Altı

1.5K 69 3
                                    

Herkese selamm

Bölüm bilinmeyenciğimizin ağzından

Parkın girişinde onu görmemle kalbim hızla atmaya başladı ne de güzel bir sevdiceğim vardı ben ona bakarken daldığım düşüncelerden beni telefonumun bildirim sesi aldı.

Almina'm:ben geldim bilinmeyen bey beni çağırdın ama kendin yoksun

Yazdığı mesajla yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım hoş onunla ne zaman konuşsam annemin tabiriyle pişmiş kelle gibi sırıtıyordum,gülümseyerek mesajına cevap verdim

Bilinmeyen:çoktandır burdayım ben güzelim sen şimdi gözlerini kapat ama lütfen açma şu an beni görmene hazır değilim

Almina'm:sırf sana ve sevgine olan saygımdan dolayı gözlerimi kapatıyorum

Dediği gibi o gözlerini kapatırken yavaşça o beni görmesin diye saklandığım ağacın arkasından çıkıp tam karşısında durdum. Esen rüzgar sayesinde o güzel kokusunu burnuma dolarken mutlulukla gülümsedim ve boyu benden bi hayli kısa olduğu için eğilip kollarımı hızlıca beline dolayıp başımı o güzel kokusunun mabedi olan boynuna yerleştirdim.

Ilk başta şaşırsada o da parmak uçlarında yükselip tereddütle kollarını boynuma doladı,çok güzel kokuyordu iki yıldır sevdiğim kıza ilk defa sarılmanın mutluluğunu yaşarken güzel kızımın konuşmasıyla ağladığımı fark ettim.

"Bilinmeyen,ağlıyor musun sen ?" Ben sessiz kalırken o benden ayrılıp konuşmaya başladı "ağlama lütfen,benim şimdi gitmem gerek babama bakkala gidicem diyip evden çıktım bakkala gitmem gerek geç olmadan." Boğuk sesiyle konuşmayı bitirdiğinde gözünden süzülen yaşları parmağımla sildim ve buraya gelirken onun için aldığım çikolataları cebimden çıkarıp eline bıraktım ve sesimi tanımasın diye kısık sesimle konuşmaya başladım.

"Bunları gelirken sana almıştım belki seni biraz mutlu ederim diye şimdi sana bir kez daha sarılayım sonra seni eve bırakayım güzelim." Beni dinlerken yüzünde oluşan gülümsemeye hayranlıkla bakarken bir anda kollarını boynuma dolayınca şaşkınlıkla kalakaldım,sonra hemen kollarımı beline dolayıp sımsıkı sarıldım güzel kızıma.

Benden ayrılınca derin bir nefes alıp konuşmaya başladı gözleri hala kapalıydı söz verdiği gibi."teşekkür ederim her şey için,gidiyorum o zaman ben şimdi,Görüşürüz." "Görüşelim" yavaşça parktan çıkınca o önden yürürken ben bir kaç adımlık mesafe ile arkasından gidip onu evine kadar bıraktım.

Hoş kalın...♡


Sevsene Beni/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin