25. kapitola

15.1K 893 129
                                    

Máte tu novú kapitolu, tešíte sa? :D Ľudia, ja vás neskutočne milujem(ale to určite viete), ale nesmiete ma takto emocionálne vydierať! :D Štyri dni a ja vám pridávam novú kapitolu, lebo vás zbožňujem a nechcem, aby ste dlho čakali. No veľmi si na to nezvykajte, nie vždy sa to dá zariadiť :) Splním vám aj modré z neba, to predsa viete, ale netreba to zneužívať ;) Ďalšia kapitola bude niekedy cez víkend, asi ;) Viem, že moje reči vás nezaujímajú tak teda hor sa na novú kapitolu :D Príjemné čítanie ;)

Hermiona

     „Preskočilo ti?!“ skríkla som a zaprela sa o jeho plecia. „Čo to robíš?“ Zahľadel sa mi do tváre a povedal: „Ja ani neviem.“ Chvíľu sme tam tak mlčky stáli dívajúc sa na seba a potom som pocítila, ako sa jeho ruky pomaly presúvajú z mojich bokov vyššie. Nezastavila som ho aj keď by som mala.

„Neviem prečo to robím,“ prehovoril zatiaľ čo sa rukami šplhal k mojej tvári.

     Stála som ako prikovaná, bez pohnutia a bála som sa čo i len nadýchnuť. Dotyky jeho rúk boli také príjemné, nechcela som, aby sa zastavili.  

„Viem len, že...“ pokračoval, „je to pekelne skvelý pocit!“

„Hovor mi o tom,“ šepla som. Keď sa jeho tvár začala približovať v očakávaní som zatvorila oči. Cítila som, ako sa jeho dych obtrel o moju pokožku tesne predtým, ako sa ozvalo zaklopanie na dvere.

    Prudko som otvorila oči a odstúpila od Malfoya práve včas, aby nás nenačapala jedna usmievavá slúžka.

„Hola,“ pozdravila nás po španielsky, „encantada de conocerte. Me llamo Belinda.“ Malfoy na ňu len nechápavo vyvaľoval oči.

„Nerozumel som jej ani slovo,“ zašepkal mojim smerom. „Prečo hovorí, že si holá?“ Začala som sa hystericky rehotať.

„Hola, to je po španielsky ahoj, nie holá,“ vysvetlila som mu. „A tiež povedala, že sa volá Belinda a rada nás spoznáva.“ Nie že by som nejako obzvlášť ovládala španielčinu, ale pred pár rokmi som absolvovala pol ročný kurz jazykov, musela som, aby mi dali prácu.  

      Usmiala som sa na Belindu. „Hola, yo soy Hermiona y esto es mi...hm... esto es Draco.“ Netušila som, ako sa povie manžel, pol roka je predsa len málo na to, aby som sa naučila plynule rozprávať. Malfoy sa na mňa prekvapene otočil.

„Vieš po španielsky?“ začudoval sa.

„Iba niečo,“ pokrčila som plecami. „Ale nemal by si ju skôr ovládať ty, ako pracovník oddelenia medzinárodnej čarodejníckej spolupráce?!“

„Prepáč, ovládam toho toľko, že na španielčinu nebolo miesto.“

    Malfoy si odišiel dať sprchu, podľa jeho správania si trúfam povedať, že studenú, a ja som sa zatiaľ zabývala. Odskúšala som pohodlnosť postele, poukladala si veci do skrine, knihu položila na nočný stolík a prezliekla sa. Obliekla som si svoje fialové jednodielne plavky, na to natiahla biele, látkové šortky a dierkované pončo. Potom som si sadla na balkón, hltala očami všetku tú krásu naokolo a čakala na Malfoya, aby sme mohli vyraziť na pláž.

     So zatvorenými očami som nechávala slnko nech mi zohrieva tvár, keď som začula z izby šuchot, čo bol nepochybne znak toho, že už vyliezol. Počkala som ešte nejakú chvíľu a potom som vošla dnu za ním. Tiež bol oblečený v čiernych kúpacích šortkách.

Malfoy ProblemWhere stories live. Discover now