PARTİ

237 140 249
                                    

- Ne giysem ki?

Dolabın karşısında durmuş bugün ki parti için ne giyeceğimi düşünüyorum. Layla oflayıp ayağa kalktı.

- Ya giy işte bir şey. Tanrı aşkına ağaç olduk hadii.

Dolabıma bakıp gözüme kestirdiğim iki elbiseyi aldım. Biri tam kalçamın altında biten, siyah, derin göğüs dekoltesi olan bir elbiseydi. Diğeri ise uzun, eteğinde derin bir yırtmaç olan siyah bir elbiseydi. Eteği tamamen türden yapılmış ve uçuş uçuştu. Çok derin olmayan bir göğüs dekoltesi vardı ve sırtı da tamamen açıktı. Kısa olanı sağ elime, uzun olanı sol elime alıp yatağın üstünden oturan kızlara döndüm.

- Sağ mı sol mu?

- Sol.

- Sol.

İkisinde sol deyince diğerini dolaba geri koyup üzerimi değiştirdim. Saçlarımı açık bırakıp siyah topuklu ayakkabılarımı giydim. Çekmeceyi açıp bacak bandımı çıkardım ve iki tane bıçağı yerleştirdim. Kızlara dönüp iki elimi yana açtım ve gülümsedim.

- Hazırım.

- Sonunda.

Layla göz devirip yataktan kalktı. Üzerine kırmızı kısa bir elbise ve deri ceket giymişti. Ayağında ise uzun bir topuklu çizme vardı. Luna'nın üstünde ise mavi ultra mini bir etek ve siyah deri bir büstiyer vardı. Altında ise diz üstü siyah çorap ve kısa botlar vardı. İkiside saçlarını toplamıştı.

Odadan çıkıp bizi çalışma alanında bekleyen J ve Luke'un yanına gittik. J ve Luke büyük ekranın önünde durmuş ekranda fotoğrafı olan Dimitris'e bakıyorlardı. J üzerine siyah bi kot, siyah tişört ve siyah deri ceket giymişti. Luke ise siyah bir pantolon ve siyah bir tişört giymiş üzerine de kot ceket almıştı.

Yanlarına doğru ilerlemeye başladık. Bizi ilk önce Luke fark etti. Hepimizi beğeniyle süzüp ıslık çaldı.

- Hanımlar bu ne şıklık.

Sonra bana doğru gelip elini uzattı. Elimi eline koyunca beni etrafımda döndürüp gülümsedi.

- Özellikle de bu gecenin yemi olan hanımefendi. Bu ne şıklık. Resmen parlıyorsunuz.

Önünde ufak bir referans yapıp gülümsedim.

- O sizin şıklığınız beyefendi.

J hafif öksürüp dikkati kendine çekti.

- Hazırsanız gidelim hadi. Yakalamamız gereken bir adam var.

Onaylayıp çıkışa doğru yürümeye başladık.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Parti binasının önüne geldiğimizde arabadan indik. Hemen kapının yanında lacivert bir takım giymiş Mike bizi bekliyordu. Bizi görünce yanımıza geldi. İlk önce Layla'ya sarılıp yanağından öptü. Sonra bize bakıp gülümsedi. Layla içeri görene kadar adama katlanmak zorundaydı. Sonra zaten onu da alacaktık.

- Hoşgeldiniz. Dimitris içeride ama onunla nasıl konuşacağınız size kalmış. Sizi partiye getirdim diye zaten beni mahfedecek.

- Sorun değil Mike. Gerisini kendimiz hallederiz.

J, Mike'a cevap verip gülümsedi. Ama adamdan hiç haz etmediği belli oluyordu. Mike gülümseyip kapıyı gösterdi.

- Hadi girelim. Çok eğlenceli bir parti olacak.

Gerçekten de çok eğlenceli olacaktı. Kapıya yaklaşınca Mike elindeki davetiyeyi gösterip adama bir şeyler söyledi. Sanırım onunla olduğumuzu söylüyordu. İçeriye girdiğimiz de direk salon bizi karışılıyordu. Etrafta bir sürü dans eden insan ve çok yüksek sesli bir müzik vardı. Mike birini görüp izin isteyerek yanımızdan ayrıldı. Bar'a doğru ilerleyip durduk.

EUDORA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin