אז שלום לכם, וברוכים הבאים לגיהינום.
מי כאן לא נתקל במצב הבא: אתם בבית, ככל הנראה על הספה או במיטה, מכורבלים מתחת לשמיכה עם אוכל/חטיף/פודל מחמד, שלט ביד אחת ומוחיטו נחמד בשנייה, ומחפשים משהו לראות בטלוויזיה? אתם מדפדפים בלי סוף, מחפשים אחר הסדרה הזאת שתעביר לכם את הזמן, תרגש אתכם, תסחוף אתכם, תצחיק ותעציב אתכם, תמיס את לבכם- ואז תרסק אותו לאלף רסיסים פצפונים שהזוג שאהבתם בדיוק נפרד על המסך, או דמות חתיכה/מתוקה במיוחד, שבילתם בלפנטז עליה כל העונה, מתה לכם מול העיניים?
אני מנחשת שלא מעט.
לכן, הספר הזה קיים, ללא סיבה אחרת משום העובדה שבא לי, ואני יכולה. וחוץ מזה, אני אדם שאוהב ומכור לסדרות, ולכן יש לי את הסמכות המלאה והבלעדית להיות כאן ולומר לכם: 'הי, זה נחמד! תנסו בבית וספרו לחבריכם.'
אני נוהגת להמליץ להרבה מחבריי על סדרות שונות ומשונות לראות מהניסיון הרחב שלי, אז למה לא לחלוק את הידע הרחב שלי עם הזולת ולהרוס גם לכם את החיים? אני לא רואה סיבה שלא.
אבל ספר ההמלצות הזה לא יהיה כמו כל אחד אחר, לא לא לא, אני מתכוונת לעשות את זה בסטייל™!
נתחיל מזה שהסדרות כאן יהיו מיועדות לכל קבוצת גילאים (כל סדרה בהתאמה, כמובן), סדרות מחו"ל/ישראליות/אנימות/מצוירות, כל ז'אנר שיש, וכמעט כל דבר שפשוט ראיתי ואמרתי לעצמי: 'המ, זה לא רע.' וביליתי את שארית היום דבוקה למסך.
אני לא מתכוונת לשבת כאן ולומר לכם שכל סדרה כאן מדהימה ושווה את הצפייה- אני מבשרת לכם מראש שהן כן. אני לא הולכת להעתיק לכם תקציר מהאינטרנט ולשים טריילר בקישור, או לשים אלף ואחת תמונות בשביל להראות עד כמה זה נראה מגניב (אלא אם כן הסדרה באמת דורשת את זה), אלא פשוט להביא לכם חוות דעת כנה על מה עובר בראש הלא-כל-כך פיקח שלי ברגע שהוא רואה פרק.
אני אבשר לכם מידע חם-מהשטח לגבי הרעיון הכללי של הסדרה וספויילרים לפחות מהפרק הראשון (אני לא חושבת שזה פשע, הרי איך תדעו על הסדרה אם לא אספר לכם עליה קצת?), אזהרות גיל ואחרות למקרה שאתם פחדנים מדי, לאיזה ז'אנר זה שייך, היכן ניתן לראות... הבנתם את הקטע.
הסדרות שתראו כאן נעות מישנות לחדשות, חלקן דברים שיצאו לא מזמן ותפסו תאוצה ברשתות חברתיות/נטפליקס, או אפילו סדרות ילדות ישנות שבטח כבר שכחתם מהקיום שלהם ותרצו לתת להם צפייה חוזרת. אני יכולה לומר מנסיון אישי שכמעט כל סדרה שאני אציין כאן ראיתי לפחות פעמיים, ולכן אני חושבת שהיא ראויה לציון כי היא עד כדי כך יקרה ללבי שאני חולקת אותה עם עוד אנשים.
אז זה בערך כל מה שיש לי לציין כעת. אם יש עדכונים שונים, אחזור לכאן ואשאיר הודעות לדורות הבאים.
אני מקווה שאם לא תיהנו מהסדרות המומלצות כאן (על מי אני צוחקת, אתם תנשקו לי את הברכיים), אז לפחות מהדעות הרווחות שלי וההומור הגאוני והקולח שלי.
תבלו :)
YOU ARE READING
סדרות או לא להיות
Losoweבגדול אני לא אדם מומחה, אבל מספיק משועממת בשביל לראות עונה שלמה ביומיים. המלצות על סדרות לכל גיל, מין, וחיה- תראו בסיכון שלכם.