Willows POV.Solen dansede ind af vinduet, gennem den lille sprække, der viste sig mellem gardinerne. Jeg sukkede svagt, da solen ramte mig lige i øjnene og gjorde det umuligt for mig at sove. Jeg gabte højlydt og kløede mig i øjnene. Jeg vendte mig om på ryggen og krammede min hovedpude, hvorefter jeg greb fat i min mobil. Jeg havde to ulæste beskeder, en af Adam og en fra Justin. Jeg åbnede først den fra Adam og blev en smule overrasket, da jeg ikke ligefrem havde forventet dét fra ham.
"Vi ses senere! Skal jo overraske min pige ;) <3"
Jeg rynkede undrende mine bryn og læste beskeden igen og igen, men jeg forstod det stadig ikke. Vi havde da ikke planlagt noget i dag, havde vi? Nej, ikke så vidt jeg ved. Jeg strakte mine ben, hvorefter jeg åbnede beskeden fra Justin.
"Heeeeeey babeeeeeee :)))
Godmorgen, sovet godt? Jeg kan ikke vente med at se dig senere, haha :)"Jeg grinte hæst og rystede på hovedet. Det var da lidt sødt alligevel.
Med et smil på mine læber, rejste jeg mig fra sengen af og bevægede mig ud på badeværelset, hvor jeg hurtigt fik taget et kort bad. Da jeg var færdig, trak jeg i noget enkelt tøj; et par sorte jeans og en hvid t-shirt med sort tekst 'cool kids don't dance'.
Det var en trøje Naomi havde givet mig, da vi skulle til One Direction koncert engang. Hun var kæmpe fan af dem og kendte vidst Zayn. Og siden jeg var hendes bedsteveninde, havde hun inviteret mig med. Zayn havde vidst en t-shirt der var magen til min, hvilket jeg syntes var ret morsomt.
Jeg savnede faktisk også Naomi, måske var det derfor jeg automatisk tog den på?
Jeg satte mit hår op i en roddet knold og lagde en naturlig makeup, hvorefter jeg smuttede ind på Nathans værelse. Jeg åbnede forsigtigt døren og kiggede ind. Han lå stadig og sov, hvilket jeg fnes lidt over. Jeg lukkede forsigtigt døren til igen og listede med ninja skridt over til hans sengen.
"1, 2, 3," talte jeg for mig selv, inden jeg sprang skrigende op i hans seng og rev dynen af ham. Et højlydt tøseskrig lød fra ham, hvilket fik mig til at flække at grin. Jeg var simpelthen så genial nogle gange!
"Hvad fuck har du gang i?" vrissede han, men havde alligevel et smil på læberne.
"Vækker dig Natie, vi skal være i skøjtehallen om en time," svarede jeg og hoppede glad rundt inde på værelset.
"Okay," sagde han og rejste sig fra sengen.Jeg sendte ham et kort smil, inden jeg forlod hans værelse og fortsatte ud i køkkenet. Jeg drejede mindst 90 grader og fik øje på Becky, der lå på sofaen og sov. Jeg grinte kort, og gik i gang med at forberede morgenmad. Det kunne jeg vel lige så godt.
For det første bor Nathan og jeg gratis hos hende, og for det andet havde jeg ikke noget at lave lige nu.
Med et sjovt smil gik jeg i gang med at steg bacon og lave scrambled eggs. Jeg fik dækket bordet og snart var mogenmaden klar.
**
Smilet kunne ikke fjernes fra mine læber, da Nathan og jeg trådte ind af døren og vi mødtes med drengene. Jeg havde set meget frem til både at se drengene, mens også til at stå på skøjter. Jeg var faktisk ret god til det, så det var klart en bonus.
"Hej," sagde jeg med et smil og gav Ryan et knus.
"Heeeeeey," smilede han og løftede mig næsten op fra jorden af.
"Wooow," grinte jeg, hvorefter han satte mig ned. Chaz fik også et hurtigt knus og det samme gjorde Alfredo."Hey Babe," smilede Justin og lagde armene om mig.
"Heej," mumlede jeg mod hans skulder og stramte grebet om ham.
"Willow?" spurgte han pludseligt og lod sin pande hvile mod min.
"Mmmh?" mumlede jeg spørgende og kiggede ham direkte op i hans brune øjne. Damnn.
YOU ARE READING
Imperfect? Or Not...
Fanfiction18-årige Willow Reed er datter af den rigeste direktør i England, hvilket fører til, at hun får alt hvad hun peger på. Det glamourøse liv uden nogle problemer eller noget som helst. Willow HADER det! Hun vil væk fra det og leve et liv midt ude i ing...