Trvalo to trochu dlhšie, viem a ospravedlňujem sa, ale bola som na lyžovačke :D Tu máte novú kapitolu a snáď vám to čakanie vynahradí ;) Enjoy!
Draco
Bohovia, tá ženská je lepkavá ako žuvačka! Musel som si odskočiť, keď som sa vrátil vybral som sa hľadať Grangerovú a už bola pri mne! Ako nejaká bláznivá stalkerka. Keď sme spolu chodili nebola takáto, skôr sa hrala na nedostupnú. Uháňal som ju tri mesiace kým súhlasila, že so mnou bude chodiť. Priznávam, že som bol do nej po uši zbláznený. Lenže časy sa zmenili.
„Scarlett, daj mi pokoj, nemám na teba náladu," odbil som ju.
Nadvihla obočie. „Ale, mám radšej prísť v noci, keď budeš v posteli?"
Zarazene som zamrkal. Čo sa to s ňou stalo? Scarlett, ktorú som poznal a ktorú som tak miloval by sa nikdy neznížila k takýmto rečiam. Nikdy by sa nikomu dobrovoľne neponúkala ako nejaká lacná šľapka. Toto nie je žena, s ktorou som chcel stráviť zvyšok svojho života.
„Nie, ani potom nie," odpovedal som. „Daj mi pokoj Scarlett." Chcel som ju obísť, ale zastala mi cestu.
„Zatancuj si so mnou a zvážim to." Manipulatívna mrcha! Jej vypočítavá, slizolinská povaha, ktorú som predtým tak obdivoval sa teraz obracala proti mne.
„Nie, nezvážiš. Naozaj mi dáš pokoj!" protestoval som. Potešene sa usmiala a ťahala ma na parket. „Ak si to dovtedy nerozmyslíš..."
Celý čas, čo sme spolu tancovali som si uvedomoval ako na nás ľudia zízajú. Teraz by som mal tancovať s Grangerovou a nie so svojou bývalou frajerkou. Povzdychol som si. Toto rodičom len tak neprejde.
„Povedz, chýbala som ti?" načala rozhovor. Sprvu áno, každú jednu minútu každého dňa, ale potom... išiel som ďalej, zišlo mi na um.
„Ani nie, nemala si prečo," pokrčil som plecami. Najlepšie bude, keď budem hrať chladného, možno ju to konečne omrzí.
„Ty mne neskutočne. Každú sekundu som myslela na to, aké skvelé to medzi nami bolo-"
„Myslíš predtým ako si to všetko zahodila a rozdupala mi srdce na prah?!" skočil som jej do toho.
„Ale Draculko, vieš, že som ťa ľúbila, nechcela som to-"
Nenechal som ju dopovedať: „Ale áno chcela a teraz to chceš urobiť zase. Počula si, že som si našiel niekoho iného, tak si sa mi musela zase votrieť do života!" šplechol som jej do tváre. „A nechoď na mňa s tou báchorkou, že si ma milovala, milovala si moje peniaze a dosť pravdepodobne to boli ony, čo ti chýbali. Takže mi prestaň klamať a nechaj ma žiť!" Prestal som tancovať a nechal tam stáť ohromenú Scarlett samú uprostred parketu.
Hermiona
Šokovane som primrzla na mieste. Mne sa asi sníva! Tak toto má byť náš zásnubný večierok a on si tu v pohode, akoby nič, tancuje so svojou bývalkou?! Prisahám, že ak sa mi tá prekliata štetka dostane pod ruku, tak... Whou, kde sa vzala toľká zlosť? Veď to nie je tak, že by sme boli manželia naozaj. Navyše, aj ja sama som sa pred pár dňami stretávala s niekým iným. Lenže ten niekto nebol anjelsky krásna- no dobre, možno trochu- pomstychtivá, slizolinská mrcha!
„A čo ak mu ublížim teraz?" adresovala som Pansy, ktorá rovnako šokovaná stále vedľa mňa.
„Tak ti s tým rada pomôžem." Pousmiala som sa, možno z nás nikdy nebudú priateľky, ale spojenkyne...hm, to možno.
YOU ARE READING
Malfoy Problem
FanfictionNajbystrejšia čarodejnica svojho veku a bývalý smrťožrút...Senzácia, akú čarodejnícky svet ešte nevidel! Draco Malfoy a Hermiona Grangerová sa nevideli od konca vojny, ktorá drasticky zmenila životy im obom. Keď sa po troch rokoch nečakane stretnú v...