ÖLEMEZSİN!

207 118 170
                                    

- Çek çek, bide böyle çek.

- Eudora Bizi öldürecek biliyorsun dimi J?

- Bir de şöyle çek.

- Ben can sağlığımızı düşünüyorum sen hala fotoğraf derdindesin. Öğrendiği an öldürecek bizi.

Tepemdeki fısıldamalar ile gözlerimi sıktım ve ellerimi hareket ettirdim. Kim sabah sabah başımda canına susadı acaba?

- Lan kıpırdadı uyanıyor.

Sesleri algılamaya başlayınca fark ettim ki tepemdeki kişi Luke. Ne işi var burda ya? Gözlerimi yavaşça açtığımda ilk gördüğüm şey bana bakan üç surat oldu.

- Ne halt yiyorsunuz be siz burada?

Elimi yatağa bastırıp hafif doğruldum. Sırıtıyorlar. Bir bokluk var.

- Ne sırıtıyorsunuz siz be?

Üçüne göz gezdirdim. Eksik biri vardı.

- J nerede? Hayır belliki eğlenceli bir şey var ve o bunu asla kaçırmazdı.

Elimin altındaki yatak hafif hareket edince gözlerimi kapattım. Arkadaşlar bu bi rüya deyin,lütfen. Sabah mallığım tutmuş olmasın, bu bir rüya olsun.

- Elini çekecek misin?

Gözlerimi hafif açıp yanıma baktım. Elimi J'in göğsüne koymuştum. Saçları dağılmış ve gözlerinden yeni uyandığı belli oluyordu. Sırıtıyor olmasını saymıyorum bile.

Gözlerimi ondan çekip diğerlerine baktım gördüğüm şey ile gözlerim açıldı. Layla elindeki telefonu bana doğru tutmuştu ve bilin bakalım ekranda ne vardı? Bizi çekmişlerdi.

Kafamı J'in boynuna gömüp, bir elimle J'in saçlarını kavramış bir elimlede vücuduna sarılmıştım. Bacaklarım zaten tamamen J'in üstündeydi.

Fotoğrafa ağzım ayrılmış bir şekilde bakarken telefonu almak için Layla'ya doğru bir hamle yaptım. Hemen geri doğru kaçtı. Yatakta ayağa kalkıp üzerine doğru yürüdüm.

- Onu hemen bana vereceksin. Gebertirim seni!

Layla sırıtıp omuz silkti.

- Asla.

Herkes kahkaha atmaya başlayınca suratım tamamen kıpkırmızı oldum.

- Defolun lan odamdan. Geberteceğim sizi!

Bağırınca hepsi odadan koşarak kaçtı. J'e doğru dönüp bacağına tekme attım. Hala yatıyordu.

- Pislik  niye uyandırmadın beni?

Kahkaha atıp bacağını tutarak doğruldu.

- O kadar güzel uyuyordun ki kıyamadım.

Sinirle bağırıp üstüne doğru atladım ve saçlarını çekmeye başladım.

- Senin yüzünden benimle ömür boyu dalga geçecekler.

- Biliyorum ve bu çok eğlenceli olacak.

Sinirle bağırıp saçlarını daha sert çekmeye başladım. Belimden tutup beni kendinden ayırmaya çalışıyordu.

- Çekil üstümden seni canavar.

Bir yandan kahkaha atmaya ve benimle dalga geçmeye devam ediyordu. Saçındaki elimin birini tutup kendini geriye doğru atınca bende üstüne düştüm. Sonra beni hızla çevirip altına aldı. Ellerim hala saçlarında olduğu için şuan ona sarılıyor gibi görünüyordum.

- Bunu intikamını alacağım.

Bana biraz daha yaklaşıp burnunu burnuma sürttü.

- Bekliyor olacağım Çirkin.

EUDORA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin