Nikto z vás si zrejme nevšimol odkaz, ktorý som vá v piatok zanechala na profile, takže znova...V piatok som vám sľubovala časť, uvedomujem si to, lenže som nemala ako pridať, pretože sa mi časť neuložila ako draft a nemala som internet :/ Ospravedlňujem sa, ale tu máte teda tú dlho očakávanú kapitolu a snáď sa vám bude páčiť :)
Draco
Je to jasné, budem musieť zavraždiť svojho najlepšieho priateľa. Vždy mal zlé načasovanie, ale dnes to teda riadne prehnal. Keď mi Grangerová povedala, že je iba moja, cítil som sa ako vo sne. Sakramentsky som žiarlil, keď som sa dopočul, že išla so Shannonom k nemu do izby.
„Ahoj, Blaise," pozdravila ho Grangerová s nervóznym úsmevom. Rýchlo zo mňa zliezla.
Namiesto pozdravu som na Blasa zazrel a on zdvihol ruky v obrannom geste.
„Hej, negáň na mňa! Ak ste chceli byť sami, mali ste si dať na dvere vysačku s nápisom NERUŠIŤ, ROZDÁVAME SI TO," obhajoval sa.
„To je v pohode, Blaise, Malfoy mal len ťažkú noc, takže je mrzutý," uškrnula sa na mňa. „A nerozdávali sme si to." Následne celá očervenela, čo som celkom nechápal. Včera sme sa normálne o tom rozprávali a teraz sa za to hanbí?! Čudné.
„Och, tak to je super," zvolal Blaise a hodil sa na posteľ vedľa mňa.
„Ležíš mi na prútiku, ty imbecil," zabručal som a ťahal ho spod neho. Priblblo sa uškrnul. Bohovia, to je ale kus vola!
„Tak, čo poviete, ľudkovia, fajnovo je tu, nie?!" načal rozhovor. „Viem prečo som si vybral toto miesto na dovolenku." Večná škoda, pomyslel som si.
„Hej, je tu naozaj krásne. A teplo," odpovedala mu Grangerová. „Pripojíš sa k nám na pláži?" Preskočilo jej?! Prečo ho pozýva? Teraz sa ho už nezbavíme!
Hermiona
Podľa výrazu na Malfoyovej tvári môžem povedať, že nebol nadšený z toho, že som pozvala Blaisea, aby s nami strávil deň. Mňa samú mrzelo, že nás vyrušil, ale uvedomovala som si, že je s ním zábava a teda sa pri večeri nebudem musieť namiesto rozhovoru obzerať po okolí. Prezliekla som sa do plaviek- chalani takisto- a potom sme sa spoločne vydali k moru.
„Tak čo Blaise, aj si si našiel nejaký pekný úlovok?" opýtala som sa ho.
Zvraštil čelo. „Nevedel som, že sa tu dajú chytať ryby."
Začala som sa nenormálne smiať, takže mu to za mňa musel vysvetliť Malfoy.
„Ty blbec, pýta sa ťa či si zbalil nejakú babu, nie či si chytal ryby!"
„Och, prepáč, Hermiona," ospravedlnil sa mi.
„To je v pohode," uistila som ho, keď som chytila dych. Nie každý čarodejník chápe muklovské metafory.
„A odpoveď znie áno," spokojne sa zaškľabil. „Hneď v prvý deň, čo som tu bol, som si nahovoril jednu čašníčku."
Prišli sme na pláž, takže rozhovor hneď zanikol v šume vĺn a kriku detí, ktoré sa špliechali vo vode. Rozhliadala som sa, či neuvidím Shannona, no potom výprasku, čo som mu dala si asi bude držať odstup. Dúfam v to, tá ruka ma neuveriteľne bolí! Odkopli sme topánky a rozbehli sa do vody.
„Kto bude posledný je dementorov prd!" skríkol Blaise. Rozosmiala som sa, ale pridala som, nechcela som byť, ako povedal, dementorov prd.
Blaise sa hodil do vody a ja som dobehla chvíľu po ňom. Malfoy bol posledný čomu sa Bliase dobre zasmial. Zaškaredil sa naňho, chytil ho za hlavu a ponoril ho pod vodu.
YOU ARE READING
Malfoy Problem
FanfictionNajbystrejšia čarodejnica svojho veku a bývalý smrťožrút...Senzácia, akú čarodejnícky svet ešte nevidel! Draco Malfoy a Hermiona Grangerová sa nevideli od konca vojny, ktorá drasticky zmenila životy im obom. Keď sa po troch rokoch nečakane stretnú v...