Değerli oylarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum..
Seviliyorsunuz..
Keyifli okumalar dilerim..--------------------------
09.05.2015 / Cumartesi
Şikago / USABir hafta sonra..
Stanley yoğun geçen haftadan sonra bu cumartesi rahatlamak için kendine tatil ilan etmişti. Bu hafta ptojesi ile ilgili tüm prüzleri bitirmiş hatta ilk kazı yapılmış temel bile atılmıştı. Genç adam bu kadar çabuk başlayan projesine sevinmeden ve heyecanlanmadan edemiyordu.
Kendini kanıtlamak için çıktığı bu yolda tökezlemek en son isteyeceği şeydi bu yüzden her detayı titizlikle inceleyip bir şeyin üzerinden on kere geçmişti. Mesela bu büyük yapıya bir isim gerekiyordu bu konu hakkında çok düşünmüş bir çok kişinin fikrine danışmıştı.
Özellikle Allissa ile konuşarak onun isim önerilerini eklemiş beraber birisinde ve en güzelinde karar kılmışlardı. Bu yapı tamamlandığında adı ADELAND olacaktı. Bu ismi dağlarda yaşayan, gezen, özgür ruhlu ve pamuk gibi bir kalp' e sahip olan Haidi' den almışlardı. Allissa çok düşünmüş çocukken en sevdiği, ona hep cesret veren çizgi dizi olan Haidi' nin gerçek adını bu anlamlı yapıya koymak istemişti.
Genç adam duyduğu an buna bayılmış hiç düşünmeden kabul etmişti. Artık bu güzel yere isim bulabilmişlerdi. Genç kız hem bahçe girişine hem de binanın girişine uygun olabilecek isim tabelaları tasarlamak için çalışmalara başlamıştı. Bu projeye kendisininde katkı sağlamasına deli gibi mutlu olmuş bütün olumsuz şeyleri kısa süreliğine de olsa unutmuştu.
Genç adam onu mutlu gördükce ruhu ferahlamış beraber çalışırken bir saniye olsun ondan gözlerini çekmemişti çekememişti. Şimdi genç kız akşam ki lasman için hazırlanıyor oda kendi evinde sinirden duramıyordu.
Gece oda gelecekti lasmanın yapıldığı yere. Genç kız ile konuşmuşlar ve mekandan ayrılana kadar gitmeyecekti. Ona da davetiye geldiği için içeriye girmek zor olamayacaktı. Böylece gece boyunca gözlerini güzelinden çekmeyecekti. Hazırlanması gerekiyordu ama bir türlü yerinden kalmak istemiyordu.
Allissa ve o kıl kuyruğu yan yana görmek ona işgence gibi geliyordu. Önceden daha çok sinirlenmek yerine üzülüyordu ama şimdi sinirleniyordu. Çünkü aralarında gerçek bir ilişki yoktu artık üzülmüyor sinirden deliriyordu. O sarı pezevenki görünce kendini tutamamaktan korkuyordu.
İçinde biriken siniri onu döverek çıkarmak için nelerini vermezdi ama işte yapamazdı. Genç kıza söz vermişti aptalca bir şey yapmaycaktı. O piçi dövmeyi daha sonraya bırakmıştı onunla işleri bittiğinde yapacaktı bunu. Allissa' ya yaptıklarının, onu üzmesinin cezasını ödetmeden canı rahat etmeyecekti.
İstmemyerekte olsa yerinden kalktı ve hazırlanmak için yukarıya çıktı. Takımını genç kız ile beraber seçmişler hatta ufak bir defile bile yapmışlardı. O anları hatırlayınca kıkırdadı ve banyosuna girdi. Allissa birden fazla takımı beğenince giyinmeden karar veremeyeceklerini anlamışlardı. Hemen kafasında küçük bir defile yeri kurmuş genç adamın yatağına oturmuş bir modacı gibi pozlar vermişti.
Stanley ise onun seçtiklerini hiç sıkılmadan tek tek denemiş arada ona kur yapmayı da unutmamıştı. Bu bir hafta da çok yol kat etmişti genç adam. Her fırsatta ona bir şeylerle hissettirmeye çabalamıştı ve bazen heyecanlanan genç kız ile amacına ulaştığını düşünmüştü. Kendini inanılmaz iyi hissediyordu tek sorun bu geceki lansman zımbırtısıydı.
Bunları düşünürken çoktan duşunu almış ve odasına geçmişti. Her şey güzel olacak diye sürekli kendine hatırlatıp duruyordu ve buna tüm kalbi ile inanıyordu. Vakit kaybetmeden giyinmek için harekete geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK İNCİ
Romance" TUTKU KOKANLAR SERİSİ 2 " Sonunda alacakları bittiğinde kasaya geldiler. Kasadaki görevli kız genç adamı görünce gülümsedi sepetten çıkardıklarını kasadan geçirmeye başladı. Allissa sepettekileri tek tek çıkarırken eline gelen prezervatif kutusu i...