הפיג'מות

158 6 2
                                    

אתם בטח חושבים שהגענו לנקודת האל-חזור שבה הידרדרתי לחלוטין רק לסדרות אנימציה וילדים, ולמרות שאתם חלקית צודקים (אל דאגה, הרבה סדרות נורמליות, עכשוויות, ואיכותיות בתכנון), אני כן הבטחתי בתחילת הספר סדרות נוסטלגיה, והנה אתם מקבלים אותן! אז בלי עוד מילים מיותרות ממני, קבלו blast from the past (למרות שרובו לא כזה רחוק).

ונ.ב- תודה רבה על אלף קריאות! :)

גיל צפייה מומלץ: 7+, לכל המשפחה

ז'אנר: קומדיית מצבים, סיטקום

מספר עונות ופרקים: 9 עונות, 223 סה"כ (אם אתם רוצים טיים-ליין, הסדרה התחילה בשלהי שנת 2003 הרחוקה, ונגמרה סופית בשנת 2015). באופן אישי, הסדרה הפסיקה להיות טובה בסביבות עונה 5, אבל מן הסתם תלוי בכל אחד מכם, וכמה מרחיקי לכת בא לכם להיות

כמה זמן פרק?: 23 דקות בממוצע

היכן ניתן לצפות?: שירותי VOD למינהם, אתר סדרות

אזהרות מיוחדות: נקניקיות פימו ושפרה מנדלבאום

מעט על הסדרה: הם באו מרחוק, בדרכים עקלקלות, ככה נתניה הכל בכיכרות. הם ארזו חצי ארגז ותפסו אוטו למרכז- 

רגע, אני בטוחה ששמעתי את זה איפשהו קודם...

כפי ששיר הפתיחה יכול לציין, חבורה בת 3 חברים- אילן רוזנפלד, עודד פז, וקובי פרג'- הקימו להקה בשם 'הפיג'מות' בנתניה הרחוקה, ונסעו עד לתל-אביב רבתי כדי להצליח בעיר הגדולה. הדודה מלכה קופרמן המהוללת נתנה לשלושה להתגורר בדירתה המפורסמת ברחוב מאז"ה פינת מאפו (משחק מילים שבעברו לא קלטתי), ודודו הידוע של קובי, גרי מנדלבאום, בעל המפגע התעבורתי הידוע בתור ה-'ההמבורגרי', סיפק להם משהו דומה לאוכל ועלילת משנה של כל פרק, יחד עם ביתו בת הטיפש-עשרה. עם השכנה היפה שהתחלפה בעונה 3 מאלונה טל לימית סול, ובעונה 5 נוספה עוד בחורה לוהטת לתערובת מפרסומות של שמפו (מיו כיף), הלהקה מנסה להצליח באופן כושל ביותר, וחיה אורח חיים לא צפוי בכל פרק ופרק, במסלול החיים הכושל והלא-יוצלח שלהם בדרך הכי מצחיקה שאפשר.

ה-X פקטור של הסדרה: אם לא גרתם מתחת לסלע בשני העשורים האחרונים, אתם בוודאי לפחות שמעתם על הסדרה הפיג'מות, ואם ממש יש לכם מזל, אולי גם ראיתם פרק-שתיים בשידורים החוזרים בערוץ הילדים בחופש הגדול. הסדרה הזאת בהחלט מקבלת את צל"ש הנוסטלגיה הגדול ביותר שיש, ומאופיינת כסדרה שכולנו מכירים מהילדות, בנוסף לכל שאר הסדרות בערוץ הילדים שעוד היה את הלוגו הישן שהחליף צבעים בלופ של סגול/כתום/ירוק, והיה עדיין שידורים של 'ערוץ הילדים-המקום האמתי' שבהם בזבזנו להורים את הכסף בלהתקשר לאולפן ולנסות לעלות לשידור... אפשרי לראות שאני מדברת כאן מנסיון אישי (ולא, אף פעם לא יצא לי לדבר עם טל מוסרי בשידור חי ולזכות בפרסים המגניבים מתנת 'קרלו'). 

סדרות או לא להיותWhere stories live. Discover now