de mult.
- Cum rămâne cu dentistul? întind coarda.
- Ce e cu dentistul? repetă el şi simt un val de exasperare.Se preface că nu ştie despre ce vorbesc sau chiar a uitat?
- Iată-ne!
Uşa se deschide şi Mark îşi face apariţia aducând cu el o tavă învelită în catifeableumarin.- Acestea sunt imitaţiile noastre de smarald.
- Oooh, exclam, uitând pe moment de telefon.Dinaintea mea sunt aliniate smaralde strălucitoare, pe zece rânduri. Vreau să zic,ştiu că sunt false dar, sincer, eu nu le-aş putea deosebi de cele veritabile.
- E vreo piatră aici care ţi se pare că seamănă cu cea pe care-ai pierdut-o?
- Aceea, arăt spre o piatră ovală din mijloc. E aproape identică. E incredibil!
- Minunat.O ia cu o pensă şi o aşază pe un vas mic de plastic.
- Diamantele sunt evident mai mici şi ies mai puţin în evidenţă, aşa că sunt sigurcă se vor potrivi. Vrei să îi dau şi un pic de patină? adaugă. Să-i mai iau din luciu?
- Puteţi face asta? întreb uimită.
- Putem face orice, declară el, încrezător. Odată am făcut copii după BijuteriileCoroanei pentru un film de la Hollywood. Păreau absolut veritabile, deşi nu le-au maifolosit până la urmă.
- Ooh. Ei bine... da, mulţumesc!
- Nici o problemă. Ar trebui să terminăm asta în... se uită la ceas. Trei ore?
- Minunat!Mă ridic uluită. Nu-mi vine să cred c-a fost atât de uşor. De fapt, sunt atât deuşurată, încât aproape că plutesc. Asta o să mă ajute s-o scot la capăt câteva zile, apoi osă recuperez inelul adevărat şi totul o să fie în regulă.Când ne întoarcem în magazin, simt un freamăt de interes. Martha îşi iţeşte capul dinregistrul în care scria şi câteva fete îmbrăcate în costume gri-albăstrui şuşotesc şi aratăînspre mine din dreptul uşii. Mark ne conduce înapoi la Martha, care îmi zâmbeşte şimai larg ca înainte.
- Ocupă-te tu de distinşii noştri oaspeţi, Martha, te rog, spune el, întinzându-i ofoaie împăturită. Ai aici detaliile. La revedere, din nou.
El şi Sam dau mâna cu căldură şi Mark o ia apoi spre biroul din spate.
- Pari fericită! îmi spune Martha, cu o sclipire în ochi.
- Sunt foarte fericită! exclam, neputând să-mi reţin entuziasmul. Mark e minunat.Pur şi simplu nu-mi vine să cred ceea ce poate face!
- Da, este o persoană specială. Oh, mă bucur aşa mult pentru tine.Îmi strânge braţul.
- Ce zi minunată pentru voi!Oh... la naiba. Deodată realizez la ce se referă. Mă uit ţintă la Sam, dar a ieşit săcitească ceva pe telefon şi nu observă nimic.
CITEȘTI
Îți știu numărul :*
ChickLit^_^ Aceasta povestire urmăreşte cu verva de acum cunoscută peripeţiile unei tinere aflate la un pas de împlinirea celui mai frumos vis – căsătoria cu bărbatul iubit. Viaţa lui Nellie Wyatt pare să fi intrat pe un făgaş fericit. Are o carieră de succ...