זה מסמל את הפרק הראשון שבו יש לנו אנימה אותנטית (כלומר, יפנית), ולומר את האמת לא חשבתי שזאת תהיה דווקא האנימה הזאת. אבל בכל מקרה, תהינו מההמלצה (ומן הסתם, האנימה).
גיל צפייה מומלץ: 13+
ז'אנר: אנימה, דרמה, רומנטיקה (בןXבן), מוזיקה
מספר עונות ופרקים: עונה 1, 11 פרקים בסה"כ, וסרט.
כמה זמן פרק?: 22 דקות בממוצע
היכן ניתן לצפות?: אני אישית רואה את רוב האנימות שלו באתר שקוראים לו Gogoanime שמספק כתוביות (לצערי רק באנגלית) או מציע גם דיבוב באנגלית (לאנימה הזאת אין עדיין). אני אצרף קישור חיצוני לאתר בפרק (אפשרי לראות במחשב), אבל לאלו מכם שקוראים בטלפון יכולים פשוט לחפש את שם האתר באינטרנט ואז שם האנימה, ותמצאו בלי בעיה.
אזהרות מיוחדות: מכיל אזכורים של דיכאון, אבל, התאבדות (מראים גם צללית/חלק תחתון של גופה תלויה, לא מראים ישירות אבל מבינים מהתגובה וממה שקורה מסביב).
מעט על הסדרה: מאפויו סאטו הוא ילד שקט וביישן. לא הרבה מכירים אותו משום שהוא רק עבר לבית הספר ומתבודד מכולם, ומסיבה לא ברורה סוחב איתו לכל מקום גיטרת גיבסון אדומה ויפיפה בעלת מיתרים קרועים שאינו יודע איך לנגן בה בכלל. הוא לא מבין דבר במוזיקה או נגינה, אבל אפשר לומר שהוא בעל שירה די טובה... יפיפה אפילו.
ריצוקה יונויאמה הוא די ההפך הגמור ממאפויו- חברותי ומוחצן, פופולרי, ומוזיקלי מאוד. הוא חובב מוזיקה לא קטן, ונגן גיטרה די טוב, ואפילו חבר בלהקה. את היום שלו הוא נוהג לבלות בשיעורים שהוא בקושי מקשיב להם, חזרות בלהקה שלו, ולריב עם אחותו הגדולה. סדר חיו והדברים שמהם נהג ליהנות מתחילים כבר לשעמם אותו, ולכן הוא גם נוהג לנמנם כמעט באופן קבוע, והמקום האהוב עליו הוא המדרגות באולם הספורט- עד שמאפויו החליט להתמקם שם וגזל ממנו את התענוג שבמקום.
כאן ניצתה הפגישה הראשונה של השניים, שבה ריצוקה נוזף במאפויו על שהזניח את הגיטרה לכדי קריעת המיתרים. מאפויו שחיפש נואשות מישהו שיתקן את הגיטרה מבקש מריצוקה לעשות זאת כאשר ראה שהוא מבין בגיטרות, ואחרי זמן קצר הגיטרה מתוקנת ואקורד נפרט על המיתרים- ומאפויו היה מוקסם מעל כל גבול. הוא רצה ללמוד לנגן בגיטרה וכיצד ליצור מוזיקה, ושזימזם לריצוקה שיר שהתנגן בראשו זמן מה- הבחור האחר היה שבוי בקולו.
מכאן מתחיל המסע של הבנים אל תוך עולם המוזיקה- האחד מבין ויודע מגיל קטן, והשני לא נחשף לו מעולם אבל נולד עם כישרון שירה יוצא דופן. הם שילוב לא-צפוי בלשון המעטה, אבל מוצלח במידה כזאת שאחד מעורר השראה באחר. יחד עם שאר חברי הלקה והסיפור שלהם, אנו רואים את החיים שלהם נפרסים לנגד ענינו ומה המוזיקה עושה ואומרת בשבילם, וכיצד היא משפיע על חייהם ונותנת להם את המפלט שלו הם זקוקים.
YOU ARE READING
סדרות או לא להיות
Randomבגדול אני לא אדם מומחה, אבל מספיק משועממת בשביל לראות עונה שלמה ביומיים. המלצות על סדרות לכל גיל, מין, וחיה- תראו בסיכון שלכם.