SANA İHTİYACIM VAR

206 119 335
                                    

J kaşlarını kaldırıp dikkatlice suratıma baktı. Şüpheci bir tavrı vardı.

- Nereden biliyorsun bu kadını?

Kafam allak bullak olmuştu. Sandalyeye oturup düşünceli bir şekilde etrafa baktıktan sonra kafamı sallayıp cevap verdim.

- Rüyamda gördüm.

- Ne?

Luna ne dediğimi anlamamış gibi suratıma baktı. Az önce elimde olan dosyadan Lilith'in kağıdını çıkardım ve masaya koydum.

- Ben bu kadını rüyamda gördüm.

J sandalyeye oturup kağıdı eline aldı. İnceledikten sonra masanın ortasına koydu ve ellerini göğsünde birleştirdi.

- Anlat.

Suratına şaşkınca bakıp kafamı salladım.

- Neyi anlatayım?

- Rüyanı anlat Eudora.

Bana ilk defa ismimle seslenmişti. Bu kadar ciddi olması beni bir parça üzmüştü. Benden şüphe etmişti çünkü. Kafamı sallayıp öne doğru eğildim ve ellerimi birleştirdim.

- Bir hafta kadar önceydi. Rüyamda bir krallıktaydım. Savaş vardı. Benim gibi siyah kanatlı Feyleri öldürüyorlardı?

Duraksadım. Gözümün önüne gelen görüntü ile kafamı salladım.

- Kim?

J'in sorduğu soru ile suratına baktım.

- Beyaz kanatlı Feyler.

Kafası karışmış gibiydi.

- Kara Feyler kendi ırkı ile mi savaşıyordu yani?

- Hayır daha çok katlediliyorlardı. Yanlarına yaklaştığımı hatırlıyorum. Onlara dokunamadım ama çok gerçekti. Sonra bir kız çocuğu adamın biri tarafından saldırıya uğrarken bir kadın geldi çocuğu kurtardı. Sonra adamla dövüşmeye başladılar. Kadın adamla dövüşürken biri daha geldi kadına Lilith diye seslendi falan. Kadın onları bırakmak istemedi ama adam çocuğunu düşünmesi gerektiğini söyledi. Uyanmadan hemen önce hatırladığım son şey kadının bana doğru bakıp intikam alacağını söylemesiydi.

Hepsinin kafası çok karışmıştı belliki. Luke ilk tepki veren oldu.

- Bu kadın olduğuna emin misin?

- Eminim Luke. Bu kadındı.

J göğsünde bağladığı kollarını çözdü ve masaya doğru eğildi. Bana alttan bir bakış attı.

- Bu kadını daha önce görmediğine emin misin?

- Yemin ederim daha önce bu kadını hiç görmedim. Rüyayı ilk gördüğümde dikkate bile almadım. Sadece aptal bir rüya olduğun düşündüm.

- Bunun öylesine bir rüya olduğunu düşünmüyorum. Bu kadını rüyanda görmen bir tesadüf olamaz. Üstelik daha önce hiç görmediğin bir kadını.

Luna J'e bakıp kafasını salladı.

- Benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?

J, Luna'ya bakıp kafasını salladı.

- Senin ne düşündüğünü bilmiyorum ama birinin Eudora'nın rüyalarını ele geçirdiğini düşünüyorum.

- Ne? Nasıl yani?

Sorduğum soru ile J bana doğru döndü.

- Bu gördüğün rüya normal olamaz. Birileri rüyalarına girip yönlendiriyor olabilir.

EUDORA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin