TAKIMLAR

384 147 115
                                    

Tüm askerler meydan da meraklı bir şekilde bekliyordu. Babam kralların sözcüsü olarak kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı. Yüzü çok gergin diyordu. Ne oluyor be?

- Sevgili dostlarım. Bildiğiniz üzere burada toplanma sebebimiz tüm krallıklara  ve Alt Dünya'ya yapılan saldırılar. Bu saldırılar tamamen diğer saldırı türlerinden farklı ve çok karmaşık. Krallar, Konsey ve Alt Dünya olarak toplanıp bu soruna bir çözüm bulmak için bir araya gelmeye ve birlik olmaya karar verdik. Yarından itibaren sizi 5'li ve 8'li gruplara ayıracak ve ayırılan gruplara araştırma yapmaları için görevler vereceğiz. Bu görevler ikiye ayrılacak. Bazı takımlar sahada görev yapıp iblisleri avlarken bazı takımlar da istihbarat toplamak için gizli görevlere gidecekler. Bugün Krallar bu birliğe katılacak olan askerlerini belirleyip  listeyi Cam Şehir'e gönderecekler. Konsey de listedeki isimler ile gruplar oluşturup görevlerini belirleyecek. Yarın ise listede adı olan herkes Cam Şehir'de olacak ve takımlarını öğrenecek. Anladığınızı umuyorum. Çok tehlikeli bir şey ile  karşı karşıyayız. Hepinizin görevlerini düzgünce yerine getireceğine eminim.

Bu da ne şimdi. Durum gerçekten bu kadar ciddi mi yani? Bizim çocuklara bakıp göz gezdirdim. Onlar da meraklı ve endişeli duruyorlardı. Bu kadar büyük bir sorunla daha önce hiç karşılaşmamıştık. 2100 yaşında olup Fey Diyarı'nda ki en büyük asker olmama rağmen daha önce hiç böyle bir toplanmaya şahit olmamıştım. Biz Feyler ölümsüz varlıklarız. Biri bizi öldürmediği sürece.

En son böyle bir toplanma kim bilir ne zaman gerçekleşti. Bu arada biz ölümsüz varlıklarız evet lakin Alt Dünya'da yaşayan herkes ölümlü. Çok uzun yaşıyorlar ama onların bi sonu var.

- Durum sandığımızdan daha karmaşık sanırım. Baksanıza ne kadar endişeli duruyor herkes.

Layla haklıydı. Herkes çok endişeli ve gergin duruyordu. Bize söylemedikleri bir şeyler olduğunu hissediyordum. Sanki bir şeyler daha var. Bir kaç bilgi daha ama bize söylemiyorlar. Önünde sonunda öğreniriz.

- Haklısın. Şu sorunu bir an önce çözmek gerekiyor. Baksanıza tehdit çok büyük belli ki.

- Katılıyorum Luna.

Herkes sorunu çözmek için fazlasıyla uğraşacak belli ki. Bu arada bide şu takım olayı çıktı başımıza. Kesinlikle bir şeyler yapıp çocuklar ile aynı takıma düşmem lazım. İş benim şansıma kaldıysa kesinlikle en nefret ettiğim insanlarla olurum. Buna bir çözüm bulacağım.

- Ee takımlar için ne düşüyorsunuz peki?

Lu' da benim gibi merak etmişti bu konuyu.

- Ben görevler için çok heyecanlıyım asıl. Çok eğleneceğiz belli ki.

J ' in söylediği şey ile göz devirdim. Gerizekalı bu çocuk. Biz tehdit diyoruz çocuk eğlence diyor.

- Biz ne diyoruz sen ne diyorsun Maviş. Tehdit diyoruz eğlence diyorsun.

- Sıkıcısın Çirkin.

Ona göz devirip. Layla' ya döndüm.

- Gece seninle bir sey konuşacağım erken uyuma.

- Ne konuşacaksın?

- Gece konuşacağım dedim Layla işte.

- İyi be.

Ne meraklı. Gece söyleyeceğim işte. Çocuklara döndüm.

- Liste de olacak mısınız?

J gözlerini devirdi.

- Hadi ama Çirkin. Biz en iyileriz. Tabiki liste de olacağız. Asıl sen listede olacak mısın? Malum bugün yenildin ya. Pekte güçlü sayılmazsın.

EUDORA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin