Herkese selamm◇
Karan'ım:günaydınn
Karan'ım:uyanamadın mı daha
Karan'ım:dersiniz fizik Almina hadi uyan artık
Almina:uyandım tamam
Almina:günaydın
Karan'ım:hele şükür hayatım
Karan'ım:aşağıda bekliyorum güzelim
Almina:ya Karan arasaydın keşke hava soğuk
Karan'ım:olsun güzel kızım hadi hazırlan bekliyorum ben
Almina:tamam canım
****
Hızlıca üstümü giyinip çantamı aldım ve odadan aceleyle çıktım o sırada mutfaktan çıkan annem
"Ne bu acelen Almina gel iki lokma birşey ye öyle git okula"
"Yok anne derse geç kalacam okulda yerim birşeyler hadi görüşürüz" deyip yanağına ufak bir öpücük kondurup evden çıktım.
Aşağı indiğimde Karan elinde sigarası başı önüne eğik bir şekilde beni beklerken kapı sesini duyunca başını kaldırıp beni görünce elindeki sigarayı söndürüp gülümseyerek kollarını iki yana açıp beklemeye başladı.
Adımlarımı hızlandırıp babamdan ve abimden sonra en güvenli sığınağım olan adamın beline kollarımı sarıp başımı göğsüne yasladım.
Ondan ayrılınca gülümseyip "Günaydın sevgilim" dedim
"Günaydın hayatım" deyip yanağıma ufak bir öpücük kondurup tekrar konuşmaya başladı.
"Hadi gidelim geç kalmayalım vakit var daha ama olsun" deyip elimi tuttu ve yürümeye başladık. O sırada aklıma gelen şeyle gözlerim şaşkınlıkla açıldı
"Karan, daha vaktimiz var derken?" Diye sordum Karan halime bakıp gülerek konuşmaya başladı.
"Sen uyan diye öyle dedim" dediğinde koluna hafifçe vurup "Çok kötüsün nasıl hazırlandım bilmiyorum ya" dedim. "Çok güzelsin güzelim" deyip kolunu omzuma attı.
Otobüs durağına geldiğimizde daha otobüsün gelmesine beş dakika olduğunu görünce başımı Karan'ın omzuna yaslayıp gözlerimi kapattım.
Otobüs gelince binip arkada boş olan ikili yere geçip oturduk.
"Almina yasla başını omzuma 10 dakikalık yol ama olsun dinlen" dediğinde gülümseyip başımı omzuna yaslayıp gözlerimi kapattım.
Omzundan dürtülmemle gözlerimi açıp Karan'a bakınca
"Geldik güzelim hadi kalk" dedi. Ayağa kalkınca beraber otobüsten inip okula girdik. Zilin çalmasına beş dakika kaldığı için direkt okulun içine girip sınıflarımız aynı katta olduğu için beraber sınıflarımızın olduğu kata geldik. Sınıfımın önüne gelince alnımdan öpüp "iyi dersler güzel kızım" dedi. "İyi dersler yakışıklı" deyip sınıfa girip Elif'in yanı olan yerime geçip oturdum.
****
Çok şükür dersler bitince çocuklarla vedalaşıp Karan ile el ele eve doğru yürümeye başladık. O sırada aklıma gelen şey ile Karan'a bakıp konuşmaya başladım.
"Aşkım annem yarın müsaitse gelsin dedi"
"Olur.Müsaitim" deyip saçlarımın arasına derin bir öpücük kondurup
"Daha üç ay öncesinde birisi gelip bana Almina da seni sevecek sevgili olacaksınız,gidip annesi ile tanışacaksın dese yürü git lan derdim. Bazen bu anların gerçek olup olmadığını sorguluyorum" dediğinde olduğum yerde durdum.ben durunca o da durmak zorunda kaldı.
Parmak uçlarımda yükselip yanağına kocaman bir öpücük kondurup "gerçek sevgilim bu anların hepsi gerçek ben seni sevdim yarın da gelip annem ile tanışacaksın alışsan iyi edersin" dedim. Karan kocaman gülümseyince söyleyecek birşey bulamadığı için sustuğunu anlayıp tekrar elini tutup yürümeye başladım.
Evimin önüne geldiğimizde Karan kollarını belime dolayıp "Ayrılmak istemiyorum sende güzelim" deyip boynuma ufak bir öpücük kondurdu.
"Gitmem gerektiğini biliyorsun. Zaten yarın yine görüşeceğiz canım" dediğimde yüzüne muzip bir gülüş yerleştirip "zamanı gelince aynı evin anahtarını taşıyacağız güzelim" dedi.
Utangaç bir şekilde gülümseyip ondan ayrılıp "gidiyorum,sende dikkatli git eve"
"Tamam hayatım" deyip vedalaştık. Bir günün daha sonuna geldik.
◇
Arkadaşlar sizce kaçıncı bölümde final yapayım?
60?
70?
İyi geceler canlarım ♡
Hoş kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni/Texting
Cerita PendekTAMAMLANDI Bilinmeyen: elinden geliyorsa Bilinmeyen: azıcık sevsene beni Bilinmeyen: içinden geliyorsa Görüldü. Yazıyor... Almina: seni bi öperim Almina: kendine gelemezsin