Keďže sa nám "rodinka" Malfoy/Grangerová v minulej kapitole trochu rozrástla o jedného nemenovaného špunta, ktorý Dracovi nebol veľmi po chuti, môžete si teraz prečítať ako sa s tým vyrovnáva ;) Snáď sa vám bude páčiť :) Komenty potešia :)
Hermiona
Skoro som sa opálila na plechu, keď na mňa Malfoy z predsiene zakričal.
„Grangerová," ozval sa znovu, no teraz už oveľa bližšie. Vytiahla som do zlatava upečenú pizzu z rúry a vyložila ju na kovovú podložku. Potom som sa otočila na Malfoya, nevyzeral práve nadšene a tesne nad nohavicami sa mu na košeli črtal mokrý fľak. Aha, takže sa už zoznámil s Teddym.
„Čo toľko vrieskaš?"
„Vysvetlíš mi, čo robí Potterov krpec v mojom byte?!" vyštekol.
Dnu vbehol Teddy a pri slove krpec škaredo zazrel na Malfoya.
„Ja nie som žiadny krpec, náhodou mám štyri roky," ohradil sa.
„No veď práve, špunt." Musela som premáhať smiech, keď som sa len tak dívala ako sa tí dvaja na seba mračia. Ach, toto bude naozaj zábavný týždeň!
Prvé dva dni to ozaj bola zábava, dívať sa ako Malfoy zazerá na malého Teddyho akoby bol to najväčšie zlo na svete. Mne chvíľu trvalo, kým mi došlo, že od toho naozaj nemá ďaleko. Bol strašne hyperaktívny, neposedný, odmietal spať, takže som ho musela naháňať po celom byte a vždy robil pravý opak toho, čo som mu povedala.
„Teddy, nie!" skríkla som, keď som ho po dvoch dňoch vzala na zmrzlinu a on sa rozbehol za túlavou mačkou. Utekala som za ním, ale ani zďaleka som nebola taká energická ako on.
Hrozilo, že ho stratím, keď zahne za roh, ale vtom sa odtiaľ vynoril Ron a Teddyho zachytil.
„Hej, opatrne, drobec," usmial sa naňho. Zaryla som päty do chodníka a prudko zabrzdila. Kde sa tu vzal? A prečo tu je? Sledoval ma? Srdce mi bilo ako o život, no nebolo to len z behu.
„T- Teddy," našla som znovu svoj hlas, „poď sem."
Ron sa pozrel mojím smerom, v očiach mu čudne iskrilo. „Rád ťa vidím, Hermiona." Škoda, že nemôžem povedať to isté, zišlo mi na um.
Ignorovala som ho.
„Strýko Ron, už dlho si ma nebol pozrieť," vyčítalo mu chlapča. „Mohol by si prísť k tete Mione a jej nepríjemnému manželovi-"
„Teddy, povedala som, poď sem!" Ešte minútu v Ronovej prítomnosti a neprežijem to. Malý chlapec na mňa prekvapene pozrel, zrejme preto, že to bolo prvýkrát, čo som naňho kričala, no nakoniec urobil ako som mu kázala. Chytila som ho za ruku a rýchlo sa zberala na odchod.
„Maj sa, strýko Ron a nezabudni ma prísť niekedy navštíviť," lúčil sa s ním Teddy.
„Nezabudnem," zareagoval na to a chytil ma za zápästie. „Hermiona, ešte stále platí to, čo som povedal. Som bližšie než si myslíš." Okej, tak to bolo divné. Vyvliekla som sa mu a odchádzala odtiaľ takmer behom.
Draco
Keď som sa vrátil z práce čakalo ma doma prekvapenie. Hneď, ako som otvoril dvere, obklopila ma príjemná melódia a hudba. Niekto aj spieval.
„Now I hear the music, close my eyes, I am rhythm
In a flash it takes hold of my heart." Nie, neverím, Grangerová spieva?! Šiel som za tým zvukom až do kuchyne.
YOU ARE READING
Malfoy Problem
FanfictionNajbystrejšia čarodejnica svojho veku a bývalý smrťožrút...Senzácia, akú čarodejnícky svet ešte nevidel! Draco Malfoy a Hermiona Grangerová sa nevideli od konca vojny, ktorá drasticky zmenila životy im obom. Keď sa po troch rokoch nečakane stretnú v...