Justins POV.Et skævt smil gled langsomt hen over mine læber, da jeg mødte synet af Willows nøgne ryg. Jeg lagde forsigtigt min arm om hende og trak hende helt ind til mig, hvor jeg begravede mit hoved ved hendes skulder.
I går havde virkelig været fantastisk, og hun var utrolig. Damn, hvor pigen kunne blive ved med at få mig til at elske hende mere og mere. Aldrig i mit liv, om jeg kunne finde på at vælge en anden frem for hende igen.
Det gav mig stadig dårlig samvittighed, når jeg tænkte på den måde, jeg havde behandlet hende på. Min opførsel havde været helt absurd, og jeg forstod hende stadig fuldt ud. Jeg havde virkelig dummet mig dengang.
"Er du vågen?" lød det hæst fra Willow, der sneg sin hånd i min. Ikke at jeg havde noget i mod det, tvært imod. "Mmmh," mumlede jeg og kyssede hende i nakken. Hun fik sig på en sjov måde vendt sig om, så hun lød med front mod mig,
"har du sovet godt?" spurgte hun med et lille grin.
"Fantastisk," svarede jeg og kunne ikke lade være med at lade mit blik glide længere ned ad hende, eftersom hun ingen tøj havde på."Du tænder mig," hviskede jeg hæst ud for hendes øre og kyssede hende på munden. Hun fniste let,"mmmh, jeg ved det godt," sagde hun endelig og ødelagde det hele. Dog kunne jeg ikke lade være med at grine af hende. Det var nu ret komisk.
"Har du noget imod, hvis jeg tager et bad? Jeg føler mig ret klam," spurgte hun med et lille fjoget smil. Jeg nikkede.
"Vil du låne noget tøj?" spurgte jeg hende, og hun nikkede hurtigt. Jeg rejste mig op og gik over til mit skab og hev en hættetrøje og et par jogging bukser ud til hende."Tak," svarede hun kort og rejste sig op, inden hun, næsten hurtigere end lynet, bevægede sig ud på badeværelset. Jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg fandt mine boxers hændende på en lampe. Damn, det foregik vidst lidt vildt i går, haha.
Jeg kørte en hånd gennem mit uglede hår og satte mig på sengekanten. Jeg rakte ud efter min mobil, der lå på mit natbord, og låste den op. Jeg åbnede twitter og kiggede lidt rundt derinde.
@justinbieber: Awesome day :) #thanks
Jeg lavede hurtigt et opslag på twitter, og kunne ikke lade være med at grine lidt. "Awesome day", faktisk var det "Awesome night", men der ville helt sikkert komme en masse rygter og det kunne jeg virkelig ikke overskue lige nu.
Willows POV.
Jeg bandt håndklædet om mit hår og fik hurtigt mit undertøj på. Jeg kiggede på mig selv i spejlet og kunne ikke lade være med at grine, da jeg havde et stort blåt mærke på min skulder. Man kunne heller ikke ligefrem sige, at det gik stille og roligt - tvært imod.
Jeg rystede smilende på hovedet og fik langsomt taget Justins grå jogging bukser på. De var lidt for store til mig, så jeg spændte dem ind og fik hans hættetrøje hevet over hovedet. Jeg tørrede mit hår ekstra godt og lagde håndklædet i den vasketøjskurv, der stod lidt væk fra bruseren. Jeg gik ud fra badeværelset og fandt Justin siddende på sengen med hans mobil i hånden.
"Hvordan ser jeg ud?" spurgte jeg med et svagt smil og stillede mig foran ham. "Fantastisk," svarede han med et grin og rejste sig op.
"Ryan er vist nedenunder, men jeg går lige i bad," sagde han og kyssede mig på kinden, inden han forsvandt ud på badeværelset. Jeg fandt min mobil og gik ned i stuen, hvor Ryan rigtigt nok sad og så fjernsyn."Godmorgen," mumlede jeg en smule hæst og satte mig i den anden ende af sofaen. Ikke fordi, at jeg ikke ville sidde ved siden af ham, men jeg ville lægge mig ned og slappe af. Han kiggede over på mig, og eftersom han smilede drillende og fjoget, vidste jeg allerede hvad han ville sige.
"Var det en god nat?" spurgte han endeligt. Jeg vidste bare at han ville kommentere på det.
"Har i hørt det hele?" spurgte jeg og rødmede mere og mere.
YOU ARE READING
Imperfect? Or Not...
Fanfiction18-årige Willow Reed er datter af den rigeste direktør i England, hvilket fører til, at hun får alt hvad hun peger på. Det glamourøse liv uden nogle problemer eller noget som helst. Willow HADER det! Hun vil væk fra det og leve et liv midt ude i ing...