Jennieကြော်ညာပေးသည့် Hera နှုတ်ခမ်းနီမှာ စျေးကွက်တွင်တင်သွင်းပြီးတစ်ပတ်အတွင်းရောင်းမလောက်နိုင်သည့်အထိ
ပစ္စည်းပြတ်သွားလေတော့သည်...
တခြားကုပ္မဏီ များကပါ Jennieနှင့်အလုပ်တွဲလုပ်ချင်ကြောင်းဆိုလာကြသည်...Mrs. Kimမှာလည်း Jennieအောင်မြင်မှုအတွက် ညစာစားပွဲလေးတစ်ခုကျင်ပပေးခဲ့သည်....
ညစာစားပွဲဆိုသော်လည်း Jennieတို့မိသားစုနှင့် Jisoo တို့ Lisaတို့သာ...ရှန်ပိန်ခွက်များကိုမြှောက်ရင်း Jisooက
"Jennလေးရဲ့အောင်မြင်မှုအတွက်....Cheer. ...”
အားလုံးတပျော်တပါးခွက်တိုက်ကာ ရှန်ပိန်ကိုသောက်လိုက်ကြသည်..."Jennieyar. .. အရမ်းတော်တယ်..ပွဲဦးထွက်မှာတောင် စီနီယာတွေကျော်တက်သွားပြီဘဲ...” Lisaက စရင်း ချီးကျူးနေလေသည်...
"Lisaက သေချာသင်ပြပေးလို့ပါနော်....Gomawoo Lisa. ..”
Jennie ommaကတော့
"Ommaက တော့ ယောင်းကိုကျေးဇူးတင်တယ်
ဘာလို့လဲဆို Jennလေးကို နှလုံးအစားထိုးဖို့လက်ခံအောင်ပြောပေးခဲ့လို့ Jennလေးဒီအခြေအနေထိရောက်လာတာလေ...”"Nae. ..Gomasamitar. ..Hubby. ..မွ....”
Jennieက chaeyoung အားအနမ်းပေးရင်းကျေးဇူးတင်စကားဆိုလိုက်တော့
Chaeyoung မှာလူကြားထဲ ဤသို့နမ်းမည်မထင်ထားသဖြင့် ပါးစပ်အဟောင်းသားဖြစ်သွားတော့Lisaက ထရီလိုက်သဖြင့် အားလုံးကတပြုံးပြုံး....Jisooက ချောင်းတစ်ချက်ဟန့်လိုက်ကာ
"Jennအဲ့ဒါဆို Unnieတို့ ရှေ့ဆက်သွားကြဖို့စာချုပ်ချုပ်ကြမလား...”"Nae. ..unnie. ..” Jennieကတက်ကြွစွာပင်လက်ခံလိုက်သည်...
"အဲ့ဒါ ဆို ၃ နှစ်ချုပ်ကြရအောင်.... နက်ဖြန်မှ ကုမ္ပဏီ မှာဆက်ပြောကြမယ်လေ...”
"Yarr. ..အားလုံး အလုပ်ကိစ္စတွေခနဘေးဖယ်...ယောင်း ကို ကြွားမလို့....ယောင်းငါနဲ့Sooနဲ့ချစ်သူတွေဖြစ်နေပြီ....” Lisaက Jisooလက်ကလေးလှမ်းကိုင်ကာ chaeyoung အားကြွားနေလေသည်...
Chaeyoung Jisooကိုလှမ်းကြည့်လိုက်တော့ Jisooက ပြုံးပြလိုက်မှပင် Chaeyoung စိတ်အေးကာ
"Arr. .. တကယ်လား..... congratulations. ... Lisayar ...”
Chaeyoung Lisaအတွက် လှိုက်လှိုက်လှဲလှဲပြောမိသည်.....
YOU ARE READING
Last Snow
Romanceနောက်ဆုံးနှင်းကျတဲ့အချိန်ထိချစ်တဲ့သူနဲ့အတူနေခွင့်လေးပေးပါ........ နောက်ဆုံးနှင်းကိုမင်းနဲ့အတူသာကြည့်ခွင့်ရမယ်ဆိုရင်.......... ေနာက္ဆုံးႏွင္းက်တဲ့အခ်ိန္ထိခ်စ္တဲ့သူနဲ႕အတူေနခြင့္ေလးေပးပါ........ ေနာက္ဆုံးႏွင္းကိုမင္းနဲ႕အတူသာၾကည့္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္...