"Omma သမီးတို့ သဘောတူထားတဲ့အတိုင်း ခရီးထွက်ကြတော့မလို့.....” ထမင်းစားရင်း Jennie Mrs. Kimကို ပြောလိုက်သည်....
သူမ နှလုံးအစားထိုးကုသပြီးရင် Chaeyoung နှင့် ခရီးတွေထွက်ကြမည်ဟု chaeyoung ကတိပေးထားသည်မဟုတ်ပါလား....."ဟင်း...ကောင်းသားဘဲ သမီးတို့ မဂ်လာဆောင်ပြီးကတည်းက Honeymoon မပို့ပေးခဲ့ရလို့ Omma လည်းစိတ်မကောင်းဖြစ်နေတာ.... Jennလေးက ဘယ်သွားချင်လို့လဲ..... ယောင်းကရော ဘယ်သွားမယ်လို့စီစဥ်ထားလဲ......”
"ယောင်းက swissကိုသွားရင်ကောင်းမလားလို့ omma. ... ဒီချိန်ဆို ဟိုမှာ နှင်းတွေရှိသေးတယ်လေ.....Jennလေးသဘောကျမယ်ထင်တာဘဲ....”
"အင်း သမီးတို့သဘောလေ.... ယောင်းပါတာဘဲ ommaက စိတ်ချပြီးသား...ဆေးရုံ ကိစ္စမပူနဲ့နော်ယောင်း..... အဝလည်ခဲ့ကြ....” ဟုဆိုကာ ommaက ထမင်းစားခန်းမှထထွက်သွားလေသည်......
Jennieကလည်း
"ဒေါက်တာကြီး Jenn ပစ္စည်းတွေ ထုတ်ပိုးလိုက်တော့မယ်နော်....” ဟုဆိုကာ Chaeyoung ပါးလေးကို တစ်ချက်နမ်းပြီး အပေါ်ထပ်သို့တြေက်သွားလေတော့သည်...Chaeyoung ပြုံးကာ ခေါင်းကိုခါရင်း အိမ်အကူအမျိုးသမီးမှာ ညဘက်ပြန်သဖြင့် စားသောက်ပြီးစီးသည်များကို သူသာ ဆေးကြော သိမ်းဆည်းလိုက်ရလေသည်......
..............................,. .........,.
ဆွစ်ဇာလန် သို့ထွက်သည့် လေယာဥ်ပေါ်တွင် Jennie တစ်ယောက် တီဗီကြည့်ရင်းလိုက်ပါလာလေသည်.....
ခနအကြာ လေယာဥ်မယ်လေးက စားသောက်ဖွယ်ရာများကို လာချပေးလေသဖြင့် TV ကြည့်လိုက်စားလိုက်သောက်လိုက်ဖြင့် အလုပ်ရှုပ်နေလေသည်...
စားသောက်ပြီးတော့ TVဆက်ကြည့်ရန်ပြင်နေစဥ်သူမတို့၏ မျက်စောင်းထိုးထိုင်ခုံမှ ကောင်မလေးနှစ်ယောက်မှာ chaeyoung ကို ကြည့်လိုက် သူတို့ချင်း တီးတိုးပြောလိုက်ဖြင့် လုပ်နေသည်ကို Jennie သတိထားမိသွားသဖြင့်
Jennie နားစွင့်ထားလိုက်မိသည်..."ဟဲ့ ဆံပင် ရွှေအိုရောင် နဲ့ ကောင်မလေးက မိုက်တယ်နော်..... သူတို့ နှစ်ယောက်က ညီအမတွေလား.....”
"ချစ်သူတွေလားမသိ် နင်ကလည်း ဘာလုပ်ဖို့လဲ.....” နောက်တစိယောက်ကပြန်ပြောသံကြားတော့ Jennieသဘောကျသွားကာ ပြုံးလိုက်မိသည်...
YOU ARE READING
Last Snow
Romanceနောက်ဆုံးနှင်းကျတဲ့အချိန်ထိချစ်တဲ့သူနဲ့အတူနေခွင့်လေးပေးပါ........ နောက်ဆုံးနှင်းကိုမင်းနဲ့အတူသာကြည့်ခွင့်ရမယ်ဆိုရင်.......... ေနာက္ဆုံးႏွင္းက်တဲ့အခ်ိန္ထိခ်စ္တဲ့သူနဲ႕အတူေနခြင့္ေလးေပးပါ........ ေနာက္ဆုံးႏွင္းကိုမင္းနဲ႕အတူသာၾကည့္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္...