Sľubovaná nová kapitola je tu :) Dúfam, že sa bude páčiť a môžem sa tešiť na ďalšie vaše názory, ktoré my vždy veľmi potešia :) Ďakujem za podporu, za všetky tie čítania(o takom čísle sa mu nikdy nesnívalo), za votes a komentáre :) Ani sa vám nedokážem dostatočne poďakovať. A teraz, nech sa páči, nová kapitola :)
P.S. Venovanie je pre kikaaa9, Simca22 a tatika700 :)
Hermiona
Nadchádzajúci november prebiehal bez väčších udalostí. Pracovala som ako žeravá, tým, že sa blížil koniec roka som mala práce nad hlavu. Za jedno to bolo dobré, nemala som čas ani len pomyslieť na Rona. Vyplakala som sa, trochu si poležala v posteli, aby som to strávila, ale mám pocit, že už ma to tak netrápi. Klamala by som, ak by som povedala, že mám srdce už úplne v poriadku, no je to na dobrej ceste.
To isté sa však nedá povedať o vzťahu s Malfoyom. Od toho môjho emocionálneho zrútenia, kedy sa správal ako hotový gavalier, sme sa veľmi nerozprávali. Obmedzujeme sa len na „dobré ráno", „ako bolo v práci" a „dobrú noc". Je to vážne na nervy. Nie len že mi Ron znova ublížil, ešte mi aj skazil črtajúci sa vzťah s Malfoyom. Ale nemôžem sa mu čudovať, ani mne by nebolo príjemné dívať sa, ako moja polovička narieka kvôli niekomu inému.
Do pracovne vtrhla Hayley celá bez seba a vytrhla ma tak z pochmúrnych myšlienok.
„Hermiona!" zvolala natešene.
„Áno, čo sa deje, Hayley?" opýtala som sa. Takúto naradostenú som ju videla naposledy, keď mi oznamovala, že ide s Jonathanom na dovolenku.
„Práve som sa dozvedela, že Ministerstvo chystá Halloweensky bál!" Vyvalila som oči. Halloweensky bál?! To bola skôr rokfortská záležitosť, nečakala som, že aj Ministerstvo, také profesionálne a vážené, usporiada takýto druh zábavy.
Hayley ku mne podišla bližšie a cez stôl mi podala kus pergamenu. Mala pravdu, bola to pozvánka na Halloweensky bál, ktorý sa bude konať v Ministerskom Átriu. Za tie dva roky, čo tu pracujem som ešte čosi takéto nezažila.
„Skvelé, nie?!" rozplývala sa Hayley. Vždy milovala plesy a podobné tancovačky.
„Neviem či tam pôjdem," pokrčila som plecami. Hayley zostala ako obarená.
„Ako to myslíš, že nepôjdeš?! Musíš, si predsa jedna z najobľúbenejších Ministrových zamestnankýň! Neprekvapilo ma, keby dostaneš tú účasť príkazom."
Unavene som si vzdychla. Niečo na tom bolo, Kingsley si ma vážne cenil, ale nie je to predsa o dôvod viac, aby rešpektoval moje rozhodnutie neprísť? Po mojej skúsenosti s Vianočným plesom v štvrtom ročníku, som na žiadnej podobnej akcii nebola. No, možno s výnimkou výročí pádu Voldemorta. A potom, je to večierok pre všetkých zamestnancov, čo znamená, že tam bude ja jeden nemenovaný ryšavec.
„Neviem, rozmyslím si to," povedala som.
Keď som sa za veľkého lejaka vracala domov, čakalo ma tam prekvapenie. Narcissa sedela v obývačke, popíjala čaj z kvietkovanej šálky a pred sebou na stole mala hŕbu časopisov. Netrvalo mi dlho kým mi došlo, aký je ich obsah.
„A, Hermiona, konečne," privítala ma s úsmevom.
„Dobrý večer, Narcissa." Vyzula som sa, odložila kompletne premočený dáždnik a potom si k nej prisadla.
„Draco povedal, že sa v poslednej dobe necítite veľmi dobre, takže vás nechcem veľmi obťažovať..." Draco?! Už je doma, ako je to možné?
YOU ARE READING
Malfoy Problem
FanfictionNajbystrejšia čarodejnica svojho veku a bývalý smrťožrút...Senzácia, akú čarodejnícky svet ešte nevidel! Draco Malfoy a Hermiona Grangerová sa nevideli od konca vojny, ktorá drasticky zmenila životy im obom. Keď sa po troch rokoch nečakane stretnú v...