Kapitel 15.

521 17 0
                                    


Willows POV.

Mit humør var helt fuckt. Ikke nok med at jeg var træt og sulten, så havde Naomi ringet og bedt mig om alle mulige råd, og det var ikke det bedste tidspunkt, når jeg lige havde fået min menstruation.

Klokken var halv tre om natten, da Naomi ringede og selvfølgelig var det midt på dagen i England på dette tidspunkt. Hun havde nogle problemer med Tylor, og siden jeg var hendes bedsteveninde, kunne jeg ikke få mig selv til at lægge på. Så vågner jeg op klokken halv ti om morgen og har blødt ud over min seng.

Man får virkelig lyst til at lægge sig ned og græde!

Nathan havde spurgt mig om jeg var okay, men jeg havde endt med at vrisse af ham og ødelægge hans numør, så det var jo herligt. Becky havde heldigvis bare grint af mig, så det var jo altid noget at jeg ikke også havde ødelagt hendes humør.

Jeg rejste mig fra det ellers vildt behagelige gulvtæppe, jeg havde lagt på det meste af dagen, da jeg kunne høre min mobil vibrere. Jeg havde fået en besked fra Justin, hvilket fik et smil til at glide ned over mine læber.

"You're all that matters to me :') se min video babe"

"lol ;-*"

"Kommer du over ? ;)"

"Jeps!"

"Jeg skal fortælle dig noget, så kom med et smil ;))))))"

"Jeg er allerede sur, så lad være med at forvente noget :p"

"Oh, shiiiiiiit :3"

Jeg lavede ikke engang sjov med ham. Jeg var faktisk ret sur, remember?

Jeg fik hurtigt skiftet mine natbukser til et par baggypants og sat mit hår op i en roddet knold, inden jeg forlod mit værelse.

Jeg passerede stuen, hvor Becky sad og snakkede med Nathan. Jeg trådte hurtigt derind og fik deres opmærksomhed ved at fægte med armene og hoppe en smule på stedet.

"Jeg tager over til drengene, vi ses senere," sagde jeg og sendte dem et stort smil.
"Yes, hyg dig," sagde Nathan og smilede frækt til mig.
"I lige måde," sagde jeg og lavede en grimasse til Nathan, hvilket fik ham til at fnise.
"Btw Becks, må jeg låne din bil?" spurgte jeg hende om, og hun nikkede hurtigt. "Thanks."

Jeg fik hurtigt taget et par vans på, hvorefter jeg kiggede i min taske, for at sikre mig mig at jeg havde mine ting med. Mobil, nøgler, pung, makeup taske og bind. Ready to go!

Jeg smækkede hoveddøren og satte mig hurtigt ud i bilen. Jeg startede bilen og tændte derefter varmen. Man kunne godt mærke, at det snart var ved at være vinter. Vi var trods alt også snart færdige med efterårs månederne. Jeg kunne ikke beskrive hvor meget jeg egentlig glædede mig til at komme til London igen og tage på Naomi's og min årlige snetur. Hvert år tog vi til Newcastle, for at bo i et lille sommerhus, hvor det bare stod på ren tøsehygge. Da det var en tradition for os at tage derop, havde min forældre købt huset til os.

Lidt overdrevet, hvis du spørger mig; men det var iorden. Det var en af de få ting, jeg rent faktisk godt kunne lidt ved mine forældre. Sidste år havde vi godt nok Nathan og så Naomi's to brødre med - men det var hyggeligt. Og jeg elskede det!

Jeg drejede op i indkørselen og parkede bilen, hvorefter jeg slukkede for motoren og steg ud. Jeg greb fat i min taske og smækkede døren i. Med et kort bank på døren, hev jeg fat i håndtaget og skubbede døren op.

"Hej Willow," lød det fra Alfredo, der stod med et stort smil på læberne.
"Hej Fredo," sagde jeg og lukkede døren igen.
"How's it going?" spurgte han og lændede sig op af dørkarmen, mens jeg fik mine vans af.
"Løgn eller sandhed?" spurgte jeg med et løftet øjenbryn og placerede mine sko på måtten.
"Sandhed,"svarede han med et grin.
"Jeg er i pisse dårligt humør," svarede jeg og trak ham ind i et knus.
"Noget jeg skal blande mig i?" lød det fra ham, hvilket fik mig til at fnise.
"Pige problemer," svarede jeg og sendte ham et stort smil.
"Jeg blander mig udenom."

Jeg kunne ikke lade være med at fnise lidt, da ordene forlod hans mund, hvilket fik ham til at smile større.
"Vil du med op til de andre?". Jeg nikkede hurtigt og fuldte efter ham op af trapperne. Døren til Justins værelse stod åben og man kunne tydeligt høre dem derinde.

"Heyyy," sagde jeg, da jeg trådte ind af døren.
"Wills," fniste Chaz og gav mig hurtigt et kram.
"Chazzy," fniste jeg og gengældte hans knus.
"Hej Willow," smilede Ryan og gav mig et kram efterfølgende.
"Hej Ryan."

Justin kom til sidst og sprang direkte i armene på mig. Han havde vidst savnet mig? Haha.

"Er jeg så uundværlig?" spurgte jeg med et grin og lod ham løfte mig op, selvom jeg ikke brød mig om det. Jeg var for fed, til at blive løftet på. Jeg spændte i mine ben muskler, så jeg sad bedre fast om hans hofter.
"Mmmh, jeg har savnet dig helt vildt meget," svarede han og sendte mig et overdrevet smil. Jeg grinte kort, inden jeg lod mine læber ramme hans.

"Get a room."

Så går det løs....

**

"Bliver du egentlig og spiser?" spurgte Justin pludseligt og kiggede spørgende på mig.
"Hvis det er okay, så ja," svarede jeg hurtigt og greb fat i min mobil. Jeg havde fået en besked fra Adam, hvilket fik mig til at sukke. Justin kiggede undrende på mig og lagde armene om mig bagfra. Jeg lændede mit hoved tilbage, så det ramte hans skulder.
"Adam skriver," sagde jeg lidt efter.

Pludselig spændte han i alle hans muskler, hvilket fik mig til at rynke mine bryn. Var det fordi jeg nævnte Adam eller hvad?

"Hvad skriver han?" spurgte Justin og lød en smule nervøs.

Hvorfor gjorde han det?!

Jeg åbnede beskeden og læste den hurtigt igennem.

"Hvad laver du? Står der," sagde jeg, hvilket fik Justin til at ånde lettet ud.

Ikke sig noget til ham, tænkte jeg. Så derfor svarede jeg ham hurtigt og lagde min mobil på sofabordet.

"I'm at Justin's house ;)"

Min mobil bibbede igen, men jeg ignorerede den. Jeg sukkede lavt, da Justin pludselig rejste sig op, hvilket betød at jeg også rejste mig op.

"Jeg skal lige snakke med dig babe," sagde Justin lavt og greb fat i min hånd.
"Okay?" sagde jeg en smule forvirret og lod ham trække mig ud i køkkenet. Justin lukkede døren der var mellem stuen og køkkenet, og kiggede derefter alvorligt på mig.

"Hvad sker der Justin?" spurgte jeg en smule alvorligt og kiggede indtrængende på ham.
"Jeg vil gerne vide noget," forklarede Justin og gik lidt tættere på mig. Jeg lændede mig op af køkkenbordet og løftede et øjenbryn.

"Fyr løs," sagde jeg og lod ham lægge armene om mig.
"Hvor alvorligt er det mellem os?" spurgte han og lod sin pande hvile mod min.
"Hvad mener du?" sagde jeg en smule undrende.
"Er det for tideligt at spørge om vi skal starte helt forfra; altså gå tilbage til dengang vi var kærester?"

Mit hjerte stoppede med at slå i et øjeblik og jeg stirrede direkte ind i Justins øjne. Mine håndflader blev svedige og mine smil nåde fra det ene øre til det andet.

"Spørg mig igen," sagde jeg lavt og lagde mine arme om hans liv.
"Vil du være min?" hviskede han lavt, og jeg nikkede hurtigt.
"Yiiiiiiiirs Jussy," sagde jeg og kyssede ham blidt på munden.

Jeg elsker dat boy!

Imperfect? Or Not...Where stories live. Discover now