Hermiona
Keď som v pondelok ráno vystupovala z kozubu do ministerského Átria všetky hlavy sa otáčali mojím smerom. Práve tohto som sa tak bála, pohľadov celého čarodejníckeho sveta. Po prvýkrát na mňa ľudia nezízali preto, že som Hermiona Grangerová, najlepšia priateľka Harryho Pottera, mozog Zlatého Tria a vojnová hrdinka, ale preto, že už prakticky nie som Hermiona Grangerová. Civeli, pretože teraz zo mňa bola pani Hermiona Malfoyová. V duchu som preklínala Ritu Skeeterovú za ten článok v nedeľňajšom Prorokovi.
Stálo tam- ŠOKUJÚCA TAJNÁ SVADBA! VOJNOVÁ HRDINKA A... BÝVALÝ SMRŤOŽRÚT.
Titulok bol doložený našou fotkou, kde sme spolu vychádzali z Ministerstva v deň, keď sme sa vrátili z Vegas a svedectvom tej neznámej predavačky zo supermarketu, ktorá mi videla prsteň. Keď Malfoy uvidel tie noviny v amoku ich roztrhal, a potom, čo som mu zakázala ísť zabiť predavačku a Ritu Skeeterovú, sa zavrel u seba v izbe. Vyšiel odtiaľ až na moje naliehanie, nemala som totiž najmenšiu chuť zistiť, čo spôsobuje to zväzujúce kúzlo.
Nastúpila som do preplneného výťahu a všetci si v momente začali šepkať. Jednu ženu som dokonca pristihla ako mi zíza na ruku. Radšej som si ju strčila do vačku na saku. Lenže potom sa tam nasáčkoval nejaký mladík s plnou náručou kníh a skoro popadali na mňa. Pohotovo som vytiahla ruku z vrecka a zastavila ich. Celému výťahu sa tak naskytol dokonalý pohľad na prsteň a počula som ako zalapali po dychu. Toto bude vážne skvelý deň!
Keď som sa ocitla na svojom Oddelení, rýchlo som sa prehnala chodbou až k svojej kancelárii a statočne ignorovala ich zvedavé oči. Zabuchla som za sebou dvere a zvalila sa do stoličky. Čím som sa previnila, že ma Merlin takto trestá? Tešila som sa, že po troch rokoch od skončenia vojny ich záujem o mňa konečne opadol a teraz toto. Čím som si toto zaslúžila?
Ozvalo sa zaťukanie na dvere a dovnútra vošla Hayley. Pri pohľade na ňu som si vzdychla a zaborila si tvár do dlaní. Bude odo mňa chcieť vysvetlenie.
„Takže je to pravda," skonštatovala a klesla na stoličku oproti. „Je to vážne krásny prsteň!"
„S radosťou by som ti ho dala, keby to bolo v mojej moci," zamrmlala som. Dvere na mojej kancelárii sa prudko rozleteli a dnu vtrielila totálne naštvaná Ginny.
„ČO MÁ TOTO, DO PEKLA, ZNAMENAŤ?!" zakričala a na stôl mi hodila včerajšie noviny.
„Ginny, prosím ťa, upokoj sa," upokojovala som ju. Rozšírili sa jej oči, keď pohľadom zavadila o prsteň. Do hája, prečo musí byť taký obrovský?!
„Ja tomu neverím," povedala už pokojnejšie. „Ja. Tomu. Nemôžem. Uveriť. Vydala si sa za Malfoya. Ty si sa vydala za Malfoya!" Postavila som sa a snažila sa ju upokojiť, pomaly začínala červenieť od hnevu.
„Dúfam, že na to máš nejaké logické vysvetlenie, Hermiona!"
„Hlavne sa upokoj, dobre, Ginny?"
„NEUPOKOJÍM SA!" skríkla- moji kolegovia z toho museli mať náramnú show. „Vysvetli mi to!"
„Ja- ja nemôžem, nemala by som," habkala som. Kingsley povedal, že čím menej ľudí o tom vie, tým lepšie. A navyše, pozná sa s Harrym, nebola som si istá či je dobrý nápad povedať Ginny pravdu. Ginny pevne zovrela pery do tenkej čiarky.
„Takže nemôžeš," prehovorila ľadovo pokojným hlasom, to neveštilo nič dobré. „Fajn! Keď mi to nepovieš ty..." Zvrtla sa na päte a odpochodovala po chodbe preč. Klesla som do stoličky, tak toto bolo strašné. Potom som si však spomenula na jej posledné slová, keď mi to nepovieš ty... No, do riti!
YOU ARE READING
Malfoy Problem
FanfictionNajbystrejšia čarodejnica svojho veku a bývalý smrťožrút...Senzácia, akú čarodejnícky svet ešte nevidel! Draco Malfoy a Hermiona Grangerová sa nevideli od konca vojny, ktorá drasticky zmenila životy im obom. Keď sa po troch rokoch nečakane stretnú v...