Cesur ve Dişli

652 16 8
                                    


Değerli oylarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum..
Seviliyorsunuz..
Keyifli okumalar dilerim..

-----------------------------

24.05.2015 / Pazar
Şikago / USA

Genç kız çöktüğü yerde bir süre bekledi sonra elinin tersi ile gözünden akan yaşı silip ayağa kalktı. Hemen eline telefonunu alıp genç adamı aradı ve pencerenin önüne gitti. Kalbi deli gibi atıyordu. Biraz önce Vin onu resmen kendisi ile erken evlenmesi için tehtit etmiş gitmişti. Bunu hazmedemiyordu genç kız. Tam her şey yoluna girecek diye sevinirken daha da beter olmuştu. Kısa bir çalmadan sonra açılan telefona düz tutmaya çalıştığı sesi ile konuştu.

" Çok önemli bir şey oldu hemen oraya geliyorum evdesin değil mi?"

" Evdeyim bebeğim ne oldu iyi misin?"

" Gelince konuşsak telefonda olmaz."

" Bekliyorum güzelim, her ne olduysa kendini üzme birlikte her şeyi hallederiz."

Ona veda etti ve telefonu kapattı. İçinden umarım hallederiz dedi. Daha biraz önce aşkını itiraf etmişti. Ne kadar da mutlulardı ama yine o mutluluğa limon sıkmışlardı. Dolan gözlerini açtı ve kendini yelledi. Hayır ağlamayacaktı o pislik için göz yaşı dökmeyecekti kendisini tehtit ettiği için onun burnundan getirecekti. Evet belki annesine karşı zayıftı ama bu ailesi dağılmasın diyeydi. Ona karşı asla zayıf olmayacaktı ve bu yaptığının hesabını ondan misli ile soracaktı. Önce giyinme odasına gitti ve üzerindeki elbiseyi çıkarıp yerine kot pantolon ve kahverengi kazağını giyindi.

Hemen bir spor ayakkabı alıp onu da giyindi. Üzerine kot ceketini alıp odasına geçti. Telefonunu cebine atıp odasından çıktı. Biraz sonra yemeye oturacaklardı ama yemek ile vakit kaybetmek istemiyordu. Bir an önce genç adamla konuşması lazımdı. Babası gelmemişti bu yüzden sorun yoktu. Kimseye görünmeden asansörden çıktı etrafta ses yoktu. Acele ile kapıya gidip kendini dışarıya attı. Genç adamın kapısına geldiğinde hemen zile bastı. Kapı açılır açılmaz hemen sevgilisine sarıldı ve onu içeriye çekmesine izin verdi.

Genç adam kızı kucakladı ve gidip koltuğa oturdu. Kucağında sarılan kızın sırtını okşayıp saçlarını yüzünden çekti. Kız ağlamıyordu ama garip bir ruh halindeydi. Bekledi ve onun konuşması için sustu. Sadece güzel sözler söyledi ve genç kızı güldürdü.

" Ahh böyle bebek gibi oldun uysal ve sakin, senin tam aksine."

" Ben bebek değilim bir kere."

" Evet farkındayım bebek olamayacak kadar seksi ve dirisin."

" Yampa ya çok pissin."

Genç adam ufak bir kahkaha attı. Gülen kıza içine çekerek baktı. Aklını dağıtabilmişti.

" Pismiyim, çok ayıp güzelim hem daha pis şeyler yapmadım sana bunu demen bana büyük haksızlık."

" Peki o yaptıkların neydi pis şeyler değiller miydi?"

" Hangileri şunlar mı?"

Genç adam kızın göğüslerini avuçladı ve kazağının üzerinden okşadı. Allissa dudaklarını dişleyip genç adama baktı. Bu temasla sertleşen göğüs uçları kazağını delip geçmek üzereydi. Adamın parmaklarının arasında ezilmeleri de onları daha sert yapıyor olabilirdi. Buraya ne için gelmişti şimdi ne yapıyordu genç adam ona adını bile unutturacaktı yakında. Kısacık inledi ve onun gözlerine bakmaya devam etti.

" Bundan mı bahsediyorsun yoksa şundan mı?"

Diğer elini de pantolonun üzerine getirmiş kadınlığını avuçlamıştı. Kot pontolunu birazdan alev alırsa hiç şaşırmazdı. Çıplak değillerdi, üzerlerinde hala kıyafetleri vardı ama neredeyse boşalacak kıvama gelmişti genç kız. Oda ellerini genç adamın omzunda birleştirdi ve ensesindeki saçlarını ufak ufak okşadı. Kendini genç adama sürtmeyi de ihmal etmiyordu. Altında giderek büyüyen genç adamın aleti onu azdırıyordu ve yaramazlık yapmak istiyordu.

YASAK İNCİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin