Chaeyoung ရေချိုးခန်းထဲဝင်ကာ ရေအဝချိုးလိုက်သည်..
ရေချိုးခန်းထဲမှထွက်လာတော့ ပြတင်းပေါက်ရှေ့တွင်ရေသုတ်ရင်း ဘာရယ်မဟုတ်ဟိုကြည့်ဒီကြည့်ကြည့်လိုက်တော့ Jennie အား Bobby ၏ကားလာကြိုသွားသည်ကိုတွေ့လိုက်ရသည်.."တောက်.....”
Chaeyoung ပုဝါကို ဒေါသတကြီးလွှင့်ပစ်လိုက်သည်....ထို့နောက်အဝတ်အစားလှဲကာ shooting သို့လိုက်သွားလိုက်မိသည်....
ကားကို parking တွင်ဝင်ထိုးလိုက်တော့ Jennie ၏ ကားအနက်ကလေးရပ်ထားသည်ကိုတွေ့လိုက်ရသည်.. မန်နေဂျာရောက်ေနပြီဖြစ်သဖြင့် သူစိတ်အနည်းငယ်အေးသွားသည်....
ကားတံခါးကိုပိတ်ပြီး shooting ရှိရာသို့သွားရန် Jennieကားနားအရောက်တွင်
"Oppa. ..ခစ်ခစ်....ယားပါတယ်ဆိုနေ.... oppaနော်.....” Jennieသူ့အားချွဲနေကျကဲ့သို့ ချွဲသံလေးကြားလိုက်ရသဖြင့် Chaeyoung ခြေလှမ်းများ ရပ်တန့်သွားသည်...
ခနအကြာအသံများတိတ်သွားပြီး Jennie၏ ညီးညူသံလေးကိုကြားလိုက်ရသဖြင့် Chaeyoung ဒေါသများထွက်လာကာ ကားအနီးသို့လျှောက်သွားလိုက်သည်... ကားတံခါးကိုဖွင်ရန်ပြင်လိုက်ပြီးမှ တကယ်လို့ သူမမြင်ချင်သည့် မြင်ကွင်းကို မြင်တွေ့ရမည်ဆိုလျှင်... chaeyoung တွေးမိပြီး ကားတံခါးဖွင့်ရန်လှမ်းနေသည့်လက်ကို ပြန်ရုတ်လိုက်ကာ အံကိုကြိတ်ရင်း လက်သီးကိုကျစ်နေအောင်ဆုတ်လိုက်သည်...
အမြင်အာရုံများဝေဝါးလာမှ Chaeyoung ငိုနေမိကြောင်းသတိပြုမိသည်....
မျက်ရည်များကို လက်တစ်ဖက်ဖြင့်သုတ်ရင်း ကျောခိုင်းကာ သူ့ကားဆီသို့ပြန်လာပြီး Lisa ၏ တိုက်ခန်းဆီသို့ထွက်လာခဲ့မိသည်.......................
Jennie ကားထဲတွင် ထိုင်ရင်း မန်နေဂျာ Unnieအားစောင့်နေစဥ် Chaeyoung ကားနားသို့ဖြတ်လျှောက်သွားသဖြင့် Jennie chaeyoung အထင်လွဲစေရန် bobbyနှင့်ရှိနေသကဲ့သို့ တစ်ယောက်ထဲပြောနေလိုက်သည်..
Chaeyoung သူမအသံကြားတော့ ခြေလှမ်းများ ရပ်သွားသည်ကိုတွေ့လိုက်သည်.ာကားမှန်အမဲကပ်ထားသဖြင့် အပြင်မှ Chaeyoung က မတွေ့ရ...
တံခါးဖွင့် ရန်ပြင်နေသဖြင့်Jennie ညီးညူလိုက်တော့ တံခါးဖွင့်ရန်ပြင်နေသည့်လက်များရပ်တန့်သွားသည်....
YOU ARE READING
Last Snow
Romanceနောက်ဆုံးနှင်းကျတဲ့အချိန်ထိချစ်တဲ့သူနဲ့အတူနေခွင့်လေးပေးပါ........ နောက်ဆုံးနှင်းကိုမင်းနဲ့အတူသာကြည့်ခွင့်ရမယ်ဆိုရင်.......... ေနာက္ဆုံးႏွင္းက်တဲ့အခ်ိန္ထိခ်စ္တဲ့သူနဲ႕အတူေနခြင့္ေလးေပးပါ........ ေနာက္ဆုံးႏွင္းကိုမင္းနဲ႕အတူသာၾကည့္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္...