Herkese selammNasılsınız,nasıl gidiyor herşey?
Final oluyor evet :( duygusal bir kekim şu an yaa
Upuzun bir final bölümü oldu
Keyifli okumalar :)
◇
Karan'ım:Güzelimm
Karan'ım:bitti mi etüt?
Karan'ım:gelip alayım mı seni?
Almina:on dakika sonra bitiyor hayatım
Karan'ım:kapının önündeyim.
****
Etütün bitmesiyle eşyalarımı toparlamaya başladım.
On ikinci sınıf olmuştum ve sınava girmemize son dört gün kalmıştı ve son kez dershaneye geliyordum bu bir yıl boyunca Karan ile beraber bolca ders çalışmıştık ve ilişkimiz çok iyi gidiyor. Bir yılımızı doldurmamıza çok az bir süre kaldı.
Çantamı koluma takıp hızlı adımlarla dışarda beni bekleyen Karan'ın yanına gitmeye başladım,dört gündür birbirimizi göremiyorduk çünkü ikimiz de çok yoğunduk.
Dışarı çıkınca kapının önünde beni bekleyen Karan'ı gördüm. Siyah kısa kol bol tişörtü ve gri eşofmanı ile her zaman ki gibi yine çok yakışıklıydı.
Bakışlarını bileğindeki saatten ayırıp dershanenin kapısına çevirdiğinde beni görüp gülümseyerek kollarını iki yana açıp gözlerimin içine bakmaya başladı. Koşar adımlarla yanına gidip kollarımı boynuna doladım, o da kollarını belime sarıp burnunu saçlarımı topladığım için açık olan boynuma yasladı.
Benden ayrılınca ellerini yanaklarıma koyup her iki yanağıma da sesli birer öpücük bırakıp "ohhh" dedi.
"Gidelim mi güzellik?" dedi elimi tuttuğu sırada.
"Gidelim yakışıklı" dedim.
El ele beraber yürürken benim temas bağımlısı sevgilime elimi tutmak yetmediği için elimi bırakıp kolunu omzuma attı.
"Napalım ya,ben açım,yemek mi yesek güzelim. Ne dersin?" Dedi
"Olur valla aşkım,bende açım" dedim gülümseyerek.
"Ne yiyelim?" Diye sordu
"Hmm.bilmem ki"
"Çiğköfteyi ikimizde severiz gidelim mi hamdi ustanın yanına ?" diye sorunca ona gözlerimden kalpler fışkıran bir şekilde bakarak başımı olumlu anlamda salladım.
Hamdi ustanın yanına geldiğimizde Karan sipariş verirken bende boş bir masaya oturup onu beklemeye başladım.
Karan yanıma oturup kolunu omzuma atıp saçlarıma derin bir öpücük bıraktı.
"Niye karşıma oturmadın?" Diye sordum.
"Sence?" Diyip bana göz kırptığında gülüp başımı tamam anlamında salladım.
Kendisi temas bağımlısıydı.
Geçen günlerde hep beraber bizim çocuklarla pikniğe gittiğimizde Karan şoför koltuğunda yanında da Kerem ile kudurdukları için bacağını inciten yağız oturunca bizde arkaya oturmuştuk. Tabi Karan elini arkaya uzatıp elimi tutmuştu. Buda buradan anlaşılıyor zaten.
Çiğköfteler gelince Karan kolunu omzumdan cekip kendisi dürüm yapmaya başladı. Bu kadar acıktığını bilmiyordum.
Karan bana dönüp sardığı dülümü bana uzatınca "yaaa teşekkür ederim" diyip yanağına kocaman bir öpücük kondurup yemeye başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni/Texting
ContoTAMAMLANDI Bilinmeyen: elinden geliyorsa Bilinmeyen: azıcık sevsene beni Bilinmeyen: içinden geliyorsa Görüldü. Yazıyor... Almina: seni bi öperim Almina: kendine gelemezsin