Young Justice

93 4 10
                                    

כן כן אנשים, אני משחררת החננה הפנימית שלי לחופשי בהמלצה זו, וכעת גם אתם יודעים את סודי האפל ביותר (זה שקר, כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אובססיבית עם עולם גיבורי העל). אני בטוחה שאתם חושבים שאת הספר הזה כותב ילד בן 7 בשלב הזה, אבל תמסכו עלי שזאת בהחלט סדרה ששווה את החוויה של ילד בן 7 לפחות ל-2 עונות הראשונות ;)

גיל צפייה מומלץ: 7+ לעונות 1-2, 13+ לעונה שלוש ואילך (עוד על כך בהמשך)

ז'אנר: אקשן, רומנטיקה, הרפתקאות, מד"ב, דרמת נעורים, גיבורי על

מספר עונות ופרקים: 3 עונות, 72 פרקים סה"כ, עונה 4 בתהליכי סיום בלי תאריך שידור משוער, בתקווה שזה יהיה ב-2021!

כמה זמן פרק: 25 דקות בממוצע

היכן ניתן לצפות?: Netflix עם ה-VPN הנכון (לצערי רק עד עונה 2), DC Universe (עם ה-VPN הנכון כי זה לא זמין בארצנו היפה), אתר סדרות (מדובב, עד עונה 2), וצפייה ישירה באינטרנט (אצרף קישור חיצוני שאפשרי לראות במחשב לאלו המעוניינים).

אזהרות מיוחדות: אלימות (no shit), חנון סנטרל לגיבורי על קלאסיים ועוזריהם, סוג-של גילוי עריות (זה לא היה באמת גילוי עריות, אבל כן יש רגע כזה בעונה הראשונה), בריחת ילדים מהבית, אזכור אלימות בבית, רמיזה על רצח, מעונה 3 ואילך- אלימות ומוות/פציעות גרפיים ביותר, אזכורים של יחסי מין, שתיית אלכוהול, סחר בילדים,  וכו' וכו', רק דברים טובים.

מעט על הסדרה: מבוסס על קומיקס בעל אותו שם מאת DC.

כולנו שמענו על הגיבורים הגדולים- באטמן, סופרמן, וונדרוומן, הפלאש, אקוומן- ועוד רבים כמוהם שהגנו על העולם מפני הרשע המאיים עליו בכל רגע של היממה. אבל לצד אותם גיבורים מהוללים, אשר רובם משתייכים לליגת הצדק הכי נערצת, עומדים גם עוזריהם (sidekicks) הצעירים והנאמנים שעוזרים להם להילחם בכוחות הזדון.

ביום אחד גורלי, לעוזרים הצעירים של כמה מן הגיבורים- רובין, קיד פלאש, אקוולד, וספידי-סוף סוף ניתנה ההזדמנות לבקר במקום הקדוש לליגת הצדק שסימל את התקווה שלה לעולם- היכל הצדק (The Hall of Justice)- והיווה צעד נוסף שלהם אל תוך עולם גיבורי העל הרציני שאליהם השתוקקו להצטרף ביום מן הימים. אך במהרה הם גילו שההבטחה שהובטחה להם לא הביאה אותם קרוב בכלל להיכל הצדק האמיתי שהובטח להם, ורק לבניין החיצוני שאליו תיירים מגיעים שהם חושבים שמדובר במטה של ליגת הצדק. 

בלשון המעטה, העוזרים הרגישו נבגדים, במיוחד ספידי שהחליט לפרוש באותו הרגע מהיותו עוזרו הנאמן של Green Arrow, כשהבין שגיבורי העל אף פעם לא יסמכו עליהם לגמרי, ותמיד ימשיכו לראות בהם ילדים. כאשר צצה משימה מאת סופרמן בעצמו שאליה ליגת הצדק לא מתפנה לעומת משהו חשוב יותר, חבורת הצעירים הנותרת- רובין, קיד פלאש, ואקוולד- לוקחים על עצמם את משימה שלכאורה נראתה פשוטה למדי, אך במהרה התגלתה כמעבדה סודית שעבדה על פרויקט מיוחד, הנשק האולטימטיבי כנגד סופרמן הכל יכול- סופרבוי. 

סדרות או לא להיותWhere stories live. Discover now