SORGU

230 128 46
                                    

-Ne yaptın kızım sen?!

J bana bakıp bağırınca kahkaha attım. Elimi adamın düştüğü yere doğru uzatıp göz kırptım.

- 3,2,1...

Layla ceketinden tuttuğu Dimitris ile birlikte çatıya kondu. J'in gözleri benimle Layla arasında gidip gelince göz devirdim. Bacağımdaki banttan telefonu çıkartıp ona doğru salladım.

- Sen adamla konuşurken mesaj attım. Oradan bakınca aptal gibi mi görünüyorum? Adamı aşağı atacak değilim.

- Sana diyecek bir şey bulamıyorum artık Çirkin.

Gülümseyip göz kırptım. Layla adamı hala tutuyordu. Adam korkudan ne diyeceğini bilmiyor gibiydi. Ona doğru yaklaşıp yanağından makas aldım.

- Ee düştüğüne göre artık anlatacaksın dimi Tatlım?

Gözlerime korkuyla karışık nefretle bakıp suratını buruşturdu.

- Benden bir şey öğrenemeyeceksin İğrenç Yaratık.

- Göreceğiz Dimitris.

J cebinden çıkardığı kelepçe ile adamın ellerini kelepçeledi. Sonra da ayağa kaldırıp bize döndü.

- Hadi gidelim.

- Hey nereye?

J bana garip garip bakıp göz devirdi.

- Arabaya. Burada kalacak değiliz ya Çirkin.

- Bu adamı aşağı merdivenden indirirsek aşağıdakiler fark edebilir. Üstüne başına bak ve rahat duracak gibi de değil.

- Ne yapacağız Çirkin?

- Bir fikrim var tabiki. Layla.

Layla oflayıp adamın kolundan tuttu. Adam bir anda bağırmaya başladı.

- Bırakın beni. Bunu bedelini ödeyeceksiniz.

- Sıkıldım be senden.

Elimi adama doğru kaldırıp büyü yaptım. Artık konuşamıyordu. Bu büyüyü sırf aptal Loren için öğrenmiştim. Çok konuşuyordu ve beni sinir ediyordu. Gerçi bunu onun üzerinde demeyince ceza almıştım ama deymişti.

- Evet böyle daha güzel oldu. Aferin Çirkin.

J'e gülümsedim ve Layla'ya döndüm. Bana bakıp kafasını salladı. Adamın kolundan tutup kaldırdı ve kendini çatıdan aşağı bıraktı. J'e bakıp güldüm.

- Sıra bizde hadii.

- Saçmalama Çirkin. Çatıdan atlamayacağım.

J'e göz devirdim ve çatının kenarına doğru yürüyüp arkamı boşluğa döndüm. J'e bakıp omuz silktim ve  sağ elimin işaret ve orta parmağını alnıma götürüp selam verdim sonra da kendimi boşluğa bıraktım. Ardından hemen kanatlarımı açtım.

J'in bağırdığını duymuştum. Kanatlarımı açmadan kendimi bırakmam onu korkutmuş gibiydi. Kanat çırpıp yükseldim. Çatının üstünde havada durup güldüm.

- Gelmek istemediğine emin misin?

J kararsızlıkla bana bakıyordu.

- Hadi ama J korkma bu kadar. Seni tutacağım.

J suratını buruşturup bana göz devirdi.

- Aptal mısın? Korkmuyorum Çirkin.

- Evet kesinlikle korkmuyorsun. Çok belli oluyor gerçekten.

İma ile söylediğim şey ile birlikte bir adım öne çıktı.

- Hadi yapalım.

Gülüp yanına kondum ve elimi koluna koydum. Ona bakıp güldüm. Korkmuyordu evet ama gergindi.

EUDORA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin