7. Spotkanie

794 17 2
                                    

Pov Lexy
Podczas gdy piliśmy kawę, ktoś zadzwonił do drzwi, był to Stuart, Marcin poszedł mu otworzyć a mi serce waliło jak szalone.  Stuu przyszedł się przywitać, poszliśmy do salonu usiąść przy stole.

Rozmowa Stuu (S) , Marcina(M) i Lexy(L)
S: Na początku chciałbym was przeprosić za to że nie pojawiłem się wczoraj ale miałam problemu z samochodem.
L: spoczko, przynajmniej się poznaliśmy trochę z Marcinem
Po czym Lexy i Marcin spojrzeli na siebie
M: tak, Lexy jest bardzo miła i bije od niej energia
L: ooo thank you Marcin
M: 🥰
S: dobrze, cieszę się. Przejdźmy może do konkretów, a mianowicie chciałbym Ci zaproponować współpracę ze mną i agencją przy projekcie pt: "Team X"
L: a mogę wiedzieć kto w nim będzie?
S: tak, oczywiście. Będzie w nim Marcin, Kacper, Julia, Ja i jeśli się zgodzisz to ty.
Lexy po chwili namysłu powiedziała.
L: Zgadzam się.
M: czuje że to będzie fajny projekt, nie mogę się doczekać kiedy zamieszkamy razem.
S: super, mega się cieszę. Mam nadzieję że wszyscy się polubicie ale widzę że ty z Marcinem świetnie się dogadujecie.
M: napewno się polubimy.
L: true ❤️
S: okej Lexy to za dwa dni zapraszam cie na spotkanie do agencji, adres wyślę Ci SMS. Będzie tam również reszta uczestników. Poznacie się.
L: okej
S: to ja już muszę lecieć, pa!
L: bay!
M: narka

Pov Lexy
Kiedy już w 100% miałam potwierdzone ze Marcin będzie w projekcje, chciałam od razu się zgodził lecz udałam że się zastanawiam ale ostatecznie i tak się zgodziłam. Za dwa dni mam spotkanie z agencją, troszkę się stresuje i pewnie będę musiała wrócić do domu bo nie mam gdzie nocować.

Pov Marcin
Lexy będzie w projekcie, mega się cieszę, nie mogę się doczekać kiedy zamieszkamy wszyscy razem w wielkiej Wilii pod Warszawą.
Lexy ma spotkanie za dwa dni z angencją, więc zaprpoponuje jej że jeśli chce może jeszcze przenocować u mnie.

Rozmowa Lexy i Marcina
M: lexy! Gdzie jesteś?
L: w salonie
M: ok juz idę. A więc skoro masz spotkanie za dwa dni to nie opłaca ci się wracać do siebie i jeśli chcesz to możesz u mnie przenocować te dwa dni.
L: Marcinaa, thank you
Lexy przytuliła Marcina
M: nie ma za co, chodźmy może do kina, ja stawiam.
L: jasne, jesteś najlepszy

Pov Marcin
Zgodziła się i chce iść że mną do kina.
Ale się cieszę! Marcin czy ty się zachowujesz jakbyś się zakochał...

Pov Lexy
Marcin zaprosił mnie do kina i jeszcze może mnie przenocować, muszę zadzwonić do mamy i ją poinformować.

Jesteśmy sobie przeznaczeni...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz