TOPRAK ŞEHİR

279 88 31
                                    

Medya: Eudora'nın saldırıdaki hali

EUDORA'DAN

"Suratlarını görmen lazımdı. Resmen morardılar."deyip kahkaha atmaya devam ettim.

Alec yaşaran gözlerini silip "Birde Eudora'nın 'Ne oldu size bir kal geldi.' demesi yok mu? " deyip bir kahkaha daha attığında annem de güldü.

"Anlaşılan o ki baya eğlenmişsiniz."

Kafamı sallayıp "O kadar iyi geldi ki. Yıllardır bu anı bekliyordum."dedim.

Döndükten sonra direkt annemin yanına gidip kolyeyi vermiştik ve şimdi de taht odasında oturmuş hem kutlama yapıyor hemde bugünü konuşuyorduk.

Annem gülümseyip "Hiç hız kesmeden diğer eşyaları da bulmamız gerekiyor. Stefan'ın kolyesini bulduk. Sırada Elen'ın hançeri var." dedi.

Alec oturduğu yerde dikleşip "Muhbirlerden haber var mı? Yerini bulabilmişler mi?" dediğinde "En son Toprak Şehri araştıracaklardı."dedim.

Annem önündeki kadehten bir yudum alıp gülümsedi.

"Elen Toprak şehrin kurucularından biri olduğu için hançerin orada olduğuna emindik ama yerini bir türlü bulamıyorduk. Ta ki bugüne kadar. Siz New York'a gittiğinizde haber geldi. Muhbirlerimiz Toprak şehirdeki zindanlardan birinin altında gömülü olduğu bilgisine ulaşmış. Gidip bulmak size düşüyor."

Alec kafasını salladı.

"Bulmasına buluruz da içeri nasıl gireceğiz?"

Aklıma gelen fikirle gülümsediğim.

"Azıcık ortalığı dağıtacağız."
....

J'DEN
Eudora gittikten sonra hemen Kral Herold'a haber vermiştik ve o da bizi Krallığa çağırmıştı.

Toplantı odasından içeri girip Krala selam verdik.

"Oturun. Size anlatacaklarım var."

Diğerine bakıp masaya doğru yaklaştım ve oturdum. Tam yanıma Luke karşıma da Luna ve Layla oturdu.

Kral elindeki dosyadan çıkarttığı bir kaç kağıdı bize verdi ve konuşmaya başladı.

"Bundan çok uzun yıllar önce Cehennem'de burası gibi, Alt dünya gibi bir boyuttu. Herkesle çok iyi geçinirlerdi ve çok sevecen insanları vardı. Lakin sonraları ellerinde bulundurdukları gücü kötüye kullanmaya başladılar. Önce Cam şehri ele geçirmek ve yönetmek istediler. Sonra da tüm diyarları. Bu yüzden diğer krallıklar bir araya gelerek onlara savaş açtık ve çok uzun süren bu savaşın sonunda kazandık. Konsey 5 Kadim büyücüden yardım istedi ve cehennemi sonsuza kadar kitlemelerini istedi. Kadim büyücüler bir araya gelerek çok büyük ve tehlikeli bir büyü yaptılar ve kan kehanetiyle mühürlediler."

Layla "Peki madem mühürlendi Eudora neyden bahsediyor. Nasıl geri getirecekler Cehennemi?" diye sorduğunda Kral Herold devam etti.

"Kadim büyücüler yaptıkları büyüyü kan kehanetine dönüştürürken büyüyü hapsetmek için kendilerine ait birer eşya seçtiler ve büyüyü o eşyalar üzerinden mühürlediler. Bu sayede kimse kan kehanetini bozamayacaktı."

Krala bakıp "Bizden bu beş eşyayı bulmamızı mı istiyorsunuz?" dediğimde kafasını salladı.

"Eğer bu beş eşya onların eline geçerse mührü kırabilir ve cehennemi tekrar açabilirler."

Luke tek kaşını kaldırıp "Madem istedikleri şeyleri biliyorsunuz neden onları alıp yok etmiyorsunuz?" dediğinde Kral "Eşyaların yerleri kesin olarak kimse tarafından bilinmiyor. Kadim Büyücüler eşyaları kendi isteklerine göre sakladılar ve yerlerini çok az kişi biliyor. Askerlerimiz eşyaların yerlerini arıyor. Bu süre içerisinde sizde iki ekip olarak göreve başlayacaksınız. Bir ekip eşyaları ararken sizde Eudora'yı durdurmaya çalışacaksınız. Aradığımız eşyalar ve Kadim büyücüler hakkında bilmeniz gereken her şey size verdiğim kağıtlarda yazıyor.  Şimdi gidin ve ekiplerinizi kurun. Bu görevde Layla'da size yardım edecek. Anlaşıldı mı?" dedi.

EUDORA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin