Epilóg- o 12 rokov neskôr

21.2K 1.1K 653
                                    

Tak a máme to tu- epilóg, koncovú bodku za Malfoy Problem, takže sa pripravte na sloh :D

Priznám sa, že keď som to začala písať, ani vo sne by mi nenapadlo, že to bude mať toľko veľa kapitol, ani že to bude mať u ľudí taký úspech. Bude mi to neuveriteľne chýbať, rovnako ako všetky tie vaše krásne slová na povzbudenie, za ktoré vám chcem poďakovať Ďakujem vám, že ste to čítali, voteovali a komentovali, ďakujem, že ste ma podporovali v písaní a že ste to nevzdali ani po toľkých kapitolách a napínavých koncoch (krásne ste to nazvali lissandrovské konce, to si dám asi patentovať :D). Nechcem, aby ste vy ďakovali mne, pretože ja som nič neurobila, to všetko vy, vy ste ma prinútili pokračovať a nevzdať sa, keď som už bola v koncoch a nevedela, čo ďalej. Urobili ste zo mňa "spisovateľku" a za to vám patrí jedno veľké, ohromné, gigantické ĎAKUJEM! :*

Viem, že sa nájdu takí, čo by chceli pokračovanie. Nechcem vyznieť zle, ale nie, nebude, a po epilógu myslím, že aj pochopíte prečo :) Príbeh Draca a Hermiony je u konca, netreba k nemu nič dopĺňať a písať ďalšiu časť len aby sme oddialili koniec je horšie ako ukončiť to teraz. Všetko raz musí skončiť, to nám je všetkým jasné, ale chápem vás, viem, ako sa cítite. Len včera som dočítala moju najobľúbenejšiu sériu a poviem vám, že mám pocit, akoby mi odumrel kus srdca a nepopieram, že som si nepomyslela, že by mohla byť ešte ďalšia kniha, ale rovnako viem, že by mi to nijako ku šťatsiu nepomohlo a s MP je to rovnako. Je mi to ľúto, ale toto je definitívny koniec a svoj názor nezmením :)

Malfoy Problem bude stále tu pre vás, keby ste sa chceli vrátiť späť, počká na vás, o to sa nebojte :) A to, že kto vás bude držať nad vodou, keď je už koniec? Ja predsa. Vždy som tu pre vás a pomôžem aj si vás vypočujem rada, a po tom, čo ste pre mňa urobili, to spravím rada, to si pamätajte :) A keby ste sa nudili alebo mali chuť a čas, stále sú tu aj ďalšie moje príbehy a ja budem len rada, ak im dáte šancu :) No nechcem vás ovplyvňovať, aby ste ich čítali, je to len a len na vás :)

Takže, nebojte už končím :D, dúfam, že bude na Malfoy Problem spomínať iba v dobrom a že vás jeho čítanie bavilo aspoň spolovice tak, ako mňa jeho písanie :) Som vám naveky zaviazaná a všetkých vás strašne moc ľúbim :*

Hermiona

Cesta na stanicu King's Cross bola pohodová aj keď dosť upršaná, čo bol typický znak anglickej jesene. Vyložili sme kufre z auta, ktoré sme na môj popud kúpili chvíľu potom, čo sa narodil Scorpius a aby sme sa ukryli pred dažďom sme všetci štyria rýchlo vbehli do stanice. Čas sme mali dobrý, ešte vyše dvadsať minút do odchodu vlaku.

„Mami, je to pravda, že keď ťa školník prichytí na chodbe po večierke, tak ťa zavesí vo svojej pracovni dolu hlavou za palce?"spýtala sa Rose a bolo vidieť, že ju tá predstava desí.

„Samozrejme, že nie, kto ti-"

Zarazila som sa, jasné, kto iný by jej mohol nakecať takéto hlúposti?! Prísne som sa zahľadela na Scorpiusa, ktorý mi tak strašne pripomínal Draca, akého som poznala na Rokforte.

„Scorpius, koľkokrát som ti povedala, že nemáš svoju sestru desiť!" vyčítala som mu. Scorpius len prevrátil očami, za čo si vyslúžil od Draca jemný pohlavok. Nikdy sme svoje deti nebili, vzhľadom k tomu, aké mal Draco detstvo.

„Au!" vyhŕkol Scorpius a šúchal si temeno, aj keď ho to nemohlo bolieť. Vždy rád zveličoval, rovnako ako jeho otec.

„Za čo... Hej, James!" zavolal na Jamesa Siriusa Pottera, najstaršieho syna Ginny a Harryho.

Obzrela som sa a uvidela svojich najlepších priateľov a ich tri deti, ako na nás čakajú pri prechode na nástupište deväť a trištvrte.

Malfoy ProblemWhere stories live. Discover now