Değerli oylarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar..
Seviliyorsunuz..
Keyifli okumalar dilerim..-----------------------------
29.05.2015 / Cuma
Şikago / USAİkili bir süre sarıldılar. Genç kız hala şokta gibiydi. Kalbi altadılmışlıkla ve incinmişlikle doluydu. Annesine karşı birden artan bir öfke hissediyordu. Ona resmen oyun oynamıştı, kızı kandırmış abisi ile babalarının aynı olmadığını dolaylı yoldan duymasını sağlamıştı. Şimdi anlıyordu her şeyi, o gün evde kimse yoktu. O çok gizli şeyi kapı açıkken bağırarak söylüyordu. Onun duyması için yapmıştı duyup yanına gelmesi için. Genç kızın kalbi acı ile yandı annesi onu gözden çıkarmış abisini kullanarak ona istemediği bir nişanı diretmişti.
Oda salak gibi inanmıştı her dediğini. Oda DNA testi yaptırmıştı demekki o işte de annesinin parmağı vardı bunu anlıyordu. Resmen kadın onu ayakta uyutmuş istediği her şeyi ona yaptırmıştı. Neden yapıyordu bunu ona neden onunla ve ikizi ile bu kadar uğraşıyor hiç bilmiyordu. Bildiği tek şey annesini bu yaptığına pişman edecekti. Onu kandırmak nasıl oluyormuş herkese gösterecekti.
" Bana bunu nasıl yaptı anlamıyorum ben onu kızıyım."
" Bilmiyorum güzelim, bildiğim tek şey annenin çok basit şeyler planlamadığı. Seni kandırdı, nişanlanmanı sağladı ileri de ne yapacaktı Tanrı bilir. Ama öğrendik bak artık bu saçma şeye devam etmek zorunda değiliz."
" Ah hayır devam edicez."
Genç adam şaşırdı kaldı, kızın dün düz çıkan sesi ve bakışı onu heyecanlandırsa da korkutmuştu da. Kıza bakarken ortam müsait olmasa bile etkileniyordu onu deli gibi seviyordu. Allissa kararlılıkla başını salladı.
" Evet edicez bana oyun oynamak neymiş hem anneme hem de o Vin denen şerefsize göstericem."
Genç adam onun ağzından çıkan şeye ister istemez kıkırdadı. Her ne kadar ortam ciddi olsa da kızın ağzından o lafı duymak hoşuna gitmişti kime söylediği de önemliydi tabi.
" Bebeğim sakin ol o lafları söylemek benim görevim ne yapıyorsun sen her ne kadar hoşuma gitse de o güzel ağzın sadece bana terbiyesiz olsun isterim."
Allissa dudaklarını yaladı ve gülümsedi. Genç adamın dudaklarına yaklaşıp ufacık öptü ve geri çekildi. Genç adam dudaklarında kalan tadı yaladı ve iç çekti.
" Biliyorum bana kızacaksın ama bu oyuna devam etmek istiyorum Stan."
" Aklından neler geçiyor bilmiyorum ama eğer vazgeçersen her şey biter mutlu olabiliriz."
" Her şeyin bu kadar basitçe bitmesini istemiyorum. Ben aylardır neler çekiyorum sen biliyorsun. Bu basit bir olay değil annem, kendi annem bani kandırdı ve istediği kişi ile evleneyim diye baskı kurdu. Yani bende basitçe kenara çekilip bitti bu iş demicem beni anla lütfen."
Genç adam onu çok iyi anlıyordu. Ama bu uğurda ona zarar gelsin istemiyordu. Endişesi çoktu, ya ona bir zarar verirlerse diye düşünmeden duramıyordu. Annesi tehlikeliydi bunu anlamıştı ve Vin' de öyleydi. İntikam alalım derken daha da beter bir durumla karşı karşıya gelmek istemiyordu. Ama bir yandan da genç kızı üzdükleri için ikisinin de canına okumak, ona çektirdikleri şeylerin hesabını sormak istiyordu kafası gerçekten karışıktı.
" Sana bir zarar gelirse diye endişeliyim sadece güzelim. Yoksa sen ne istersen onu yapmaya hazırım. Ama iyice düşünmeni istiyorum ileride bize bir zarar verecek bir durum olsun istemiyorum. İyice düşün karar ver, kararın ne olursa olsun destekcin olucam bunu biliyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK İNCİ
Romance" TUTKU KOKANLAR SERİSİ 2 " Sonunda alacakları bittiğinde kasaya geldiler. Kasadaki görevli kız genç adamı görünce gülümsedi sepetten çıkardıklarını kasadan geçirmeye başladı. Allissa sepettekileri tek tek çıkarırken eline gelen prezervatif kutusu i...