Yirmi dokuz

1K 50 5
                                    


Herkese selamm

Bu bölüm benden sana gelsin:)

ormangozlu27

Annemden zar zor izin alıp parka geldiğimde etrafıma bakındığımda bankta siyahlarla kaplı birisini görünce K olduğunu düşünüp telefonumu çıkardım ve ona mesaj atmak için telefonumu çıkardım

Almina:geldim ben bankta arkası dönük oturan çocuk sen misin?

K:evet güzelim gözlerini kapat yanına gelecem

Almina:tamam gel

Telefonu hırkamın cebine koyup gözlerimi kapatıp bilinmeyenimin yanıma gelmesini bekledim.bana mesaj atıp bana ihtiyacı olduğunu söylediğinde içime bir endişe düşmüştü annemden izin alıp hızlıca buraya gelmiştim.

Saçlarımda hissettiğim elle gözlerimi daha sıkı yumup yutkundum,dokunurken sanki kırılacak bir eşyaymışım gibiydi varla yok arasıydı dokunuşu biraz zaman geçtikten sonra kollarını belime dolayıp başını saçlarımın arasına gömünce bende parmak uçlarımda yükselip kollarımı boynuna doladım.

Biz sarılı halde dururken omzumda bir ıslaklık hissedince elimi kaldırıp saçlarında gezdirmeye başladığımda konuşmaya başladım.

"Ne oldu,anlatmak ister misin?"

Ağzıyla onaylamaz bir mırıltı çıkarıp sarılmaya devam ettiğinde usulca saçlarını okşadım yumuşacık saçları vardı kokusu değişik ama çok hoş bir kokuydu ve bu çok güzel.

Yavaşça benden ayrıldığı zaman bende geri çekilip gözlerimi tekrar sıkıca kapattım K elimi tutup az önce kalktığı yere oturup,galiba seninden onu tanımayayım diye sessizce konuşmaya başladı.

"Biraz dizlerinde dinlenebilir miyim?"

"Gel" dediğimde yavaşça dizlerime uzandı elimi alıp saçlarına götürdüğünde yavaşça saçlarını okşamaya başladım.

"Gözlerini aç istersen yüzüm kapalı zaten ama lütfen bakma"

"Tamam korkma,dinlen sen"

ne kadar zaman dizlerimde uyudu bilmiyorum,uyandığında avuç içime derin bir öpücük bırakıp yattığı yerden doğrulup telefonunu çıkardı

K:seni evine bırakayım güzelim geç olmuş ailen bir şey demesin sonra

"Sorun değil kendim de girebilirim ben"

K:zorlama Almina seni tek başına eve yollamayacağımı bilmen lazım

K:sana bir kez daha doya doya sarılayım sonra eve bırakırım

"Peki,tamam"

Ayağa kalktığımda o da ayağa kalkıp kollarını belime dolayıp başını saçlarımın arasına gömdüğünde kalbim hızla çarpmaya başladı kollarımı boynuna dolayıp burnumu boynuna dayadım çünkü çok güzel kokuyordu.benden ayrılınca "görüşürüz" diyip arkamı döndüm yavaşça eve doğru yürümeye başladım ben eve girene kadar kapının önünden gitmedi güzel kalpli çocuk.

Son bir iki satırda ne diyon la dedim kendime hdhduujfjdjdjd ne yazdığımı bende anlamadım mazur görün.

Hoş kalın...

Sevsene Beni/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin