13. kapitola

13.2K 833 59
                                    

Želám všetkým pekného Valentína a dúfam, že sa bude páčiť nová kapitola ;)

Hermiona                 

     V momente som odstrčila Shannona a ďalej šokovane civela na pani Malfoyovú. Čo tu robí? Nevie, že Malfoy nie je doma? Do riti, to musela prísť práve v takejto chvíli?! Už i tak ma nemá rada, pretože som humusáčka, nepotrebuje ma neznášať ešte aj preto, že si myslí, že podvádzam jej syna. Počkať, vie ona vôbec o mne a Malfoyovi? A sakra!

„P- pani Malfoyová," podarilo sa mi vykoktať.

„Odpusť si to formálne oslovenie. Teraz ten titul predsa patrí tebe, nie?" odvetila panovačne. Do pekla, takže o tom vie. Dostala som náhlu chuť vyskočiť z okna. „Áno, viem o tebe a Dracovi. Noviny dnes predsa číta každý, aj keď je neslýchané, aby sa matka dozvedala takéto veci z novín. Prišla som sa teda presvedčiť na vlastné oči."

„Pri všetkej úcte, čudujete sa, že vám to nepovedal?" Narcissa ma prepichla pohľadom, ktorý som jej vzdorovito opätovala. Už som dospelá, nemusím sa jej báť ani ju zaslepene rešpektovať ako pred rokmi.

„Nie, skôr mi nejde do hlavy ako je možné, že sa oženil s tebou." Tón, akým to povedala ma vážne urazil, akoby som bola nejaká špinavá háveď.

      Práve som jej chcela niečo veľmi milé odseknúť, keď sa ozval Shannon.

„Wou, wou, počkať, počkať, ty si vydatá za Malfoya?!"

„Ale pozrime sa, aká milá nevesta, manžel jej na pár dní odíde z domu a už si užíva s milencom!" Zazrela som na Malfoyovu mamu. Vždy mi bola nesympatická, ale dnes ma priam vytáčala do nepríčetnosti. Čo ju vôbec do toho, čo robím? Otvárala som ústa, že ju zaplavím prúdom nadávok, lenže v tom sa ozvalo: „Čo sa to tu deje?!" Všetci traja sme sa otočili za hlasom. Na prahu stál Malfoy.


Draco

     Nevedel som sa dočkať, kedy budem konečne doma! V Turecku bolo krásne a teplo, minister bol milý a priateľský a všetko prebiehalo podľa plánu, no aj tak som sa už tešil domov. Chýbal mi dážď a počasie v Londýne, chýbal mi môj pohodlný stôl v kancelárii, chýbal mi môj byt a dokonca mi chýbal aj Blaise a jeho reči. Ale najviac zo všetkého, a teraz si radšej sadnite, aby ste neskolabovali, mi chýbala Grangerová. Sám sa tomu čudujem, nevedel som, že mi bude chýbať. Vlastne, nevedel som, že mi môže niekto chýbať tak veľmi ako ona. Celý ten čas, čo sme spolu som sa bál, že si na ňu zvyknem, že som si ani nevšimol, že sa tak už stalo.

     Keď nadišla streda bol som šťastím bez seba. Minister podpísal zmluvu, takže o prácu neprídem, a potom som sa utekal zbaliť a chytiť lietadlo. Najbližšie však letelo až okolo pol jedenástej a cesta trvá dlho, takže mi bolo jasné, že domov sa nedostanem skôr ako večer. Našťastie pre mňa som let takmer celý prespal. Stopol som si taxík a neuveriteľne sa tešil na opätovné stretnutie s ňou. Je mi jedno, čo to o mne vypovedá, je nemožné s niekým žiť a pri tom si naňho nezvyknúť. Aj keď tou druhou osobou je Grangerová.

         To, čo som našiel vo svojom byte ma šokovalo. Moja mama, ktorú som už nejaký ten piatok nevidel, môj nenávidený nadriadený Shannon a uprostred toho všetkého stála Grangerová. Do bytu som vošiel práve v momente, keď mama povedala: „Ale pozrime sa, aká milá nevesta, manžel jej na pár dní odíde z domu a už si užíva s milencom!" To bolo ako dostať facku.

„Čo sa to tu deje?" spýtal som sa, pretože už som viac nemohol mlčať.

      Všetky tri tváre sa otočili na mňa. Na maminej tvári sa rozliala spokojnosť, naopak Grangerová sa tvárila zaskočene a Shannon... S milencom. Vtedy mi to došlo. Grangerová ma podvádzala s Reedom! S tým poondiatym, zasraným Shannonom Reedom!! Nasralo ma to.

Malfoy ProblemWhere stories live. Discover now