Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir

289 12 43
                                    

אני יודעת יודעת, עוד סדרת אנימציה לילדים. מה לעשות, אני ילדה קטנה בגוף של אישה בת 20. אבל מכל הסדרות שהיו כאן עד עכשיו, אני הכי אובססיבית עם זו, והיא היקרה ללבי מכולם כאן (לומר את האמת חיכיתי מאוד לרגע שבו אחלוק את האהבה שלי לסדרה הזאת בספר הזה). אני אנסה שלא להתפאנגירל כאן מחוץ לכל גבול ולהתמקד בהמלצה, אבל אם יש פרץ קטן של זה אני מקווה שתסלחו לי. אז בואו נתחיל! :)

גיל צפייה מומלץ: +7 (אני הולכת להיתפס מאוד על הפלוס כאן)

ז'אנר: אנימציה, אקשן, גיבורי-על, רומנטיקה, דרמה, קומדיה

מספר עונות ופרקים: 3 עונות, 78 פרקים בסה"כ + 2 פרקי ספיישל, ניו יורק ושנגחאי (השאר אמורים לצאת לאורך השנה), עונה 4 בתהליכי שידור

כמה זמן פרק?: 22 דקות בממוצע

היכן ניתן לצפות?: אתר סדרות (בעברית, באנגלית בקושי יש פרקים), Netflix (רק עד עונה 2 לצערי, הם לא אוהבים אותנו מספיק), שירותי VOD למינהם (בעברית). צירפתי קישור חיצוני לאתר מצוין שאני רואה שם את כל הפרקים (יש שם באנגלית/צרפתית/איטלקית), אפשרי למצוא אותו שקוראים את הספר דרך המחשב.

אזהרות מיוחדות: אלימות (דה), הגיון של סדרות ילדים ('איך הם לא מזהים אחד את השני!' הוא העיקר כאן), משחקי מילים מוצלחים ביותר, משיכת שיערות עצבנית שהזוג החמוד בעולם לא ביחד, וצרפתים (אני צוחקת, אין בדיוק אזהרות שוות כאן).

מעט על הסדרה: רק הערה קטנה לפני, הסדרה במקור היא בצרפתית (כולל היוצר הגאון שלה) ולכן חלק מהדברים בסדרה מותאמים מן הסתם לתרבות הצרפתית, והתרגום שלה לאנגלית (השפה המועדפת עלי לראות בה את הסדרה) ולשפות אחרות לא תמיד יהיה 100% מדויק, ולרוב גם ידידותי יותר לסדרות ילדים (שורות מחץ של דמויות זה די עניין גדול כאן לעומת הגרסה הצרפתית). למען השפיות האישית שלי, אני אכלול גם את חלק מהשמות של הדמויות כאן בסוגריים באנגלית/צרפתית, אבל כמובן שאכתוב אותם גם בעברית. ועם זה מחוץ לדרך, הבא נתחיל:

מרינט דופאן-צ'אנג היא ילדה בת 14 רגילה למדי, עם תחביבים כמו אופנה ועיצוב, בעלת חברים קרובים מבית הספר, וקראש לא-כזה-סודי על בחור מהכיתה שלה- אדריאן אגרסט. היא בסך הכל ילדה רגילה ומתוקה ומעט מגושמת (אוקי, אולי קצת הרבה מגושמת), שאוהבת לעזור לחבריה ובמאפייה של ההורים שלה, ליצור עיצובים לבגדים, וליהנות מהחיים שלה יחד עם החברים שלה. בסך הכל, החיים שלה הם די נורמליים.

אדריאן אגרסט הוא די ההפך הגמור ממרינט- בן ה-14 הוא דוגמן על, עם קריירה מצליחה בתור דוגמן הבית של מותג האופנה 'אגרסט' השייך לאביו, גבריאל אגרסט, עם מעריצים שרופים בכל מקום שהוא הולך אליו, וסדר יום כאוטי למדי עבור ילד בגילו. הוא רק רוצה להיות כמו ילד בגילו- ללכת לבית הספר, לבלות עם חברים, ופשוט להיות נער מתבגר נורמלי.

סדרות או לא להיותWhere stories live. Discover now